دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ژاله صامتی : وقتی می خواستم فیلم هایی که ما می بینیم یه صحنه هایی رو بچه هام نبینن میگفتم اگه اینارو ببینین تو عروسیتون تیراندازی میشه!! 

دوشنبه، 12 شهریور 1403
ساعدنیوز: ویدئویی از ژاله صامتی بازیگر کشورمان را مشاهده می کنید که که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بوده اند و صحبت های جالبی با ایشان در مورد سوال های عجیب کودکان داشتند که در ویدئو می توانید ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، ژاله صامتی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 14 فروردین 1351 در تهران و فارغ‌التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه هنر می باشد. این بانوی هنرمند یکی از بازیگران ساده و بی آلایش دنیای هنر است و پدر و مادرش اصالتا اهل ازنا در استان لرستان هستند.

ژاله صامتی متاهل بوده و سالها قبل با آقای ایرج سنجری ازدواج کرده است،این بانوی بازیگر مراسم ازدواجش را ساده برگزار کرد و به گفته خودش برای شب مراسم عروسی آرایشگاهم نرفت. ایرج سنجری از ازدواج اول خود یک دختر و یک پسر دارد که هر دو ساکن کانادا می باشند. او و همسر دومش خانم ژاله صامتی، دو فرزند دختر به نام‌های «یاس»(متولد دهه 70) و «نیاز»(متولد دهه 80) دارد.

خانم ژاله صامتی با حضور در برنامه جوکرِ احسان علیخانی در اقدامی ناباورانه برای خود میز عزا دیده است که کاربران را غافلگیر کرده است در زیر این تصویر از میز عزای خانم بازیگر در برنامه جوکر را مشاهده می کنید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 12 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
مرتضی مهرزاد غول 2 متر و 44 سانتی متری تیم والیبال نشسته ایران در یک سالگی این شکلی بوده +عکس/ تیشرت خط خطی دهه شصتی با شورت قرمز مامان دوز
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
(فیلم) چالش خانوادگی جالب آرات حسینی با توپ فوتبال/ مادرش چقدر ترسیده
پژمان جمشیدی آبروی عادل فردوسی پور رو برد! / یه رفسنجانی پسته نمیخوره که انقدر خورده ، ایشون 6 کیلو پسته خورد 😂
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه تخصصی کتاب
(تصاویر) ترسناک ترین مکان های متروکه دنیا که با دیدنشان مو به تنتان سیخ میشود!/ از قلعه های متروکه تا بیمارستان روانی