دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

یک روزه شناسنامه جدید بگیرید 

یکشنبه، 05 شهریور 1402
کد خبر: 354055
ساعد نیوز: از امروز شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از مهر، همزمان با فرارسیدن هفته دولت و به منظور گرامیداشت این هفته، سازمان ثبت احوال کشور با برپایی میز خدمت در محل این سازمان واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی، ضمن بررسی مسائل و مشکلات هویتی شهروندان، نسبت در ثبت درخواست شناسنامه افراد اقدام و ظرف مدت یک روزه شناسنامه شهروندان را تعویض و به آنان تحویل خواهد داد.

این اقدام در راستای خدمات‌رسانی بهتر و آسان‌تر به شهروندان بوده و همواره سازمان ثبت احوال کشور در مناسبت‌های گوناگون با برپایی این میز خدمت‌های جهادی در سراسر کشور، نسبت به رفع مسائل و مشکلات هویتی مردم اقدام کرده است.

در این میز خدمت که از امروز شنبه مورخ 1402/06/04 شروع به ارائه خدمت می‌نماید، شناسنامه‌ها یک روزه صادر و خدماتی همچون تعویض شناسنامه، درخواست ثبت نام کارت هوشمند ملی، مشاوره‌های هویتی و موضوعات مربوط به کارت ملی نیز انجام می‌شود.

گفتنی است مدارک لازم برای تعویض شناسنامه شامل 2 قطعه عکس، کارت شناسایی هویتی و همراه داشتن شناسنامه قدیمی است.

این میز خدمت از امروز، شنبه مورخ 1402/06/04 به مدت یک هفته در سازمان ثبت احوال کشور واقع در خیابان امام خمینی (ره)، نبش خیابان شیخ هادی برپا و از ساعت 14 الی 19 پذیرای متقاضیان دریافت خدمت خواهد بود.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ویراستاری تخصصی مقاله
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍