دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

زن جنایتکار برای کشتن شاهدان پرونده پسرش نقشه خونین طراحی کرد 

دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403
کد خبر: 388467
ساعد نیوز: زن جوان برای از بین بردن 2شاهد که باعث زندانی شدن پسرش شده بودند نقشه جنایت کشید، اما دستش رو شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعد نیوز به نقل از صدآنلاین، با حضور مأموران در محل معلوم شد که در آنجا جشن تولد برپا بوده، اما در اواسط جشن چند نفر از مهمانان با هم درگیر شدند و در این میان جوانی 19ساله با ضربه چاقوی نوجوان 14ساله‌ای به نام مانوئل کاردونا به قتل رسید.

در محل جنایت 2شاهد حضور داشتند که مدعی بودند مانوئل 14ساله قاتل است و به این ترتیب متهم دستگیر شد. او در ادامه در دادگاه محاکمه و به تحمل 15سال زندان محکوم شد و مادر مانوئل وقتی فهمید که پسرش تنها به‌دلیل شهادت 2شاهد محکوم شده است، نقشه هولناکی کشید. او تصمیم گرفت با اجیر کردن یک قاتل هر دو شاهد را به قتل برساند و به این ترتیب شروع به جست‌وجو کرد. یکی از افرادی که جوزفینا ( مادر قاتل) نقشه‌اش را برایش بازگو کرده و از وی برای یافتن قاتل اجاره‌ای کمک خواسته بود، تصمیم گرفت این موضوع را به پلیس لو دهد.

او با پلیس تماس گرفت و آنها را در جریان نقشه جوزفینا قرار داد. وی به پلیس گفت که زنی به نام ماریا به‌دنبال یک قاتل اجاره‌ای است. او عکس و شماره تلفن ماریا را به کارآگاهان داد که بعدا مشخص شد ماریا، همان جوزفیناست.

18آوریل، یکی از کارآگاهان پلیس به‌عنوان قاتل اجاره‌ای با دستمزد 8هزار دلاری با این زن قرار گذاشت. جوزفینا در این قرار 2هزار دلار به مأمور مخفی پرداخت کرد و قول داد که بقیه پول را پس از انجام ماموریت پرداخت خواهد کرد. به این ترتیب با مدارکی که پلیس علیه این زن به‌دست آورد، او دوشنبه هفته گذشته توسط مأموران دستگیر شد و اکنون قرار است به‌زودی به اتهام شروع به قتل محاکمه شود.

  برچسب ها: قتل جنایت

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
نگاهی به چیدمان هنرمندانه اتاق خواب رامین رضاییان+عکس/ از لوسترهای ژاپنی بالای تخت‌خواب تا گلهای استوایی و سرسبز کنار تخت/ اینجا خود بهشته😍
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ترجمه تخصصی کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
(تصاویر) چیدمان مدرن و اروپایی پنت هاوس شیک رضا گلزار با مبلمانی با رنگ های متضاد هم، ستون های طرحدار و باشگاه خانگی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
(فیلم) دعای خاص مداح و شاعر معروف زنجانی برای دکتر پزشکیان در بزرگترین تجمع حسینیان ایران / این مرد در کنار رهبر می‌ایستد و سینه می‌زند
مقایسه شگفت انگیز استایل جورجینا با آنتونلا همسر مسی/ رقابت سرسخت همسران فوتبالیست/ بنظرتون کدوم جلوتره؟ +عکس
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره