زیباترین و احساسی ترین اس ام اس تبریک تولد برای فاطمه

  یکشنبه، 09 آبان 1400   زمان مطالعه 7 دقیقه
زیباترین و احساسی ترین اس ام اس تبریک تولد برای فاطمه
روز تولد یکی از مهمترین روزهایی است که برای هر فردی می تواند بسیار مهم باشد تبریک تولد یک شخص این نوید را به او می دهد که شما از تاریخ تولد او باخبر بوده اید و این روز برای شما هم بسیار با اهمیت است و می‌تواند دلگرمی زیادی به شخص مقابل بدهد. پس با ما همراه باشید تا بهترین متن تبریک تولد برای فاطمه را مشاهده نمایید.

فاطمه یکی از اسم های زیبای دخترانه و پرطرفدارترین اسم در میان دخترها است. اگر شما نیز دختر، خواهر، عشق و یا همسری به نام فاطمه دارید و برای تبریک تولد او به دنبال متن، جملات، اس ام اس و پیام های زیبا هستید، ما در این مطلب مجموعه ای از متن تبریک تولد فاطمه را برای شما گرداوری کرده ایم. با ما همراه باشید.

زیباترین و احساسی ترین متن تبریک تولد برای فاطمه

فاطمه عزیزم، اکنون به جای دستانم دو بال طلائی می خواهم
تا در زیباترین تاریخ تقویم برای ستاره باران کردن شب تولدت
تا آسمان پرواز کنم و به روی ماه بنویسم:
بهترینم لمس بودنت مبارک

ღღღ

دختر عزیزم، فاطمه جان

امـــروز تولـــد توستـــ

و بهترین زمانـے که خدا
میخواستــ مرا با هدیه اــے شاد کند
آرــــے درستــــــــــ استــــ
این هدیه قبل از وجود خودم از آسمان آمده
ولـــے مهم این استـــــــــ
که از آن دل من بوده…
تولــدت مبــــــــــارکــــ

کیک تولد فاطمه

فاطمه جانم، عزیز دلم

در ستاره بارانِ میلادت

میان احساس من تا حضور تو

حُبابی است از جنس هیچ

از دستان من تا لمس نگاه تو آسمانی است به بلندای عشق

جشن میلادت را به پرواز می روم

در این خانگی ترین آسمانِ بی انتها

آسمانی که نه برای من، نه برای تو، که تنها برای ” ما ” آبی ست…!

ღღღ

عزیز دلم؛ فاطمه جانم

حتی با وجود این همه سال که در کنار هم بودیم

هنوز هم وقتی مقابلم می نشینی و به چشمانم خیره می شوی

قلبم از تپش می افتد…

دوستت دارم، تولدت مبارک…

ღღღ

عشقم؛ فاطمه عزیزم

تو نیاز من و اکسیژنی هستی که در آن نفس می کشم

تولدت مبارک نفسم!

پوستر تبریک تولد برای فاطمه

فاطمه دوست داشتنی من

وقتی دستم را می گیری

حتی بدترین روزهای زندگی هم رنگ دیگری به خود می گیرند

و وقتی به من لبخند می زنی تاریک ترین خاطرات و افکار از ذهنم پاک می شوند

و زمانی که به من نگاه می کنی، دنیایم روشن می شود…

تولدت مبارک عزیزترینم…

ღღღ

فاطمه جان؛ ای تمام نفس های من…

خوشبختی من در بودن با توست

و روز تولد تو، تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات

به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گل های دنیا تقدیم به تو

بهترین عشق دنیا تولدت مبارک

ღღღ

دوست عزیزم، فاطمه جان

ماه هاست زیباترین جملات را برای امروز در کنار هم می چینم

آن ها را با خود مرور می کنم و سیقلشان می دهم

از میان شان هی انتخاب می کنم و تردید می کنم…

دوباره امتحان می کنم…

امروز اما همه جملات فرار کرده اند

همینطور بی وزن و بی هوا آمدم بگویم

دوست مهربان من تولدت مبارک

ღღღ

فاطمه جان؛ خواهر بی نظیر من

اگر زمان دکمه توقف داشت

هر لحظه ای که با هم هستیم را متوقف می کردم تا ابدیت طول بکشد

هرگز نمی خواهم دور از تو باشم خواهرم…

بهترین روز تولدت را داشته باشی

ღღღ

فاطمه عزیزم

حس بودنت

قشنگ ترین حس دنیــــــاست

تو کـه باشی

هر روز را نــــــــــــــــــه!

هر ثانیه را جشن خواهم گرفت…

ღღღ

“تولدت مبارک”

برای کسی که هنوز هر سال

مثل یه بچه منتظر روز تولدشه

این روز بالاخره رسید!

فاطمه جان روز شادی داشته باشی

ღღღ

فاطمه جان

عزیزم

تو زیباترین هدیه

تمام زندگی من هستی

که از تمام بهشت ها

پا به این دنیا گذاشتی

پوستر تبریک تولد برای فاطمه

فاطمه جان

رویایی قشنگتر از با تو بودن ندارم

تو را که داشته باشم

خوشبخت عالمم

تولدت مبارک عشق جانم…

یک دنیا شادی

هزار هزار کلمه محبت

صد عدد شمع روی کیک

و عمری دراز

برایت آرزومندم

تولدت مبارک فاطمه

متن تبریک تولد طولانی برای فاطمه

دوست خوشگل و نازنینم، فاطمه خانوم مهربون، تولدتون مبارک باشه. براتون کلی آرزوهای قشنگ به اندازه مهربونی هاتون دارم که پایانی نداره. تو یه دوست خوب و فوق العاده ای که هر جا نیاز بود خودتو رسوندی و کمکم کردی و هنوز هم این کارو میکنی و مهربونی هات به من حد و مرز نداره. امیدوارم توی سال جدید زندگیم بتونم تموم مهربونی ها و لطف و محبت هایی که به من کردی رو برات جبران کنم و بتونم مثل خودت نقش یه دوست خوب و فوق العاده رو برات بازی کنم. کلی دوستت دارم و باز هم تولدت رو بهت تبریک میگم.

ღღღ

فاطمه خانوم نازنینم، دوست قشنگ و همیشگی من، تولدت مبارک باشه. مبادا اخم به ابروهات بیاری، مبادا چشمات پر از اشک بشه، مبادا گونه هات خیس بشه و من دیگه لبخندهات رو نبینم! باور کن که صورت تو با لبخندت اوج هنر خدا رو به نمایش میذاره و لبخند تو قشنگ ترین چیزیه که من در زندگیم دیدم پس برای دوستت هم که شده همیشه لبخند بزن و همیشه سعی کن که شاد بشی. خیلی میخوامت، دوباره تولدت مبارک.

ღღღ

فاطمه قشنگم، دوست فقط خودت. من موندم اینایی که از خوبی های دوستشون میگن و مدام پز دوستشون رو میدن اگه با تو رفاقت کنن چیکار میکنن دیگه؟ حتما کولاک میکنن و زمین و آسمون رو به هم میدوزن که یه دوستی مثل تو دارن و قطعا همه جا پز داشتنت رو میدن و کلی باهات کلاس میذارن. اما فاطمه جون اونا بیجا کردن تا زمانی که شما دوستی مثل من داری به سراغت بیان و بخوان دوستت بشن. من روی دوستم غیرت دارم و اجازه نمیدم هیچکسی غیر از خودم باهاش دوست باشه. فاطمه جونیم، فقط میخوام بدونی که خیلی میخوامت و دوستت دارم. تولدت یه دنیا مبارک باشه.

ღღღ

فاطمه عزیزم، توی روز تولدت از خدا میخوام به اون چیزی که از ته دل آرزوش رو داری برسی و با رسیدن به اون لبخند واقعی روی لب هات نقش ببنده. از خدا میخوام که دیگه انتظار کشیدنت رو تموم کنه، چشم انتظاری هات رو به اتمام برسونه و تو رو به مراد دلت برسونه تا من رفیقم رو ببینم که کلی شاده و از زندگیش راضیه. فاطمه، فقط دوست دارم توی زندگیت خوشبخت بشی و حال خوب رو تجربه کنی و برای همین میخوام که به اون چیزی که واقعا ته دلته برسی. کلی میخوامت و تولدت رو بهت تبریک میگم.

ღღღ

فاطمه جونیم مبادا شوهر کنی ها، اگه شوهر کنی دیگه نمیتونی همیشه با من باشی و همیشه با هم وقت بگذرونم! اون موقع من یه دوست خوبمو از دست میدم و واقعا ناراحت میشم. یعنی تو ناراحتی دوستت رو میخوای؟ یعنی میتونی ناراحتیش رو ببینی؟ اگه نه پس قول بده همیشه ور دل خودم میمونی و همیشه کنارمی. حالا اگه از شوخی بگذرم میخوام بگم که فقط خوشبختی تو برام مهمه و اگه پسری پیدا شد که لیاقتت رو داشت و خوشبختت میکرد و تو هم عاشقش بودی بنده حاضرم دو دستی شما رو تقدیمشون کنم فقط شوهر جناب عالی باید بدونن که اگه اذیت تون کردن با من طرفن. نمیدونم چرا توی روز تولدت حرف از شوهر کردنت زدم شاید چون از رفتنت میترسیدم اینا رو گفتم و این ترس نشون از یه عشق بزرگ نسبت به تو داره. فاطمه قشنگم کلی دوستت دارم و تولدت رو بهت تبریک میگم.

ღღღ

آهای فاطمه خانوم نازنین، تولدت مبارک باشه. میدونی الان فقط چی حال منو خوب میکنه؟ یه جشن تولد درست و حسابی! میخوام برات یه جشن تولد قشنگ بگیرم و توی اون دو نفری کلی حال کنیم و بگیم و بخندیم. من و تو وقتی با هم هستیم به هیچ کسی احتیاج نداریم و هیچ کسی نیاز نیست که باشه چون خودمون حال خودمون رو خوب میکنیم و همش هوای همدیگه رو داریم و همینه که قشنگه. فاطمه جونیم، خودت رو آماده این جشن تولد کن، تولدت رو بهت تبریک میگم.

ღღღ

فاطمه خانوم، میخوام اجازه تون رو از پدر و مادره محترمه تون بگیرم و برای چند ساعتی قرض تون کنم تا ببرمتون و یه جشن تولد حسابی براتون بگیرم. میخوام چند ساعتی هم که شده از ور دل بابا و مامانتون به ور در بنده تشریف بیارین تا کلی حال کنیم و توی تولدت خوش بگذرونیم. عشق زندگی من، من برای خوشحال کردنت هر کاری میکنم و الان که تولدته میخوام یه تولد دو نفره با هم بگیریم. تولدت رو بهت تبریک میگم.

ღღღ

امیدوارم از متن تبریک تولد برای فاطمه لذت برده باشید و با دوستان یا اطرافیانتان که تولد ش نزدیک اس و نام شا ن نیز فاطمه است ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سرگرمی( اس ام اس) ساعد نیوز مراجعه نمایید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
سلن اردم کیه؟ ما خودمون شهربانو منصوریان داریم؛ باور ندارید؟ تصاویر جدید ‌شیرزن قهرمان رو ببینید! +ویدئو (156 نظر) 17 اُمین سال تولد امیررضا فرامرزی پسر بچه شیطون سریال « از سرنوشت یک »/ این همه تغییر چهره بعد از 5 سال خیلی جالبه (118 نظر) خلاقیت بی نظیر زوج شاهرودی برای حمایت از سگ ها در سطح شهر حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست. (109 نظر) نگاهی به کیک تولد محمد باقر قالیباف در کنار نوه هایش با خلاقیت بی نظیر اُوستا قنّاد در طراحی کیکی به شکل هواپیما /مبارکاا باشه (105 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز برق کار آبادانی، برای نجات مردم از گرما حماسه آفرید/ لقب فرشته زمینی برازنده شماست! (86 نظر) نگاهی به تالار عروسی آقا رضا گلزار و آیسان آقاخانی با جزئیات چشم نوازش از کارت دعوت تا گیفت عروسی در گرمدره کرج/ اینجا برای پادشاه عربستان هم قفله+عکس (84 نظر) لحظه اهدای مدال برنز المپیک 2016 ریودوژانیرو به تکواندوکار بااستعداد کرجی +فیلم (81 نظر) نگاهی به جشن تولد رسول خادم در کنار کودکان بی سرپرست / کتاب گینس ، ثبت کن نام پهلوان مان را که رکورد مردانگی را شکست 👏 (76 نظر) تمرینات سخت و طاقت فرسای شاهین رضایی رقیب تبریزی هادی چوپان+فیلم/ رقابت تنگاتنگ آرنولد تبریزی و گرگ پارسی (76 نظر) خلاقیت خنده دار چوپان خوش ذوق با طراحی صندلی چرخ دار برای الاغ حماسه آفرید +عکس/هنر نزد ایرانیان است و بس (63 نظر) خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای خشک کردن فرش خیس حماسه آفرید/ اُستاد تمام خانه داری در سطح بین الملل+عکس🤣 (50 نظر) نگاهی به سبک چیدمان مدرن رستوران علی دایی در کامرانیه تهران / از صندلی های بنفش و گیاهان تا سقف شیشه ای و پرده های ساده +عکس (47 نظر) صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌 (41 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (39 نظر) هنر آشپزی مینا مختاری گل کرد؛ کیک خانگی با تزئین تمشک و آلبالو+عکس/ بهرام رادان با یه تیکه جواهر ازدواج کرده👌 (40 نظر)
تیتر امروز   
ویدیو/ ماریا رکورد گینس را شکست! پیرترین زن جهان در 117 سالگی در گذشت و رکورد گینس را جابجا کرد
فال انبیاء روزانه جمعه 2 شهریور 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 2 شهریور ماه 1403
فال ابجد روزانه جمعه 2 شهریور 1403
فال حافظ با تفسیر روز جمعه 2 شهریور 1403 + فیلم
مزایا و فواید بچه داشتن برای سلامت جسم و روان که هرگز به ذهنتان هم نمی‌رسد؛ از فعال شدن کودک درون تا تشویقی برای پس‌انداز
مروری بر سریال‌هایی که تمام شدند و تکیه کلام‌هایی که ماندند+عکس/ وارد شدن عباراتی مثل "واس ماس"، "میزنم تو مختا" و "پ ن پ" به ادبیات محاوره‌ای مردم با این فیلم ها بود
تصاویری از مجموعه عروسکهای یک دهه شصتی/ از عروسکی همه‌ چشمشون دنبالش بود تا عروسک بی‌تربیت معروف
(تصاویر)وفادارترین مردم به نوشابه کوکاکولا در ناسالم ترین شهر جهان/مکزیک ؛ نوزادان در این شهر به جای شیر نوشابه می نوشند!
(تصاویر) حقایق بحث بر انگیز ونیز ایتالیا در تاریخ!/ بررسی رایج ترین اشتباه درباره این شهر اسرار آمیز توریستی!+تاریخچه
خانه‌داری یک کدبانو؛ ترفندهای جذاب و کاربردی برای پاک کردن لاک از روی لباس
(تصاویر)دیواره نگار 500 ساله ی «موعظۀ دجّال»؛شاهکار عظیم و ماندگار در کلیسای ایتالیایی
(ویدیو) تعجب هادی ساعی از فنی که ساخته خودش بود و مبینا نعمت زاده وسط مسابقات حساس المپیک در ثانیه های آخر زد/گفتم حتما مهره های کمرش جابجا شد
توهین زشت مورایس به غذای ایرانی و خنده‌های تمام نشدنی عادل فردوسی پور/ الفاظ مبتذل به معنای واقعی
(ویدئو) اجرای آهنگ “دیگه دیره” سینا شعبانخانی در اختتامیه جشنواره فیلم و عکس “با انرژی“ به یاد زنده یاد تورج شعبانخانی / دریافت لوح از دست لیندا کیانی
منتخب روز   
قاب دو نفره دختر حسن روحانی در کنار کیمیا علیزاده؛ یکی ایستاده و یکی نشسته+عکس خاطره خنده دار مهران مدیری : تو خیابون شریعتی تهران ایست بازرسی نگهت میداره میگه برگرد دست و بذار روی ماشینت شروع میکنه به گشتن میگه این چیه میگم سوئیچمه یکم پایین تر این چیه میگم اینم زانومه نگاهی به چیدمان ساده اتاق کار شخصی هاشمی رفسنجانی +فیلم/ از نقشه ایران با نمایی از خلیج فارس تا تخت خواب و کامپیوتر شخصی خاطره خنده دار مهران مدیری : میگه رفتم کلاس زبان استاد گفت هِلو منم گفتم سلام علیکم گفت زهرمارو سلام حق نداری یه کلمه فارسی حرف بزنی+ویدئو افتادن عینک از دست سیدعباس عراقچی در مجلس همانا و شکار این لحظه توسط عکاس دوربین به دست همانا+عکس شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان