دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

یادی کنیم از شعر «ورزش پر از تحرکه» در برنامه ی فیتیله جمعه تعطیله / کیا با بهترین عمو فیتیله های دهه 80 خاطره دارن !؟ + ویدیو 

شنبه، 20 مرداد 1403
ساعد نیوز : سکانسی از برنامه ی محبوب فیتیله جمعه تعطیله با آهنگ «ورزش پر از تحرکه» را ببینیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، گروه فتیله نام گروهی متشکل از محمد مسلمی، حمید گلی و علی فروتن بود که آنها اعضای سابق گروه تئاتر «چهره نما» بودند که با هم به صورت مستقل با عنوان هنری (گروه فتیله‌ها) در مجموعه‌های تلویزیونی و تئاترها برای کودکان نقش اصلی را اجرا می‌کردند. این گروه در فروردین 1381 فعالیت خود را در تلویزیون ایران آغاز کرد و تا زمان فعالیت کاری خود چندین مجموعهٔ تلویزیونی در شبکه‌های وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ساختند. این گروه سرانجام در 15 آبان ماه 1394 پس از حواشی برنامه فیتیله و با تعطیلی این برنامه رسماً به کار خود در صدا و سیما پایان دادند.

این برنامه نیز با حضور «محمد مسلمی»، «حمید گلی» و «علی فروتن» اجرا شد، و از خردادماه 1390 در جمعه شب‌ها ساعت 21:00 پخش می‌شد؛ این برنامه هم در سال 1391 به کار خود پایان داد؛ ولی برای نوروز 1392 دوباره فیتیله‌ای‌ها به تلویزیون آمدند و با برنامه «فیتیله، عیدا تعطیله» شروع به کار کردند. این‌بار این برنامه به جای ساعت 21، ساعت 14:00 پخش می‌شد، و محمود شهریاری مجری این برنامه بود. در اواسط سال 1392 مهرداد نظام آبادی مجری‌گری این برنامه را برعهده گرفت و تا 15 آبان 1394 برنامهٔ "فیتیله"، به‌طور رسمی ادامه داشت.
در روز جمعه، 15 آبان 1394 نمایشی به نام هتل فیتیله‌ای اجرا شد، که این برنامه با اعتراض گروهی از ترک زبانان روبرو شده و تولید این برنامه متوقف شد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ویدیو/ پاسخ به شبهۀ ایرانی بودن "کوروش کبیر" به روایت پروفسور "عبدالمجید ارفعی"/ شجره‌نامۀ کوروش در استوانۀ بابل چه می‌گوید؟
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به کیک تولد 39 سالگی محمدرضا غفاری بازیگر چشم سبز و جذاب در خلوت و تنهایی +عکس /مبارکاا باشه
احساسی ترین لحظه مادر شدن دریا مرادی دشت عروس خوش اخلاق فاطمه گودرزی +عکس/ زیر سایه پدر و مادر باشه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
دقایقی همراه با لحظات پُراسترس عمل جراحی رهبر معظم انقلاب؛ دکترها قطع امید کرده بودند، فشار رهبری 2 بود/ اولین جمله‌ای که حضرت آقا پس از به هوش آمدن گفت+عکس
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت