ساعدنیوز
ساعدنیوز

یوگا چگونه به بهبود رابطه جنسی کمک می کند؟

  شنبه، 25 دی 1400   زمان مطالعه 14 دقیقه
یوگا چگونه به بهبود رابطه جنسی کمک می کند؟
یوگا و رابطه جنسی رابطه مستقیمی با هم دارند تعدادی از حرکات یوگا با کمک به خونرسانی بهتر به کف لگن و افزایش انعطاف پذیری به داشتن رابطه جنسی بهتر کمک می کنند. با ما همراه باشید تا بهترین حرکات یوگا را برای بهبود رابطه جنسی معرفی کنیم.

همهٔ ما تا حدی از فواید یوگا آگاه هستیم. یوگا نه تنها تأثیر فراوانی در کاهش استرس دارد، بلکه می تواند به کاهش وزن، بهبود گوارش و برنامه ریزی مجدد دی اِن اِی نیز کمک کند. اما فواید یوگا بیش از تصورتان است. یوگا می تواند زندگی جنسی تان را نیز به روش های مختلفی بهبود دهد. البته نباید بترسید، زیرا انجام تمام حرکات یوگا سخت نیست و بسیاری از حرکات آن بسیار آسان هستند.

یوگا و افزایش عملکرد جنسی در زنان

طی مطالعات انجام شده بر روی 117 زن به منظور بررسی رابطه یوگا و لذت جنسی که در دانشگاه کلمبیا صورت گرفته است آن ها حدود چهار جلسه تمرینات یوگا انجام دادند که به صورت کامل و دقیق به بدن و احساسات خود آگاه بودند. در انتها میزان عملکرد جنسی هر یک از افراد مورد سنجش قرار گرفت و آن ها رضایت بالایی از این موضوع داشتند.به علاوه اینکه آن ها میزان شادی و نشاط بیشتری را در طول رابطه جنسی خود احساس می کردند. نشانه های افسردگی در این زنان تا حد قابل توجهی از دست رفته بود و بهبود میل جنسی در برخی از آن ها بسیار برایشان خوشایند بود.

یوگا

یوگا و افزایش عملکرد جنسی در مردان

جالب است بدانید که رابطه یوگا و لذت جنسی در مردان هم یک رابطه مستقیم است. این تاثیرات مفید در مردان نیز به وضوح مشاهده می شود. یوگا سبب از بین رفتن علائم و نشانه های اضطراب و افسردگی در مردان می شود و به صورت مستقیم در تقویت نعوظ آن ها را افزایش خواهد داد.نتایج تحقیقاتی در آمریکا که بر روی 22 مرد دچار به اختلال هراس، اینگونه نشان داد که پس از انجام سه ماه تمرینات مدیتیشن آن ها به آرامش ذهنی و روحی بالایی دست یافته بودند و همینطور تغییرات زیادی را در میزان عملکرد جنسی خود با همسرانشان مشاهده نمودند.

فواید حرکات یوگا برای بهبود رابطه جنسی

یوگا جزء ورزش هایی است که به کمترین امکانات نیازمند است و بهره وری را تا حد زیادی بالا می برد. مثلا برای یوگا احتیاجی به مکان و جایی زیادی ندارید. بلکه ۴ متر مربع برای تمرینات کافی میباشد. با کمی جا، یک زیر انداز و یک لباس راحت می توانید به فواید زیادی دست یابید. یوگا فواید بسیاری دارد که بعضی از آنها شامل موارد زیر می شود:

بهبود گردش خون

اولین تاثیر یوگا بهبود بخشیدن به گردش خون است. به این معنا که گردش خون بهتر اکسیژن و مواد مغذی در سرتاسر بدن با حرکات ورزشی یوگا به وجود خواهد آمد. جریان خون بهبود یافته نیز اندام های سالم و پوست درخشان را به دنبال خواهد داشت. اگر سعی کنید که حرکات یوگا را مرتب انجام دهید و آن را ترک نکنید گردش خون در بدنتان بیشتر می شود و باعث جذب اکسیژن در بدن می گردد. در نتیجه به طور قابل توجهی فشارخون بالا در بدن کم می شود.

یوگا برای کاهش سرعت پالس

یوگا باعث کاهش فشار در بدن می شود به این صورت که وقتی ریلکس و آرام شدید فشار هم کم میشود. میزان پالس پایین نشان دهنده این است که قلب شما قوی است و خون بیشتر و ضربان کمتری دارد.

تنفس و اکسیژن رسانی

فرآیند کلی یوگا شامل نفس کشیدن میشود و آن را به خوبی کنترل می کند. یوگا باعث می شود که کل حجم ریه های شما پر شود و عملکرد بهتری داشته باشید. یوگا باعث بهبود اکسیژن رسانی در بدن و کاهش ضربان قلب می گردد و در نهایت اینکه استقامت قلب و عروق را افزایش می دهد.

بهبود بیماری

بعضی از افراد به توصیه پزشکان از یوگا برای درمان مکمل در کنار درمان های متداول استفاده می کنند. مثلاً کسانی که سرطان پروستات دارند شرکت در کلاس های یوگا به مدت دو بار در هفته باعث کاهش خستگی و عملکرد جنسی طبیعی و مجاری ادراری بهتر می شود. علاوه بر این ورزش یوگا می تواند تعادل حرکتی را بعد از سکته مغزی بهبود ببخشد. شرکت در در دوره های یوگا همچنین برای دردهای روماتیسم مفصلی هم تا حد زیادی مفید است. با این حال بهتر است اگر دچار بیماری خاصی هستید قبل از انجام تمرین های یوگا نظر پزشک تان را هم جویا شوید.

انعطاف پذیری و تعادل

بعضی از افراد هدفشان از ورزش یوگا صرف انعطاف پذیری و تعادل می باشد. چین انعطاف پذیری یکی از واضح ترین ویژگی های یوگا است. برخی تمرینات یوگا آرام ویرگو تمرکزی و کششی می باشند. چنین تمریناتی اگر به طور منظم انجام شوند انعطاف پذیری عضلات و دامنه حرکتی مفاصل را تا حد زیادی بالا می برند. کافیست فقط روزی ۲۰ دقیقه تمرینات یوگا را انجام دهید تا پس از آن تغییرات چشمگیری در انعطاف پذیری و تعادل توان ببینید. جالب این است که افراد مسن هم تاثیر این تمرینات را در بدن خود احساس می کنند.

بهبود افسردگی

طبق آمارهای جهانی بسیاری از مردم از افسردگی رنج می برند اگرچه دارو و روش های مختلفی برای درمان افسردگی وجود دارد اما یوگا به عنوان یکی از درمانهای مکمل نتایج شگفتی برای افسردگی دارد. پژوهش ها نشان می دهد که تعمیرات منظم یوگا نقش زیادی در بهبود خلق و خوی افراد دارد. در حالی که تاثیرات داروهای ضد افسردگی آنچنان بالا نمی باشد یوگا باعث کاهش علائم درد و رنج و ایجاد آرامش در فرد می شود.

کاهش استرس

خیلی از افراد برای کاهش درد رنج و نگرانی های خود به ورزش یوگا رو می آورند. طبق تحقیقات انجام شده تاثیرات تمرینات یوگا برای کاهش استرس غیر قابل غیر قابل باور بوده است.این در حالی است که استرس عامل اساسی خیلی از بیماری ها می باشد. یوگا با تمرینات تنفسی برای ریلکس کردن عضلات نقش موثری در کاهش استرس و اضطراب و آرامش افراد دارد.

تحریک عملکرد مغز

یوگا باعث افزایش انرژی مغز و تحریک پذیری آن می شود. تحقیقات متعددی از تاثیرات مثبت یوگا روی مغز حکایت دارند. با توجه به ورزش های تمرکزی یوگا نقش آن برای عملکردهای اجرایی مغز مانند پاسخ های عاطفی، فعالیت های ذهنی مربوط به رفتارهای هدفمند، سرعت پاسخگویی مغز و تقویت حافظه غیر قابل انکار است. یوگا همچنین می تواند حافظه و انعطاف پذیری ذهنی را در افراد سالخورده هم بهبود ببخشد.

بهبود کیفیت خواب

اگر فردی در ساعات انتهایی شب خواب مناسبی ندارد و نمی تواند بخوابد یا کیفیت خوابش نامطلوب است ورزش یوگا برای او بسیار موثر است. با تمرین های منظم یوگا افراد علاوه بر اینکه می تواند صبح ها آرام تر و با نشاط تر از خواب برخیزید، سبب می شود که شب ها نیز خواب بهتری داشته باشد.

حرکات یوگا برای بهبود رابطه جنسی

یوگا باعث می شود که لذت بیشتری از رابطه جنسی زوجین داشته باشند. علاوه بر این تناسب اندام که افراد با یوگا به دست می آورند و آرامش آن سبب افزایش اعتماد به نفس می شود. وقتی بتوانید تناسب اندام بهتری با یوگا داشته باشید قطعاً از برهنه بودن در اتاق خواب هم احساس ناامنی نمی کنید. حرکات یوگا منجر به باز شدن مفصل ران و دو باسن از یکدیگر می شود به طوری که باعث افزایش جریان خون کف لگن و انعطاف پذیری آن می شود.
انعطاف پذیری بیشتر کمک می کند که افراد بدون احساس ناراحتی پوزیشن های جنسی بیشتری را در رابطه جنسی داشته باشند. یوگا از طرفی به افزایش تمرکز افراد کمک می کند و حواس پرتی ها را از بین می برد. در نتیجه زوجین می توانند هنگام عشق بازی دیگر ذهنشان به سمت مسائل مختلف نرود و در زمان حال باشند و بتوانند از رابطه لذت بیشتری ببرند.
تمرینات مناسب برای یوگا که باعث می شود افراد بهتری را تجربه کند و رابطه جنسی مطلوب تری داشته باشند:

حرکت گاو و گربه

معمولاً این دو حرکت همزمان با هم انجام می شوند. این حرکات باعث رها شدن ستون فقرات از فشارها و دردها و آرامش آنها می شود. همچنین از میزان استرس می کاهد و باعث بهبود حالت روحی روانی افراد می گردد. برای آغاز این حرکت ابتدا کف دست ها و زانوهای خود را روی زمین بگذارید. باید دستانتان دقیقا در زیر شانه هایتان باشد. سپس قفسه سینه خود را به حالت خنثی و بدون اینکه به اطراف خم گردد نگه دارید.
در این حالت وزن خود را در طول بدنتان به صورت یکسان بیاندازید. در حالی که نفس می کشید و هوا را وارد ریه هایتان می کنید نگاهی به بالا بیاندازید و شکم و قفسه سینه خود را مانند حرکت گاو به سمت زمین بکشید. در حرکت گربه شما در حالی که بازدم هوا را به بیرون می دهید چانه تان را به سمت قفسه سینه تان ببرید و شکمتان را تا آنجا که می توانید به سمت بالا بکشید. این حرکات را به مدت یک دقیقه تکرار کنید.

حرکت پل

این حرکت باعث تقویت عضلات کف لگن یا دیافراگ لگنی می شود. تقویت این عضله ها منجر به کاهش درد در موقع رابطه جنسی می شود و همچنین باعث می شود که فرد احساس بهتری پیدا کند. ابتدا روی پشت دراز بکشید دختر سپس زانوهای خود را خم و آن را در راستای مچ پایتان به آرامی بلند کنید. بعد از آن بازو های خود را صاف روی زمین قرار دهید و کف دست هایتان را روی زمین بگذارید. سپس باسن خود را از روی زمین بلند کرده اما سر و شانه خود را همچنان روی زمین حفظ کنید. به مدت ۵ ثانیه در این حالت بمانید و بعد دوباره به حالت اول برگردید.

حرکت کودک خوابیده

روی زمین دو زانو بنشینید به طوری که پشت صاف درد تماس باران باشد. اگر نشستن به این حالت برای تان دشوار تر می توانید یک بالشتک کوچک بین نشیمنگاه و پاهای خود بگذارید. تا آنجا که امکان دارد کمرتان را صاف نگه دارید و دستهایتان را آزاد و رها در دو طرف بدن بگذارید خط چشم هایتان را ببندید و در این حالت چندین بار عمل دم و بازدم را انجام دهید. با یک عمل باز در بالاترین خود را به طرف جلو رو به زمین متمایل و هم کنید تا پیشانی تن زمین را لمس کند و همزمان پشت دو دستتان نیز روی زمین قرار گیرد.
آرام نفس بکشید و فشار ملایم حرکت نفس های تان را که مقابل ران شما می باشد احساس کنید. باید حداقل ۳۰ دقیقه در این حالت باقی بمانید. سپس نفس هایتان را در طول کمر، ستون مهره ها، قفسه سینه و بعد مهره های گردن هدایت کرده، در این حالت توجه و آگاهی تمام بدن و بازدم خود معطوف کنید. سپس آرام و ملایم در همین حالت بغلتید و به پشت روی زمین دراز بکشید و خود را ریلکس و آزاد و رها کنید.

حرکت کبوتر تک پا

حرکات کبوتر مختلفی در یوگا است که تمام آنها برای کشش و انعطاف باسن عالی هستند. بی انعطافی باسن می تواند باعث سخت شدن بعضی حالت ها در حین رابطه جنسی گردد. برای انجام این حرکت ابتدا پاها و دستان خود را روی زمین قرار دهید. سپس پای راستتان را بلند کنید و به سمت جلو بدنتان بیاورید تا پاها با بدنتان زاویه ۹۰ درجه تشکیل دهند. بعد از آن پای چپتان را به سمت عقب ببرید. همراه با باز شدن بدنتان را به سمت جلو بیاورید و وزنتان را با کمک دست های تان کنترل کنید. اگر انجام این کار برای شما سخت است می توانید زیر سمت راست باسن تان بالش قرار دهید. سپس دوباره به حالت اول برگردید و این بار حرکت را در جهت برعکس انجام دهید.

حرکت بال پروانه

این تمرین یوگا باعث می شود که انعطاف پذیری پاها افزایش یابد و از طرف دیگر موجب فعال شدن چاکرای اول و دوم میشود. روی زمین بنشینید و پاهای تان را از زانو جمع کنید به طوری که کف دو پایتان روی یکدیگر قرار بگیرد. سپس با دو دست کف پاها را بگیرید. سعی کنید پاشنه دو پا را تا آنجا که می توانید به دو طرف بدن خود نزدیک تر کنید. به محض اینکه با پشتی صاف و نگاهی به طرف جلو این حالت را ایجاد کردید دوپای خود را مانند دوباره یک پروانه به حرکت در بیاورید.
در نتیجه زانوی شما به طرف بالا و پایین به حرکت در می آید. این حرکت را باید آرام و ملایم انجام دهید و هیچگاه بیشتر از حد توان خود پاهایتان را به بالا و پایین حرکت ندهید. هرچندبار که حرکت پرواز بال پروانه را انجام دادید پاهایتان را ریلکس و رها سازید. پاها را دراز کرده بکشید و کمی تکان بدهید تا شل و رها شوند. سپس تمرین را دوباره انجام دهید.

حالت درخت خوابیده

در حالتی راحت به پشت روی زمین دراز بکشید و پاهایتان را کمی از یکدیگر فاصله دهید و نوک انگشتان پاها را آزاد و رها بدون هیچ انقباضی جدا از یکدیگر قرار دهید و کف دست هایتان را رو به بالا در کنار بدن بگذارید. دقایقی در این حالت خود را ریلکس کنید. پای راست خود را جمع کنید به نحوی که کف پای راست آرام روی زمین قرار دهید و البته پای چپ در حالت آرام روی زمین باقی می ماند و همزمان پای راست را در طول پای چپ از پایین تا زانو بکشید.
حال که پای راست به زانوی پای چپ نزدیک شد اجازه دهید آرام را پای راست به سمت راست متمایل گردد. البته تا آنجا که بدن و پا فشاری وارد نشود و فقط کمی کشش در پای خود احساس کنید چرا که به مرور زمان انعطاف پذیری پا بیشتر خواهد شد. در این حالت حداقل ۳۰ ثانیه باقی بمانید و دم و بازدم عمیق و آرامی انجام دهید. حال زانوی راست خود را از زمین بلند کنید و به حالت ایستاده قرار دهید و اجازه دهید پایتان آرام به حالت اولیه خوابیده قرار گیرد. خود را دوباره در حالتی ریلکس قرار داده و این تمرین را با پای چپ انجام دهید.

انجام مدیتیشن جنسی

برای انجام مدیتیشن جنسی بهتر است که شما و همسرتان در مکانی آرام، کم نور، بدون وجود هیچ گونه وسیله هوشمند مانند موبایل و… قرار بگیرید. برای گرفتن بیشترین بهره از رابطه یوگا و لذت جنسی باید لباس هایی آزاد بپوشید و در حالتی راحت بنشینید و یا دراز بکشید.

  • سعی کنید در هر حالتی که هستید موقعیت سر و ستون فقرات شما در یک راستا باشد.
  • حال چشمان خود را بسته و مدیتیشن را شروع کنید. تمرکز خود را به همین لحظه ای که در آن هستید بیاورید و یا بر روی تنفس خود تمرکز کنید.
  • عمل دم و بازدم را به آهستگی انجام دهید و همه استرس ها و افکار مزاحم را از بدن و روح خود خارج کنید.
  • به احساسی که دارید و موقعیت اعضای بدن خود آگاه باشید.
  • حال بدن خود را به طور کامل تصور کنید و تمایلی که به همسرتان دارید را همانند یک گوی رنگی قرمز تجسم نمایید.
  • روی همسر خود تمرکز کنید و به تمایل جنسی که به او دارید کاملا آگاه باشید.
  • به بدن همسرتان فکر کنید و روی احساسات زیبایی که در مورد شما دارد تمرکز نمایید.
  • می توانید چشمان خود را باز کرده و به چشمان همسرتان خیره شوید. به تنفس او و حرکات بدنش توجه کنید. سعی کنید احساسات او را با نگاه درک کنید.
  • حال به یکدیگر نزدیک شوید و به شروع یک رابطه جنسی لذت بخش بپردازید.

زمان انجام مقاربت جنسی شما با همسرتان بهتر است ده دقیقه تا یک ربع پس از شروع مدیتیشن جنسی باشد تا بدن و ذهن کاملا در حالت آرامش قرار داشته باشد و شما بتوانید تمرکز کافی و لازم را برای شروع یک رابطه جنسی داشته باشید.
هدف از اجرای مدیتیشن جنسی افزایش میل جنسی دو طرف، آگاهی به بدن و احساسات می باشد تا زوجین عملکردی عالی داشته باشند.وقتی به صورت مداوم مدیتیشن انجام دادید، شاهد افزایش قابل توجه در نیروی جنسی خود خواهید شد و رابطه یوگا و لذت جنسی را کاملا درک خواهید کرد.در واقع در پاسخ به این سوال که آیا رابطه یوگا و لذت جنسی یک رابطه مستقیم است و بهبود زندگی جنسی زنان با مدیتیشن امکان پذیر است؟ باید گفت بله، چرا که طبق مطالعات صورت گرفته زنانی که مدیتیشن می کنند، از عملکرد جنسی بهتر و بیشتری برخوردارند و همینطور تحریکات و لذت جنسی بالاتری را در مقایسه با افرادی که مدیتیشن نمی کنند، تجربه خواهند کرد. در حقیقت این افراد سلامت جنسی بالاتر و زندگی جنسی ایده آلی را دارا می باشند.

سخن آخر

ورزش یوگا و فواید بسیاری دارد که باعث حیرت شدن ذهن و بدن می شود. مهمتر از همه اینکه به بهبود و کیفیت رابطه جنسی زوجین هم کمک بسیاری می کند. چرا که بعضی از نارضایتی های جنسی به دلیل آشفتگی ذهنی، مقاومت پایین بدن و یا عدم تمرکز می باشد که یوگا به آن کمک می کند.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (138 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (79 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (76 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (73 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (46 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (41 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (32 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (35 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (29 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (28 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌 بازی کردن های بامزه نبات دختر بانمک شاهرخ استخری با دایی جونش/ شاهرخ استخری چه برادر خانوم خوشتیپی داره👌 تصویری جالب از اولین روز تولد پنجمین نوه احمدی نژاد در آغوش پدربزرگش/ چقدر کوچولو و زیباست شاهکار خنده دار نصاب در وصل کردن هوشمندانه دوربین مداربسته به دیوار حماسه آفرید+عکس/ هنوزم دیر نشده به فکر یه شغل جدید باش😂 (ویدئو) سکانسی فراموش نشدنی از شبهای برره /دو برره برای چهره نگاری به پلیسا کمک میکنه😂 خلاقیت شاهکار و زیبای یک شاطر خوش ذوق برای تبلیغ نانوایی‌اش با آرد/ هنرمند واقعی فقط خودت+ویدیو حرکت تحسین برانگیز الهام پاوه نژاد در حمل تابوت مادرش تا محل دفن برای پر کردن جای خالی برادر نداشته اش+عکس/ آفرین به غیرتت خوانندگی غش آور احمد مهرانفر، ارسطوی سریال پایتخت به زبان محلی با اصرار شهاب حسینی/ فقط خنده هاش😂+ویدئو خلاقیت خنده دار اُوستا بنّا با طراحی نمای خانه اش حماسه ساز شد/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس😆 روزمرگی های پر دردسر ولی قشنگ ستاره سادات قطبی با پسر کوچولوهاش/ راسته میگن بچه شیرینی زندگیه+ویدیو دیس غذای محمود احمدی نژاد در خانه اش با فرش ماشینی و پشتی/ ظروف غذاش از چینی های قدیمیه +عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی جملات قصار خنده دار جواد خیابانی ملقب به جواد بلا به بهنام تشکر، نیمای سریال ساختمان پزشکان+فیلم ایده خلاقانه پدر خوش فکر در تاب دادن دخترش از راه دور در تاریخ ثبت شد+عکس/ مغز نیست که گنجینه افکار نابه😂 رونمایی از تیپ باکلاس و شیک دامادی هومن حاجی عبداللهی، رحمت سریال پایتخت درکنار همسر کم سن و سالش/ مبارکا باشه+عکس خلاقیت هوشمندانه اُوستا گچ کار در ساخت الاکلنگ برای گچ کاری/ دکترای افتخاری حق توئه+ فیلم خلاقیت منحصربفرد شهرداری در محافظت از درخت با نصب المان نوستالژی+عکس/ آدم از اینهمه هوش و ذکاوت حظ میکنه👌 صحبت های خنده دار آقای قرائتی: پلیس یه خانومی رو گرفته که چرا یکطرفه میری گفته به شما ربطی نداره من زن آقای قرائتی ام +ویدئو😂👌 حیاط باصفا و دلباز خانه شیدا یوسفی، دختر بزرگ نورالدین خانزاده در نون خ/ خونه نگو باغ بگو!+عکس نگاهی به آخرین جشن تولد ساده و بدون تجملات هاشمی رفسنجانی با حضور همسرش+ عکس/ روحشون شاد ترکی حرف زدن زیبا و باحال المیرا شریفی مقدم و رامبد جوان در حضور همسرش/ چقدر خوب صحبت کردن+ویدیو حضور آشنایان و ورزشکاران در مراسم عروسی میلاد محمدی با رونمایی از تیپ شیک آقای داماد+عکس/ از ووریا غفوری تا برادرش... طراحی منحصربفرد یک معمار در طراحی خانه با الهام از پاندا+عکس/ از چیدمان بینظیر بالکن تا مبلمان چشم نواز عکس زیبای مژده لواسانی و پدر وکیلش در روز خاص و افتخارآفرین زندگی خانم مجری/ میز پر از هدیه است+عکس کتاب های روانشناسی معروف که باید خواند نگاهی به تاج گل عروس زیبا و دسته گل شیک و متفاوت همسر نچرال و باکلاس سام درخشانی+عکس چگونه بیمه مناسب خودروی خود را خریداری کنیم؟ مقایسه هتل درویشی با الماس 2، کدام بهتر است؟ مداحی دیده نشده مرتضی پاشایی برای امام حسین در ماه محرم در خیابان+عکس/ روحش شاد و یادش گرامی میز صبحانه ساده و رژیمی همسر شاهرخ استخری با خوراکی های سالم و مقوی/ چقدر خوب به خودش و بچه هاش میرسه😍+عکس مقایسه موکت تایل و موکت رولی برای فضاهای مختلف ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! حضور بازیگران در منزل نسرین مقانلو برای تسلیت بابت فوت پدرشون؛ فریبا کوثری ،سالار عقیلی و...+ویدئو روایت فوق خنده دار حامد آهنگی از معادل سازی لغات انگلیسی به فارسی+ویدیو/ دیگه کراوات نمیخرم چون احساس میکنم معادلش فحشه😂 (عکس) رهبر معظم انقلاب زیر سایه درخت چنار پیر حیاط خانه پدریشان/چه با صلابت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ پسر بزرگ و رشید ثریا قاسمی، خانم گل سریال گیلدخت +عکس/ باورتون میشه همچین پسر بزرگی داشته باشه؟ حضور جالب علی دایی در خانه یک عکاس ورزشی و دیدار با مادر 98 ساله او+عکس خلاقیت بی نظیر یک معمار در طراحی وان حمام به شکل سنگ های قیمتی/ مغزو باید طلا گرفت +عکس
تیتر امروز   
بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد! ضرب المثل های ایرانی با هوش مصنوعی جان گرفت نگاهی به فضای کتابخانه‌ی رهبرمعظم انقلاب؛ چه کتاب‌هایی در آن وجود دارد؟ جزئیات جدید از ماجرای مهمانی29 پزشک در شیراز و مرگ یک متخصص پوست و مو جوان رابطه عاشقانه در خیابان گاندی به خون کشیده شد/ قاتل اعتراف کرد به بهانه اکران مست عشق، نگاهی به شهاب حسینی و عاشقانه‌ترین نقش‌هایش؛ سفری در میان عشق‌های ماندگار! رازهای نقاشی مرگ سقراط در موزه متروپلیتن نیویورک اختلاف شیرین امام خمینی(ره) و همسرشان در نام‌گذاری فرزندان ترفند باورنکردنی پزشکان روم باستان برای برگرداندن ضربان قلب به بدن بیمار/ عجیب ولی واقعی! کف قیمت دلار کجاست؟ مهلت انتخاب رشته دکتری برای بار سوم تمدید شد/ تغییر ظرفیت‌های پذیرش ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند/ ناشر عذرخواهی کرد جزئیات افزایش 10 میلیون تومانی وام بازنشستگان + مبلغ اقساط عکس دیده نشده از زنی که در ترور شهید صیاد شیرازی نقش اصلی را داشت/سرنوشت معاون رجوی چه شد؟؟
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده