دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

زلاتان: خدا هم از رفتنم ناراحت شد 

دوشنبه، 15 خرداد 1402
کد خبر: 342932
ساعد نیوز: زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، فاش کرد که هیچکس از تصمیمش برای خداحافظی از دنیای فوتبال خبر نداشت.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از رکنا، ابراهیموویچ این فصل به دلیل مصدومیت‌های جدی و متعدد به ندرت توانست در زمین حضور پیدا کند و عمل جراحی در ماه می 2022 هم کمکی به بهبود وضعیتش نکرده بود.

پیش از این گفته شده بود که میلان تصمیمی برای تمدید قرارداد او ندارد اما باشگاه مونزا به صورت جدی به دنبال جذب این بازیکن است اما او در نهایت تصمیم گرفت که در سن 41 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

این ستاره سوئدی در نشست خبری پس از اعلام خبر خداحافظی‌اش گفت:« این روزی بسیار خاص برای من بود. به کسی نگفته بودم که قصد خداحافظی دارم. فقط به باشگاه گفتم که باید کاری برای بازی آخر انجام دهیم اما آنها هم خبر نداشتند که قصد من این است که خداحافظی کنم.

از خبرنگاران برای صبوری‌شان تشکر می‌کنم. حالا بدون من کار کمتری خواهید داشت. از فردا، مردی آزاد و دور از دنیای فوتبال هستم. زندگی حرفه‌ای طولانی مدتی داشتم، واقعا طولانی بود. از همه به خاطر قدرتی که به من دادند و آدرنالین و احساساتی که کمکم کرد ادامه دهم تشکر می‌کنم.»

او که در زمین و در زمان خداحافظی بسیار احساساتی به نظر می‌رسید، در طول نشست خبری به همان سبک همیشگی‌اش برگشت و اضافه کرد:« امروز صبح وقتی از خواب بیدار شدم باران می‌بارید. با خودم گفتم که حتی خدا هم امروز غمگین است. حتی خانواده‌ام هم نمی‌دانستند امروز چه رخ خواهد داد. احساس می‌کردم زامبی هستم. شوخی نمی‌کردم، حرف نمی‌زدم. سه ماه پیش با فکر کردن به خداحافظی مضطرب می‌شدم اما امروز آن را پذیرفتم و احساس می‌کنم آماده هستم. مشخصا کمی غمگین هستم.»

زلاتان با اشاره به خداحافظی پر از احساسش اظهار داشت:« مردم فکر می‌کنند من سوپرمن هستم. واقعیت این است که سوپرمن هستم اما قلب بزرگی هم دارم. به اطرافم نگاه کردم و سعی کردم چهره‌ای را پیدا کنم که به من قدرت بدهد اما همه گریه می‌کردند! به بازیکنان و هواداران نگاه کردم و دیدم گریه می‌کنند. به همسرم نگاه کردم و فکر کردم که او قدرتی برای این که سرپا بمانم به من خواهد داد اما او بیشتر از هر کسی در حال اشک ریختن بود.»

این بازیکن با تشکر از میلان و هوادارانش ادامه داد:« در 10 روز اخیر با خودم گفتم دیگر کافی است. پذیرفتم که کارم در زمین تمام نخواهد شد. چیزی که امروز تجربه کردم فوق العاده بود، تا ابد این خاطره را با خودم خواهم داشت. احساس می‌کنم ماشینم تنها به سمت میلانلو می‌آید و ما به مقصد جدیدی نیاز داریم.

بسیاری به من توصیه کرده بودند اما خودم باید به آن لحظه می‌رسیدم که بگویم دیگر کافی است و باید از زندگی خصوصی و فوتبال به سبکی دیگر لذت ببرم. پیشنهاداتی ارائه شد اما اگر کسی ایده متوقف شدن را بپذیرد، پیشنهادها دیگر جذابیتی برایش ندارد.»

این مهاجم میلان با ادای احترام به مینو رایولا، دوست صمیمی و مدیر برنامه‌اش، که سال گذشته از دنیا رفت مدعی شد:« شاید اگر او بود، من مجبور می‌شدم به فوتبال ادامه دهم چون به دنبال دریافت حق کمیسیون بود. ببخشید مینو، اما این حقیقت است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی متن
آینه کنسول قهوه ای رنگ و شومینه اُریب، گوشه ای از سبک چیدمان و طراحی خانه لوکسِ سالار عقیلی+ عکس/ علاقه همسر آقای خواننده به حیوان خانگی مشهوده
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
(عکس) سنگ تموم خواهر چشم رنگی علیرضا نیکبخت واحدی به مناسبت تولد برادرش
عکس منتشر شده توسط میکاپ آرتیست اکرم بیرانوند/ تغییرات جادویی چهره همسر علیرضا بیرانوند را ببینید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود