دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

ژست پرغرور رضا پهلوی و نتانیاهو کنار سطل زباله!+ تصویر 

سه شنبه، 29 فروردین 1402
ساعد نیوز: فرزند شاه مخلوع اولین عکس یادگاری رسمی خود با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اولین سفر خود به فلسطین اشغالی را کنار دو سطل بزرگ زباله انداخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع دیروز دوشنبه 28 فروردین -سه روز پس از راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس در ایران- در اولین سفر رسمی خود به فلسطین اشغالی با استقبال وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی وارد تل‌آویو شد.

او در بدو ورود به سرزمین‌های اشغالی با بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مکان نامشخصی که تشریفات خاصی در آن دیده نمی‌شود دیدار کرد.

دقایقی پس از این دیدار، تصویری از ربع پهلوی در کنار نتانیاهو، همسر نتانیاهو و وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی در خروجی رسانه‌ها قرار گرفت که آنها را در اولین عکس یادگاری رسمی خود در کنار دو سطل بزرگ زباله نشان می‌داد!

فرزند شاه معدوم پس از دیدار با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود هولوکاست ادعایی یهودیان نیز شرکت کرد که در عکسی که از این مراسم منتشر شد نیز آنچه بیش از هر چیز جلب توجه می‌کرد، حضور او -نه در صف اول- که در صفوف میانی شرکت‌کنندگان بود.


2 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
مراحل سابمیت مقاله
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه