دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

زمان پرداخت سود سهام عدالت اعلام شد 

دوشنبه، 14 اسفند 1402
کد خبر: 378177
ساعدنیوز: وزارت امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: مرحله دوم سود سهام عدالت تا هفته پایانی اسفندماه سال جاری پرداخت می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، دولت در سال‌ 1401 برای پرداخت به موقع سود سهام عدالت تلاش کرد و همواره تلاش می‌کند تا سود سهام عدالت را زودتر از زمان دولت‌های قبل پرداخت کند.

بر این اساس سازمان بورس اعلام کرد: باتوجه به دستور سید احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به منظور پرداخت به موقع مرحله دوم سود سهام عدالت در سال 1402 تمام تلاش‌ها بر این است تا هفته پایانی اسفند ماه سال جاری پرداخت شود.

بر اساس این گزارش، هرگونه پیامک واریز سود سهام عدالت جعلی و کلاهبرداری است.

سازمان خصوصی سازی نیز اعلام کرد که انتشار برخی اخبار نادرست توسط برخی افراد برای مقاصد کلاهبرداری و اخاذی از مردم از طریق انتشار در شبکه های مجازی و یا پیامک تلفنی و ارسال لینک سایت های جعلی و منتسب به نام سازمان خصوصی سازی با سرشناسه های مختلف در خصوص موضوع سهام عدالت جعلی است و هرگونه واگذاری سهام عدالت پس از تصویب سبد سهام در هیات وزیران و تصویب سازوکار واگذاری از جمله تعیین اولویت های مشمولین در شورای عالی اجرای سیاست های کلی اصل (44) قاون اساسی انجام خواهد شد و آخرین تصمیمات در این خصوص از طریق سایت سازمان به نشان www.ipo.ir اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه واریز سود سهام عدالت نیز تنها از طریق سایت شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به نشانی www.sahamedalat.ir و سایت سازمان خصوصی سازی به نشانی www.ipo.ir انجام خواهد شد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 06 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل سابمیت مقاله
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «قورباغۀ شکم بادکنکی و گاو بزرگ» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
تبدیل پایان نامه به مقاله
تصادف وحشتناک و له شدن خودروی سواری پژو 206 در مرند
(ویدئو) پروژه‌ای به عظمت تاریخ؛ یک شاهکار مهندسی در آمریکا رقم خورد! / ساخت کشتی نوح با ابعاد باورنکردنی و واقعی انجیل در کنتاکی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
(تصاویر) معماری منحصربه‌فرد و بینظیر خانۀ مکزیکی که با طبیعت یکی شده است/ آدم اینجا با این ویو و سرسبزی و اون دریاچه زیبا پیر نمیشه!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی