دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

اقتصاد /

زمزمه‌ی افزایش رقم یارانه نقدی به ۱۶۰هزار تومان 

پنجشنبه، 23 آبان 1398
کد خبر: 50439
ساعد نیوز: شنیده‌ها حاکی از این است که دولت درصدد است یارانه ۶ دهک پایین جامعه را از ۴۵ هزار تومان به ۱۶۰ هزار تومان افزایش دهد‌.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز به نقل از برترین ها، شنیده ها حاکی از این است که دولت درصدد است یارانه ۶ دهک پایین جامعه را از ۴۵ هزار تومان به ۱۶۰ هزار تومان افزایش دهد .

باوجود آنکه دولتمردان بارها از شیوه کنونی توزیع یارانه نقدی گلایه مند بوده و یارانه بسیاری از خانواده ها را قطع کردند، حالا برخی رسانه ها مدعی شده اند ممکن است شش دهک محروم جامعه با یارانه ۱۶۰هزار تومانی، دلگرم شوند.

حسن روحانی در جریان سفر اخیرش به یزد وعده داده بود که دولت برنامه ای ویژه را برای کمک به اقشار آسیب پذیر اجرا کند.

هنوز منابع رسمی درباره افزایش مبلغ یارانه اظهارنظر نکرده اند اما پیش از این محمود احمدی نژاد که مبدع طرح هدفمندی یارانه هاست، گفته بود که با توجه به کاهش ارزش پول، یارانه هر نفر باید یک میلیون تومان شود.


37 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس
4 سال پیش

توروخداصدای ماروبه رهبری برسونیداین دولت که دشمن ماکارگراست به خداباماهی یک ملیونوپونصدسرمیکنم دوتابچه دارم پونصدم کرایه خونمه یارانمم میدم به بیمه کارگریم چراهیچکس به فکرمانیست خداخیربده احمدی نژادوکه این بیمه روبرای مادرست کردروحانی که فقط باسرمایه داراست چرایارانه های مازیادنمیشه مگه نگفتن یارانه پولداراقطع میشه ومال مازیاد؟؟؟؟
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

این همون آشیه که محمود واسمون پخت!!!همون موقع کارشناسا هم بهش گفتن این طرحت مساوی با شکسته ولی تو کله اش نرفت که نرفت!!!حالا خودش داره میگه یک میلیون باید بدن؟حرف که بله همه بلدن از کجا از کدوم منابع؟؟؟اینا ملتو چی فرض کردن واقعا؟؟؟
پاسخ
نارویی
4 سال پیش

ای ول دکتر روحانی هر چه زودتر این کار انجام بده از مژده کشف نفت جدید جبران میشه خداوند روزی رسان فردامیبینی همه کوههای ایران طلا شد اصلا نگران بودجه 99 وکسری آن نباش فعلا رو ملت فشار از ذخیره ارزی استفاده کنیم اصلا نفر 1 میلیون یارانه بشه چون خدا با ماست همه با هم آقای دکتر روحانی از بیت المال استفاده کنیم خدا از ما راضی میشه حالا آقای دکتر زودتر عملی کنید مثل وعده‌ای قبلی نباشه پیش بسوی یارانه بیشتر این همه خوشبختی محاله محاله از ونظر روحی روانی از گیجی ومنگی میایم بیرون علی برکت الله دوستدار شما از بلوچستان چو ایران نباشد تن من مباد
پاسخ
خلیج فارس
4 سال پیش

سلام:درهر صورت امکان باید هرچه زودتر فکری به حال مردم کرد.
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
هزینه چاپ یک کتاب
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌
گردش لاکچری شبنم قلی خانی بازیگر نقش مریم مقدس در یک کافه سر سبز در دبی/ خوش بگذره +عکس