دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

یکتا ناصر : زمان بارداری عکسی با همسرم منتشر کردم همه اومدن گفتن ما ایرانی ها چرا مراعات نمی کنیم ، بابا من اصلا میخوام 500 کیلو بشم 

چهارشنبه، 25 مهر 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از صحبت های یکتا ناصر با آزاده نامداری را مشاهده می کنید که در خصوص قضاوت های مردم صحبت می کند و پیام عاشقانه ای را برای دخترش می گوید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، یکتا ناصر بانوی هنرمند کشورمان 12 آبان 1357 در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی محیط زیست از دانشگاه آزاد است. یکتا ناصر در یک خانواده کم جمعیت بزرگ شده و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر به نام رضا دارد.

یکتا ناصر در روزهای پایانی سال 1394 با منوچهر هادی کارگردان جوان کشورمان ازدواج کرده و زندگی مشترک خود را آغاز کرد. این زوج صاحب دختری به نام سوفیا شدند اما این زندگی دوام نیاورد و این زوج هنری از یکدیگر جدا شدند.

یکتا ناصر مانند بسیاری از هنرمندان در عرصه بازیگری، از دوران تحصیل به این حیطه علاقه داشته اما به دلیل مخالفت خانواده با ورود او به هنرستان، در رشته تجربی درس خود را ادامه داد تا اینکه به دعوت یکی از دوستانش به طور اتفاقی به یکی از دفاتر بازیگری رفته و فرم مخصوص را پرکرد.

پس از گذشته دو هفته با او تماس گرفته شده و برای حضور در سریال کاغذی از او دعوت کردند و این سریال در سال 1375 نخستین تجربه بازیگری یکتا ناصر در هفده سالگی او می باشد.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
امین زندگانی تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش دسته موتوری و موی جو گندمی قابل شناسایی نیست
10 دروغ عجیب علیه سردار قاآنی و خانواده اش
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دبیر زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: هفته‌ایی 2 روز به رهبری درس میدادم؛ ایشان منظم و دقیق با خطی زیبا تمرین‌هایشان را انجام می‌دادند+عکس
ترجمه تخصصی کتاب
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
چیدمان شیک میز صبحانه سحر دولتشاهی و میلاد کی مرام و حلیم خوری آنها در یک جشن خصوصی+عکس