دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

ژیلا صادقی: اگر رهبر معظم انقلاب پا در خیابان بذاره قسم میخورم مردم اشک خواهند ریخت!+فیلم 

پنجشنبه، 15 شهریور 1403
ساعد نیوز: ژیلا صادقی مجری سابق صدا و سیما در یک لایو اینستاگرامی با اشاره به علاقه‌اش به رهبر انقلاب گفت: اگر مقام معظم رهبری پا در خیابان بگذارند، قسم می‌خورم شاهد صحنه‌ای خواهید شد که در عمرتان ندیدید، حتما مردم برای سید اولاد پیغمبر اشک خواهند ریخت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از فرارو، او در ادامه گفت: من ایشان را زیارت نکردم و هیچ تعصبی هم ندارم، وابسته به هیچ جناحی هم نیستم، اما انسان هستم و قلب دارم و انرژی‌ها را دریافت می‌کنم.

ژیلا صادقی، با وجود داشتن پاسپورت آمریکا، تصمیم گرفته به این کشور نرود و در آنجا زندگی نکند. این تصمیم به نوعی نمایانگر تعهد او نسبت به ارزش‌ها و مقادیر انقلابی ایرانی است و نشان می‌دهد که وی تحت تاثیر مفاهیمی چون مقاومت در برابر تبعیض و سیاست‌های آمریکاست.

در کل، ژیلا صادقی با اظهارات و تصمیمات خود در لایو اینستاگرامی، نقش مهمی در ایجاد موج جدید علاقه به کشور و ارزش های ملی و انقلابی در داخلی و خارجی کشور ایفا کرده و توجه جامعه و رسانه‌ها را به خود جلب کرده است.


پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 15 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(ویدئو) پاک کردن شیشه هواپیما به سبک شوفر های تریلی اینبار در پاکستان!/ فقط اون قسمت که داشت دستمالشو گرد میچرخوند روی شیشه! 😂
رونمایی از یاسین قادری رقیب افغانی هادی چوپان با فیزیکی تحسین برانگیز +عکس/ یک آواره جنگی در رؤیای قهرمانی در مستر المپیا
ترجمه تخصصی کتاب