دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو /

زاکانی: براساس یارانه طلایی به هر نفر 6 گرم طلا می‌رسد!!+فیلم 

دوشنبه، 04 تیر 1403
ساعد نیوز: علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی گیرد، گفت: در این رابطه حرکت در مسیر ارایه خدمت مستقیم در قالب کالا 30 تا 40 درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش پایگه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از ایرنا، گفت و گوی ویژه خبری شامگاه یکشنبه سوم تیرماه با حضور علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد.

زاکانی در این برنامه تلویزیونی اظهار داشت: یارانه طلایی جای یارانه فعلی را نمی گیرد. یارانه فعلی ادامه خواهد داشت . حرکت در مسیر ارایه خدمت مستقیم در قالب کالا 30 تا 40 درصد افزایش داشته باشد. یارانه طلایی میزان مصرف انرژی خانوار را در بر می گیرد.

وی با اشاره به اینکه براساس یارانه طلایی، به هر نفر 6 گرم طلا می‌رسد، اضافه کرد : کشور ما، کشور ثروتمندی است. نحوه برخورد غیرعادلانه با این ثروت سبب می‌شود بخشی از جامعه بهره‌مند شوند و برخی نیز محروم بمانند.
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه یارانه طلایی شرایطی دارد که جای یارانه فعلی را نمی‌گیرد، اظهار داشت: یارانه فعلی ادامه خواهد داشت و حتی برای یارانه فعلی، در قالب کالا می‌تواند افزایش داشته باشد.
زاکانی ادامه داد: یارانه طلایی میزان مصرف انرژی یعنی بنزین، گاز و برق خانوار را هدفگذاری کرده است برای هر خانوار یک حساب باز می‌کنیم و در آن، معادل میزان انرژی اختصاص پیدا کرده به فرد را محاسبه کرده و واریز می‌کنیم و به هر نفر تقریبا 6 گرم طلا می‌رسد
وی افزود: محاسبه ای که از یارانه طلا صورت می گیرد به میزان مصرف انرژی که دارد از این یارانه کم می شود خانوار هرچقدر مصرف نکند یارانه برای او اندوخته می شود و مابه ازای آن هر سه ماه اعتبار طلا می گیرد. یک اعتبار به دور از دسترس تورم است و برای اعتبار خرید کلا ، اخذ وام، معامله در بورس قابل استفاده است.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: مردم صحنه گردان انرژی خود می شوند با این اعتبار قاچاق کلا منتفی می شود و تورم و نقدیندگی کاهشی می شود و موضوعات محیط زیستی در این پدیده موثر است.
زاکانی عنوان کرد: خاصیت این اعتبار این است که بنزین 3 هزار تومان نمی شود و در قیمت برق و گاز تفاوتی ایجاد نمی شود.
یارانه طلایی جایگزین یارانه فعلی نیست، چیزی علاوه بر آن است


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به چیدمان مفصل میز پذیرایی و ناهارخوری خوش رنگ و لعاب لاله اسکندری در میزبانی از بازیگران در خانه بالا شهری اش+ویدیو/ از چند رقم میوه تا چند جور خورشت خوشمزه
حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور
گشت و گذار کوچه به کوچه پورتو با همسر علی علیپور / استایل مونوکروم زهرا بانو هوش از سر مردم پورتو برد 😍
نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) تصویر دیده نشده از مسعود پزشکیان در کنار شهیدی که پیکر پاکش به دریا پیوست ...
هندی بازی‌های عموپورنگ تمومی نداره! / عکس دو نفره داریوش فرضیایی با لباس هندی و امیرمحمد متقیان با کت و شلوار شیک و لاکچری
نگاهی به خونه زندگی مجلل کاظم نوربخش، سلمان سریال نون خ+ویدیو/ چه چیدمانی، خوش سلیقگی از در و دیوار میباره
(عکس) کیک تولد مجلل همسر سالار عقیلی با نقش و نگار پیانو در کنج سنتی و دنج منزلش / مگه چقدر مهمون دارید که کیک به این بزرگی سفارش دادید؟