ذکر چند نکته در مورد پرو لباس عروس

  یکشنبه، 07 اردیبهشت 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
ذکر چند نکته در مورد پرو لباس عروس
انتخاب لباس عروس یکی از مهم ترین کارهای عروسی است که باید هنگام پرو و خرید آن به نکاتی توجه کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دانستن نکات طلایی انتخاب لباس عروس حرف اول را در تهیه یک لباس عروس شیک و همه چیز تمام می زند.قبل از اینکه هزینه صرف کنید و در مزون های لباس عروس بالای شهر وقت بگذرانید این نکات را بخوانید. انتخاب ملزومات عروسی باید با توجه و احتیاط باشد.نکات انتخاب لباس عروس در حقیقت نکات کلیدی هستند که مربوط به انتخاب لباس عروس متناسب با اندام و سلیقه عروس خانم ها برای هر دختر خانم دم بختی مفید خواهد بود.

خاطرانگیزترین لباسی که هر خانم در زندگی خود می پوشد، لباس سپید عروسی است. برای انتخاب لباس عروس تا حد ممکن باید توجه کرد.گذشته از جنس پارچه ، دوخت ، مدل، سنگ دوزیها و در کل طراحی لباس عروسی نکاتی وجود داردکه شما را در خرید یک لباس مناسب برای عروس یاری می کند. طراحان لباس عروس نیز تنها به مدل لباس و تناسب آن با فرد تاکید دارند،ولی مکان خرید، زمان ، بودجه لباس و ... باید مورد توجه قرار بگیرد.

مجلات مختلف عروس، مزون های لباس عروس، سایت های مخصوص عروسی و... همه را نگاه كنید تا یك ایده خوب در رابطه با لباس تان پیدا كنید.در قدم اول شما باید بدانید چگونه لباسی می خواهید: یك لباس كلاسیك یا مدرن آستین دار یا...در این مرحله شرایط اتاق عقد خود را نیز در نظر بگیرید، یادتان نرود زمان و فصل عروسی شما نیز در مدل لباس شما موثر است.اگر وقت دارید برای انتخاب لباس عروس با یك طراح لباس خوب درباره اینكه چه مدل لباسی برای اندام چهره شما مناسب است، مشورت كنید.قبل از اینكه به خیاط خود سفارش لباس عروسی دهید، حتما به همراه یك دوست یا مادرتان نمونه لباس عروس های خیاط را ببینید.حتما چه در مرحله پرو چه در مرحله انتخاب خیاط از نظرات فرد دیگری مثل مادر یا دوست مشورت بخواهید.هنگام انتخاب لباس عروس مدل های مختلف را حتما پرو كنید؛ ممكن است مدلی را كه فكر می كنید به شما نمی آید، وقتی می پوشید فوق العاده زیبا باشد.در تصمیم گیری به هیچ وجه عجله نكنید. اگر از لباسی خوش تان آمد، برای خرید آن عجله نكنید. بهتر است یك یا 2 روز درباره آن فكر كنید و بعد لباس را بخرید.

پرو لباس عروس با رعایت این نکات

برای پرو لباس عروس همراهان صادق را با خود ببرید

هنگام پرو لباس عروس تعداد زیادی از افراد را همراه خود نبرید بلکه فقط دو نفر از افرادی که صادقانه نظرشان را اعلام می کنند و سلیقه شان به شما نزدیک است را همراه خود برای پرو لباس عروس ببرید .بردن تعداد زیادی همراه سبب می شود که شما در انتخاب دچار مشکل گردید زیرا ایده ها و نظرات افراد با یکدیگر متفاوت است. هربار که لباسی را پرو می کنید عکسش را برای نیمی از فامیل و دوستان نفرستید و نظرخواهی نکنید زیرا فقط گیج تر می شوید .

قبل از پرو مواد غذایی به اندازه کافی مصرف کنید

اگر قصد پرو کردن لباس عروس را دارید حتما قبل از بیرون رفتن از خانه صبحانه یا وعده ی دیگری که نیاز است بخورید . اگر می پندارید برای پرو لباستان باید شکم شما تخت باشد در اشتباهید.شما با نخوردن غذا قبل از پرو لباس عروس تنها خود را آزار می دهید و باعث خواهید شد که اندازه واقعی بدن تان موقع پرو لباس مشخص نباشد پس اگر می خواهید لباستان هم اندازه بدن شما باشد قبل از پرو مطابق معمول مواد غذایی مصرف نمایید.

لباس زیر مناسب بپوشید

قبل از پرو لباس عروس بهتر است به خرید لباس زیر بروید و آن را تهیه نمایید . در هنگام پرو همان لباس زیری را به تن کنید که می خواهید در شب عروسیتان بپوشید تا بهتر بتوانید لباستان را تنتان برانداز نمایید . اگر انتخابتان لباس عروس دکلته است لباس زیر تنه دار و بدون بند بخرید. یک لباس زیر مناسب می تواند لباس عروس را به خوبی روی اندامتان جای دهد.

به نظرات مشاوران مزون توجه کنید

به نظرات مشاور مزون که خبره این کار است ، گوش دهید و اولویت های خود را با او در میان بگذارید تا بتواند راهنماییتان نماید . نظرات او را هم محترم بشمارید زیرا او عروس های زیادی با اندام های متفاوت را برای انتخاب لباس راهنمایی نموده است.

لباس عروس تان باید اندازه تان باشد

سایز لباس عروس با سایز لباس های دیگرتان متفاوت است پس انتظار نداشته باشید که سایز لباس عروسی تان مانند لباس های دیگرتان باشد . به خیاط یا فروشنده بگویید که لباسی را می خواهید که اگر تا عروسیتان لاغر شدید نیز بتوانید آن را به تن خود اندازه نمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (191 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (56 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (13 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان