ذکر چند نکته در مورد انتخاب لباس عروس

  چهارشنبه، 03 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
ذکر چند نکته در مورد انتخاب لباس عروس
یکی از به یاد ماندنی ترین مراسمات در طول زندگی هر فردی جشن عروسی اوست زیرا این مراسم برای اغلب افراد یک بار تکرار می شود . همه دختر خانم ها از کودکی آرزوی پوشیدن لباس سپید عروسی را در ذهن دارند.

در میان تمام هیجانات و استرس های مرتبط با برنامه ریزی جشن عروسی تان در طول ماه های آینده، یکی از مهم ترین چیزهایی که خواهید خرید لباس عروسی تان است. و نخستین کاری که قبل از رفتن به مزون ها و فروشگاه های لباس عروس باید انجام دهید، این است که در مورد انتخاب بهترین لباس عروس مناسب اندام تان و مورد علاقه تان به نتیجه ی مشخصی برسید. بنابراین، ممکن است لازم باشد با برخی از سبک های لباس عروسی و اصطلاحات آشنا شوید. در این نوشتار مطلب کاملی را در مورد چگونگی انتخاب سبک لباس عروس برای نوع اندام تان به شما ارائه می دهیم. این نکات می توانند کمک تان کنند تا حرکت تان در مسیری که به روز عروسی تان ختم می شود، شروع کنید. با ما همراه باشید!

زمان صرف کنید

از مهمترین نکات برای خرید لباس عروس ، زمان است. شما برای خرید لباس عروس به 6 تا 8 ماه زمان نیاز دارید . در طول این مدت می توانید مدلهای مختلفی را ببینید و مورد مناسب را انتخاب نمایید اما در صورتی که زمان کافی نداشته باشید نمی توانید به بررسی همه موارد بپردازید و بهترین مدل را انتخاب کنید. همچنین زمان کافی باعث می شود خیاط ( درصورتی که لباس را بدوزید )لباس را بدون داشتن استرس و با بهترین کیفیت ارائه دهد.

مواقع خاص را در نظر داشته باشید

در برخی از مواقع ، سالنها برای فروش لباس عروس تخفیف قابل توجهی ارائه می دهند. پس از زمان های حراج و تخفیف برخی از سالنها اطلاع حاصل کنید زیرا گاهی می توان در این حراج ها ، لباس عروس زیبایی را با قیمت مناسب انتخاب کرد . شما می توانید از زمان حراجیهای سالنهای لباس عروس با جستجو در اینترنت اطلاع یابید.

انتخاب لباس عروس بر اساس عقاید مذهبی

هنگام خرید و انتخاب لباس عروستان باید حتما به عقاید مذهبی خود و همسرتان توجه نمایید و بر اساس این عقاید لباس باز یا پوشیده انتخاب کنید. عدم توجه به این نکته سبب می شود پس از پوشیدن لباس احساس پشیمانی داشته باشید .

در مورد طرح کلی لباس عروس تصمیم بگیرید

لباس عروس طرح های متفاوتی دارد. پیش از انتخاب هر چیز دیگری، بهتر است بدانید کدام یک از طرح های لباس عروس برای شما بهترین است. به تصاویر لباس های عروس از هر نوع نگاه کنید. شما می توانید وب سایت های عروسی را مرور کنید و در فضای نت مدل های متفاوت لباس عروسی را ببینید و مقایسه کنید.

لباس عروس تان را تجسم کنید!

خودتان را را در روز عروسی تصور کنید. چه لباس پوشیده اید و پیراهن تان چه طرح و مدلی دارد؟ از چه پارچه ای است؟ آیا گلدوزی شده یا گیپور دارد؟ رنگ آن چیست؟ واقعا، با این همه گزینه ای که برای لباس عروس وجود دارد پیدا کردن چیزی که می خواهید در میان صدها و هزاران مدل بسیار دشوار و خسته کننده است. بسیاری از عروس ها گزارش داده اند که پس از دیدن قفسه ها و فروشگاه های لباس، کم کم همه ی لباس ها یک شکل و شبیه به هم به نظر می رسند. از این رو، قبل از این که برای امتحان کردن لباس ها بروید، باید خودتان را در روز عروسی تصور کنید و و فهرستی از مواردی را که دوست دارید در لباس عروس رویاهای تان وجود داشته باشند، یادداشت کنید. با این حال، لازم نیست که حما در مورد اصطلاحات لباس عروسی بدانید، فقط به سادگی همان چیزی را که در تصورات تان است توصیف کنید.

به صورت برنامه ریزی شده پیش بروید

پس از بررسی برخی از جزییات پایه ای در مورد نحوه ی انتخاب لباس عروسی، باید تصمیم بگیرید که دوست دارید کجا بروید و با فروشگاه ها از قبل تماس بگیرید تا مشخص شود لباس های چه طراحانی را ارائه می کنند، قیمت لباس های عروس آنها در چه حدی است، و آیا لوازم جانبی هم به فروش می رسانند و در صورت لزوم کار تغییر مدل هم بر عهده ی خودشان است یا خیر. در واقع، برای مراجعه به بسیاری از فروشگاه ها و مزون ها باید وقت بگیرید. در حالت ایده آل، بهتر است در یک روز وسط هفته برای خرید بروید و نه در ساعت ناهار و استراحت تان، که ممکن است عجله داشته باشید. با این حال، تا زمانی که بررسی های لازم را انجام نداده اید و همه ی مکانهای مورد نظرتان را ندیده اید خرید کنید. سعی کنید روزانه فقط به دو مزون سر بزنید، به این ترتیب از دیدن تعداد زیادی لباس با مدل های متفاوت خسته نخواهید شد. یادتان باشد که برای یادداشت کردن توضیحات لباس، یک دفترچه یادداشت همراه داشته باشید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (407 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس