دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / خبری /

یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز: خبر خرید خانه توسط همسر من در ترکیه دروغ است/ این یک آزمون برای بی شرفی یا باشرفی است/ به تخریبگران باج نمی‌دهم 

یکشنبه، 29 مهر 1403
ساعدنیوز: یعقوب هوشیار طی 30 ماه حضور در کسوت شهردار کلانشهر تبریز تحولات شگرفی را در مدیریت شهری به نمایش گذاشته است. او 11 روگذر را در این مدت 30 ماهه در تبریز ساخته و یکی از درخشانترین کارنامه های شهرداران را در طول ادوار گذشته دارد. تخریب این مدیر جهادی در رسانه های زرد کلید خورده و واکنش شهردار تبریز به این ماجرا را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، یعقوب هوشیار در روز پنجشنبه پنجم شهریور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مدیران در اعلام زمان اتمام پروژه‌ها دقت کافی داشته باشند تا از بدبین شدن شهروندان به مدیریت شهری جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه تعهد و عمل به وعده‌ها باید از الزامات مدیران شهری باشد، افزود: اگر پروژه‌ای باید توسط مناطق ده‌گانه اجرایی شود، لازم است در زمان مقرر به اتمام برسد چراکه هرگونه بدعهدی در عمل به وعده‌ها می‌تواند به اعتبار مجموعه شهرداری آسیب بزند.

شهردار تبریز با اشاره به اهمیت توجه به اولویت‌های اصلی شهر، اضافه کرد: توسعه 600 هکتاری فضای سبز باید مورد توجه مدیران مربوطه قرار گیرد و به دقت اجرا شود.

هوشیار در خصوص اتمام دو پروژه مقبره الشعرا و سنگ‌فرش حیدر تکیه سی تصریح کرد: این پروژه‌ها با هدف ارتقای زیرساخت‌های گردشگری و فرهنگی در حال انجام است و اجرای این طرح نقش موثری در جذب گردشگران شهر خواهد داشت.

وی اضافه کرد: معاونت فنی و عمرانی شهرداری تبریز ساماندهی مقبره الشعرا و سنگفرش حیدر تکیه سی را پیگیری کند تا هرچه سریع‌تر به اتمام برسد.

شهردار تبریز با اشاره به بازدید شبانه خود از پروژه‌های آسفالت‌ریزی معابر تاکید کرد: تسریع در اجرای پروژه‌های عمرانی در کنار کیفیت مطلوب آسفالت‌ریزی و نظارت دقیق باید مدنظر باشد.

هوشیار با اشاره به افزایش حجم آسفالت‌ریزی و تداوم نهضت آسفالت در معابر شهر گفت: شهرداری هیچ هزینه‌ای از بابت آسفالت از شهروندان دریافت نمی‌کند و اگر فردی از این بابت پولی دریافت کرده باشد، به دادگاه معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه بودجه سال آینده باید به دقت مطالعه شود و مسیرگشایی‌ها در اولویت اصلی قرار گیرد، گفت: سال آینده سال نهضت مسیرگشایی خواهد بود و علاوه بر این باید بودجه‌ای دقیق و عملیاتی باید برای سال 1404 تهیه و تدوین شود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 29 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
گشتی در بالکن با صفا مهراوه شریفی نیا بازیگر سریال کیمیا ؛ از گلدان های شمعدانی و چای تازه دم تا صندلی های چوبی قرمز رنگ
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
سپند امیرسلیمانی: به کمند بیشتر امتیاز بدم فحش میخورم به مونا بیشتر امتیاز بدم کمند ناراحت میشه/ کمند امیرسلیمانی: من مونا رو برای برادرم انتخاب کردم
(عکس) رونمایی از دختر واقعی نسرین نکیسا، بازیگر نقش مادر پیمان در سریال کیمیا
نگاهی به فرش ظریف و اصیل ایرانی خانه بهروز تابانی بدنساز ایرانی ؛ اصالت در خانه آقای ورزشکار
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله