دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

یادی کنیم از لب خوانی خنده دار المیرا شریفی مقدم مجری پرسپولیسی از همسرش داود عابدی در برنامه خندوانه رامبد جوان +فیلم/ عجب زبل هم هست همش رو جواب می ده 

یکشنبه، 07 مرداد 1403
ساعدنیوز: اپیزودی از خندوانه با حضور المیرا شریفی و همسرش را تماشا می کنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، المیرا شریفی‌مقدم در آنتن زنده گفت: تیم ایران که با کشتی از مسیر رژه رد شد انگار تیم پزشکی و پرستاری به پاریس رفته. لباس ورزش‌کاران روپوش سفید بود که در واحدهای آزمایشگاهی دانشگاه همه می‌خرند و استفاده می‌کنند.

وی افزود: کاش کمیتە ملی المپیک و وزارت ورزش بیایند و پاسخ بدهند که برای همچین طراحیِ شگرفی چقدر هزینه شده. از بین چند طرح خلاقانه روپوش سفید را انتخاب کردند.

المیرا شریفی مقدم (زادهٔ 18 خرداد 1360) گوینده اخبار و مجری اهل ایران است که در شبکهٔ خبر و شبکهٔ دو فعالیت می‌کند.

زندگی‌نامه
المیرا شریفی مقدم گوینده، زادهٔ 18 خرداد 1360 در تبریز و دارای لیسانس رشتهٔ میکروبیولوژی دانشگاه آزاد و دانشجوی کارشناسی ارشد علوم ارتباطات است. همسر او داوود عابدی، مجری سابق شبکه خبر است که از کار در صدا و سیما استعفا داد.

شبکه‌های اجتماعی
وی در شبکه‌های اجتماعی فعال است و برخی مطالب منتشر شده توسط وی در رسانه‌های کشور بازتاب داشته از جمله روایتی که وی دربارهٔ قتل پدرش در سال 1372 منتشر کرد.

ماجرای کشته شدن پدر
المیرا شریفی‌مقدم که چند سال پیش برای نخستین بار از ماجرای قتل پدرش، پرده برداشت، بار دیگر به مناسبت سالگرد این واقعه، خاطرهٔ خود از آن شب را نوشت.

شریفی‌مقدم با انتشار عکسی از خود در آغوش پدرش نوشت: «ساعت پنج و بیست و پنج دقیقه عصر نوزدهم دی هفتاد و دو، من و برادرم منتظریم که پدرو مادرمون برگردند خونه، صدای کمک می‌یاد! دوباره کمک! با سومین کلمه کمک، صدای بابام رو شناختم. جلوی ورودی خونه حمله می‌کنند برای سرقت کیفش و وقتی مقاومت می‌کنه، به قتل می‌رسه. بیست و پنج سال گذشته و دو نفر قاتل هنوز پیدا نشده‌اند. هرچقدر بزرگتر می‌شم، اون شب وحشتناک پررنگتر درنظرم دیده می‌شه.»

این دو مجری صداوسیما برای شرکت در مراسم خاکسپاری رئیس‌جمهور در مشهد حاضر شدند.

المیرا شریفی مقدم گوینده مشهور شبکه خبر متولد سال 1361 در تبریز و همسر داود عابدی مجری و گزارشگر برنامه های ورزشی می باشد وی عکسی از خود و پسرش امیر ابوالفضل منتشر کرده است .

المیرا شریفی مقدم گوینده شبکه خبر دارای دو فرزند پسر است که فرزند بزرگتر امیرعباس و فرزند کوچکتر امیرابوالفضل نام دارند وی در سال 79 در آزمون ورودی شبکۀ خبر پذیرفته شده است و اولین خبری که در این شبکه اجرا کرده است فروردین سال 1381 مخصوص جوان ها بوده است .

شریفی مقدم هم اکنون گوینده مرکزی شبکه خبر می باشد و چند سالی است که با شبکه خبر همکاری می کند،وی دانشجوی رشته میکروبیولوژی دانشگاه آزاد نیز هست. ایشان همسر داوود عابدی گزارشگر ورزشی شبکه خبر نیز هستند.با ما همراه باشید تا تصاویر جدیدی از المیرا شریفی مقدم به همراه همسر و فرزندانش را مشاهده کنید.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 07 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ رهاسازی یک گربه از بالای "برج خلیفۀ" دبی/ آیا واکنش خاص گربه هنگام افتادن از ارتفاع او را نجات می‌دهد؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(عکس) لباسی که هوش مصنوعی برای المپین‌های خانم ایرانی طراحی کرد / انصافاً ببین از لباس طراحی شده خیلی زیباتره ...
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
پربازدید شدن تصویر دفتر کار مسعود پزشکیان، رئیس جمهور منتخب مردم ایران در تهران/ چراغ های اضافی خاموش+عکس
مهمان نوازی و پذیرایی فریبا نادری در خانه لوکس و دلبازش از دوستانش +فیلم/ تعجب فاطمه گودرزی از چیدمان خانه خانم بازیگر
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
(عکس) ماشین نوشته زشت یک پژو در مورد رانندگی بانوان! / حتی شوخیش هم زشته!