دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

یکتا ناصر : حدس این که معشوقه ات رقیبی را دوست دارد بسیار دردناک است 

دوشنبه، 19 شهریور 1403
ساعدنیوز: یکتا ناصر پس از حواشی اخیر، با پستی رمزآلود به اینستاگرام بازگشت. آیا این پست سرنخی از اتفاقات آینده است؟ در ادامه برای دیدن اخبار و حواشی با ما یاشید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، یکتا ناصر بانوی هنرمند کشورمان 12 آبان 1357 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است. یکتا ناصر در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر به نام رضا دارد.

یکتا ناصر در روزهای پایانی سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد. این زوج صاحب دختری به نام سوفیا شدند اما این زندگی دوام نیاورد و این زوج هنری از یکدیگر جدا شدند.

یکتا ناصر همسر سابق منوچهر هادی که فروردین امسال را با پست و استوری های جنجالی آغاز کرد و این روزها کمتر در فضای مجازی فعالیت دارد، صفحه رسمی خود را با تصویری از یک عکس و نوشته ای معنادار بروز کرد؛ نوشته ای که هم میتواند یک دنیا حرف داشته باشد و هم میتواند بواسطه زیبا بودنش توسط خانم بازیگر انتخاب شود.

همانطور که در ادامه مشاهده می کنید، در متن استوری جدید یکتا ناصر اینطور آمده است که:

حدس این که معشوقه ات رقیبی را دوست دارد

به خودی خود بسیار دردناک است

اما شنیدنِ تفصیل اعتراف به این عشق از زبان معشوقه ای که آدمی می پرستد، شاید اوج درد باشد...


7 پسندیدم 5 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 20 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(ویدئو) نگاهی به نقاشی‌‌های زیبای رتبه 4 کنکور زبان/ آتوسا سالمی: ویولن می‌زنم، بزرگ‌ شده اُکراینم ولی مردم کاشان خیلی مهمان‌نوازند
تعقیب و گریز ترسناک پلیس با سارق یک خودرو خلاف جهت خیابان در گرگان (فیلم)
تاریخ این سکانس جوکر 2 را فراموش نخواهد کرد/ استایل و آهنگ اسکاتلندی رضا نیکخواه و سیروس میمنت در جدیدترین قسمت جوکر🤣 یا خدا! حرکاتشونو ببینید آخه🤣
(فیلم) زیباترین هدیه‌ای که یک خانم به رهبر انقلاب داد / آقا بلافاصله همون لحظه پاسخ هدیه‌شو دادند ...
ترجمه تخصصی کتاب
سلفی آئینه ای کیسان دیباج در باشگاه برای به رخ کشیدن عضلات و بدن ورزشکاری+عکس/ موی بلند به سهراب سریال از سرنوشت نمیاد موافقین؟
شهاب حسینی: از بازیگری خسته شده‌ام! من از خیلی از بازیگران سینما ضعیف‌ترم
(تصاویر) چیدمان ایرانی‌پسند میز عصرانه‌ی سپیده بزمی‌پور، همسر شاهرخ استخری، برای پذیرایی از مهمانانش در بلژیک/ چه بالکن شیک و زیبایی!
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
مازیار لرستانی: خواهشا من را سوژه فروش محصولاتتان نکنید، من هرگز با کسی ازدواج نکرده ام نه در زمان شهره و نه در زمان مازیار