دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

سیاست /

یک نظامی اسرائیل: گنبد آهنین حتی یک موشک ایرانی را هم ساقط نکرد 

شنبه، 20 مرداد 1403
کد خبر: 402295
ساعدنیوز: محافل امنیتی رژیم صهیونیستی به ناکارآمدی گنبد آهنین در جریان عملیات «وعده صادق» و نیز دستاوردی اشاره کردند که ایران بدون شلیک اولین موشک در میان اشغالگران ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز به نقل از ایرنا، رای الیوم، «موطی شیفر» کارشناس مهندسی پرواز و فضا و برنده جایزه امنیتی در رژیم صهیونیستی در اظهار نظری که بر وحشت و رعب صهیونیستها افزوده است، گفت: گنبد آهنین بزرگترین فریبی است که دنیا شاهد آن است.

وی اذعان کرد: پدافند اسرائیل یک موشک ایران را در جریان حمله آوریل گذشته (فروردین ماه 1403) ساقط نکرد و این با وجود شلیک 500 موشک گنبد آهنین بود. سخنگوی نظامی اسرائیل یا دروغ می گوید یا از چیزی خبر ندارد.

این کارشناس صهیونیست ادامه داد: آنچه در آوریل گذشته (عملیات وعده صادق) رخ داد، مانوری بود که در آن مواد منفجره کمی از سوی ایرانی ها به شکل اعجاب آور استفاده شد.

وی درباره حملات حزب الله لبنان نیز گفت: بیش از 9 ماه است که حزب الله با موشکهای مختلف شمال(سرزمین های اشغالی) را هدف قرار می دهد که سرآمد این موشکها «کورنت» است که خسارات زیادی به بار آورده و هنوز ارتش اسرائیل نتوانسته این وضع را مهار و مانع از این تهدید شود.

از سوی دیگر ژنرال «کوبی ماروم» از افسران ارشد نیروهای ذخیره رژیم صهیونیستی نیز به کانال 12 رژیم صهیونیستی گفت: واکنش ایران به حمله به کنسولگری اش در دمشق بسیار خطرناک بود. این حمله دقیق نبودن برآوردهای اطلاعات اسرائیل را نشان داد. واکنش اسرائیل به حمله موشکی ایران، کوچک بود.

وی افزود: در حال حاضر ایران به همراه نمایندگان محور مقاومت در اتاق عملیات مشترک در وسط تهران می نشینند و درباره حمله به اسرائیل برنامه ریزی می کنند.

این ژنرال صهیونیست اذعان کرد: ایرانی ها قبل از اینکه موشک اول را شلیک کنند، دستاوردهایی به دست آورده اند؛ فرسایش، ایجاد وحشت در میان اسرائیلی ها و وارد آوردن زیان اقتصادی. تشدید تنش با ایران و حزب الله، دستیابی به توافق برای حل بحران راهبردی در شمال و ایجاد ائتلاف با آمریکا و کشورهای عربی را ضروری ساخته است.

گفتنی است نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به تجاوزات نظامی مکرر رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن مستشاران رسمی نظامی ایران که به دعوت دولت سوریه در این کشور مشغول فعالیت بودند و به ویژه حمله نظامی مورخ 13 فروردین ماه 1403 به اماکن دیپلماتیک کشورمان در دمشق، در تاریخ 26 فروردین 1403 مجموعه ای از حملات نظامی علیه پایگاه‌های نظامی این رژیم را به انجام رساندند.

این حمله پهپادی ایران بازتاب گسترده ای در رسانه های خارجی داشت و بسیاری از این رسانه ها به ناتوانی سامانه پدافندی گنبد آهنین در رهگیری این پهپادها اذعان کردند.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 20 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
نگاهی به تزئینات جالب لوستر پذیراییِ خانه بهاره رهنما؛ پرندگان آویز شیشه‌ای به رنگ‌های رنگین کمان+ویدیو/ چقدر خاص و زیباست😍
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب