دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

ژانگولربازی راننده پژو که 6 نفر را به کام مرگ کشاند 

یکشنبه، 24 اردیبهشت 1402
کد خبر: 340263
ساعد نیوز: رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان از تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر خبر داد و گفت: در این سانحه 6 نفر کشته و دو مجروح شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری، سرهنگ مهدی خمر در این باره توضیح داد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی بین یک دستگاه خودرو سواری پژو405 و یک دستگاه تریلی کشنده گاز در محل دوراهی ترانزیت جزینک به عطا محمد مطلع ، که بلافاصله کارشناسان پلیس راه به همراه عوامل امدادی در محل حاضر شدند.

وی افزود: در بررسی صورت گرفته مشخص شد، خودروی سواری پژو که بصورت خلاف جهت در حال طی مسیر بوده با خودروی تریلی کشنده حامل گاز برخورد مینماید که متاسفانه در اثر این تصادف شش نفر از سرنشینان سواری پژو در سر صحنه جان خود را از دست داده و دو نفر دیگر مجروح که جهت مداوا توسط خودروهای امدادی به مراکز درمانی اعزام که متاسفانه یک نفر از دو مجروح دیگر جان خود را از دست میدهد.

رییس پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان پلیس راه حرکت خلاف جهت توسط راننده سواری پژو علت این تصادف بوده خاطرنشان کرد: به رانندگان توصیه می شود به جهت حفظ سلامت و ایمنی خود و دیگران در هنگام رانندگی به قوانین و مقررات احترام گذاشته و بویژه از رانندگی با سرعت غیر مجاز و عجله و شتاب بی مورد حرکت بصورت خلاف جهت پرهیز نمایند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 27 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نگاهی به کیک تولد بازیگران زن با طرح بال فرشته+عکس/ شیک و لاکچری
ترجمه تخصصی کتاب
خلاقیت خنده دار کارمند خانم در بسته بندی کادوی تولد همکارش با ژله+عکس/ تو باید مغزتو بیمه حوادث کنی😂
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بهروز تابانی شیرشاه ایرانی و رقیب تبریزی هادی چوپان برای حریفان استیج مستر المپیا رجز خواند +فیلم/ می گه یا اول می شم یا دوم
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
تبدیل پایان نامه به مقاله
(تصاویر) زن که 30 سال خواب به چشمانش نیامده است !
(ویدئو) خاطره جالب و عجیب مهران مدیری در سریال “خائن کشی” به کارگردانی مسعود کیمیایی / یه چیزایی سر صحنه میگفت قند تو دل آدم آب میشد