دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

یادی کنیم از سوتی خنده دار بیرانوند در برنامه زنده که زبان انگلیسی بلد نیست / خیلی خوبه این بشر میگه دیگه انتظاری از من نداشته باش 😂 

پنجشنبه، 11 مرداد 1403
ساعد نیوز : سوتی بیرانوند وقتی زبان انگلیسی بلد نیست را می بینیم .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز ، علیرضا صفر بیرانوند (زادهٔ 30 شهریور 1371 در لرستان) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال تراکتور و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

بیرانوند به مدت چهار فصل پیاپی از فصل 94–1393 تا 98–1397 بهترین دروازه‌بان لیگ برتر ایران و در زمان حضور در پرسپولیس در فصل 98–1397، مرد سال فوتبال ایران و بهترین بازیکن لیگ شد. او با پیراهن پرسپولیس بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان آسیا 2018 شد. وی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2018 و جام ملت‌های آسیا 2019 بود و در تمامی بازی‌ها به صورت فیکس حضور داشت و در تیم منتخب جام ملت‌های آسیا 2019 نیز قرار گرفت. نام بیرانوند به‌عنوان رکورددار بلندترین پرتاب دست و بلندترین ضربهٔ زیر توپ جهان در کتاب گینس ثبت شده است.

بیرانوند اولین بازی ملی خود را در یک دیدار دوستانه برابر عراق انجام داد که به پیروزی یک بر صفر ایران انجامید. در اردیبهشت 1393، او به اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران در آفریقای جنوبی توسط کارلوس کیروش دعوت شد اما به جام جهانی راه پیدا نکرد؛ اما در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه، بیرانوند به عنوان دروازه‌بان اصلی تیم ملی ایران، با انجام بیشترین کلین شیت ممکن بهترین رکورد را در تاریخ حضور ایران در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی به نام خود به ثبت رساند. گل نخوردن تیم ملی در بازی‌هایی که بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی بود، توسط فیفا به عنوان یک رکورد ویژه یاد شد؛ در نهایت این رکورد بعد از 1124 دقیقه(بازی رسمی) در بازی ایران و سوریه شکست.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 11 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خبر عضو دفتر رهبر معظم انقلاب از وضعیت هنیه در لحظه شهادت+عکس
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «خرگوش تقلید‌کار» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات و تقویت لیسنینگ
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
تبدیل پایان نامه به مقاله
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی