دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

رونمایی از زباله گرد میلیاردری که غذای دور ریز مردم در آشغال را می خورد+عکس 

دوشنبه، 07 اسفند 1402
کد خبر: 377165
ساعد نیوز: عجیب ترین مرد زباله گردی که میتوان در جهان دید باید همین مرد باشد که فضای مجازی را با داستان عجیب اش منفجر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از نمناک، زباله گردی شغلی است که علاوه بر معایب، مزایایی دارد و اغلب ما از این مزایا مطلع ایم ولی اغلب تصور می کنیم این افراد وضعیت مالی چندان خوبی ندارند در صورتیکه همیشه این مسئله صحیح نیست و هستند افرادی که با وجود زباله گردی، ثروت باورنکردنی را از آن خود کرده اند مثل فردی که در ادامه ماجرایش را می خوانید.

یک مرد 80 ساله آلمانی با وجود داشتن چندین ملک به ارزش میلیون‌ها یورو، همچنان از مواد غذایی و چیزهایی که در زباله‌دان‌ها یافت می‌شود امورات خود را می گذراند برای همین، یکی از خسیس ترین میلیونرهای جهان لقب گرفته است و روزهای گذشته، تصاویرش مثل یک ویروس در فضای مجازی در حال انتشار بوده و به نوعی می توان گفت، فضای مجازی را منفجر کرده.

این مرد که چندین هزار یورو به تازگی برای خرید یک ملک با ارزش صرف کرده است، اغلب پول هایش را در بانک نگهداری نمیکند برای همین کسی نمیداند دقیقا میزان درآمد و دارایی او چقدر است.


عجیب ترین بخش داستان این مرد اینجاست که او با وجود داشتن ثروتی عظیم، همچنان با غذاهای موجود در زباله‌دان‌ها و جمع آوری انواع چیزهایی که دیگران دور می‌اندازند، امورات خود را میگذراند.

هاینز اخیراً به روزنامه آلمانی Bild گفته است:

مردم اسراف می‌کنند و آنقدری از غذاهای خود را دور می‌ریزند که می‌توانی با این دور ریزها کل خانواده ات را سیر کنی. به عنوان مثال، مردم یک بسته سوسیس می خرند، یکی می خورند و سپس بقیه را به سادگی در سطل زباله می اندازند و اینجاست که من با خوردن باقی مانده این غذاها، میتوانم

این مستمری بگیر اهل دارمشتات در جنوب غربی آلمان گفته است دارای 7 خانه ویلایی و 2 واحد آپارتمان است و حدود 500000 (540000 دلار) در حساب بانکی خود نقدینگی دارد که مشخص است این مبلغ مربوط به تمام پول و دارایی او نیست. او که هر روز در حال افزایش ثروت خود است، اخیراً 700000 یورو برای خرید خانه دیگری سرمایه گذاری کرده است.


4 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی متن
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
گشت و گذاری در خانه مجلل و رویایی رضا صادقی، خواننده مشکی پوش و محبوب ایرانی +عکس/ سلیقه بی نظیر همسر آلمانی آقای خواننده در چیدمان و انتخاب دکوری👌
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ویراستاری تخصصی مقاله
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده