دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

یارانه چه کسانی 80 هزار تومان افزایش می‌یابد؟ 

پنجشنبه، 11 خرداد 1402
کد خبر: 342594
ساعدنیوز: علیرضا عسگریان، معاون وزیر کار با اشاره به اینکه 80 هزار تومان مبلغ یارانه برای دهک‌های اول تا سوم اضافه شده است، گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از 70 درصد از یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از اعتماد، معاون وزیر کار، از افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک‌ها خبر داد و گفت: در آینده نیز با توجه به سیاست‌های عدالت‌بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می‌یابد.

به گزارش ایرنا، علیرضا عسگریان در یک برنامه تلویزیونی با اشاره افزایش 20 درصدی افزایش یارانه دهک‌های اول تا سوم با استفاده از طرح کالابرگ افزود: مرحله جدید این طرح از 13 خرداد آغاز شده و همه مشمولین طرح می‌توانند به صورت اختیاری از کالابرگ الکترونیکی استفاده کنند.

وی بیان‌داشت: کارت جدیدی برای کالابرگ الکترونیکی صادر نمی‌شود، همه کارت‌های بانکی به نام سرپرست خانوار در طرح کالابرگ الکترونیکی قابل استفاده است.

عسگریان با اشاره به اینکه 80 هزار تومان مبلغ یارانه برای دهک‌های اول تا سوم اضافه شده است، گفت: شرط استفاده از افزایش اعتبار کالابرگ، خرید بیش از 70 درصد از یارانه معادل 320 هزار تومان به ازای هر نفر است.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: شیر کم چرب بطری، پنیر، تخم مرغ، گوشت مرغ، روغن مایع، ماکارونی، برنج ایرانی، لبنیات (ماست پرچرب پگاه)، قند و شکر، حبوبات و گوشت منجمد گوساله 11 قلم کالای اساسی در طرح کالابرگ الکترونیکی است.

عسگریان عنوان‌کرد: 6 فروشگاه زنجیره‌ای بزرگ در این طرح مشارکت دارند و در شهرها و روستاهای کوچک نیز برای فروشندگان بارکدخوان نصب می‌شود تا دسترسی مردم و امکان بهره‌مندی عمومی از کالابرگ الکترونیکی فراهم شود.

به گفته وی، در این طرح قیمت پایه کالاهای اساسی مدنظر است و نشان تجاری خاصی مدنظر نیست.

عسگریان، از افزایش مبلغ یارانه در استفاده از کالابرگ برای سایر دهک‌ها خبر داد و گفت: در آینده نیز با توجه به سیاست‌های عدالت‌بخش دولت مردمی مبلغ اعتباری کالابرگ افزایش می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: همه خانوارهای مشمول دریافت یارانه می‌توانند با نصب اپلیکیشن «شما» یا شماره گیری #1463500 از باقی‌مانده اعتبار خود مطلع شوند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
زن نیمه عریان تهران را بهم ریخت!/ زن جوان در چهارراه جهان کودک تهران با واکنش پلیس بازداشت شد
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌