زنان محجبه و چادری به خیابان‌های بالای شهر بروند/ هیچکس حق کتک کاری ندارد!

  دوشنبه، 11 اردیبهشت 1402 ID  کد خبر 338449
زنان محجبه و چادری به خیابان‌های بالای شهر بروند/ هیچکس حق کتک کاری ندارد!
ساعد نیوز: فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در جلسات، همایش‌ها، سمینارها و یادواره‌های شهدا نباید از توطئه‌ها، دسیسه‌ها و برنامه‌های دشمنان و آمریکا به ویژه صهیونیست غافل شویم و به سادگی از کنار آن نگذریم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از همشهری آنلاین، سردار علی ملک‌شاهکوهی یکشنبه شب در شانزدهمین یادواره شهدای کارگر این استان در حسینیه ثارالله سپاه نینوا در گرگان اظهار کرد: امام راحل مسیر و هدف این نظام و انقلاب را نشان داد که این نشانه همان هر چه فریاد داشتن بر سر آمریکا زدن است و نباید از این مهم هم غافل شد.

وی بیان کرد: شهدا با جسارت و شجاعتی که داشتند، کاری کردند کارستان و ما اینجا جمع شدیم تا نام، یاد و خاطره شهدا را نه برای شهیدان، بلکه برای خودمان گرامی بداریم.

وی تصریح کرد: شهدا هر چند پیامبر (ص) و ائمه معصوم (ع) را ندیدند، اما ندای مرجع تقلید خود یعنی امام راحل را در شرایط سخت کشور، با گذشت از جان، مال، زندگی، حقوق و مسائل دیگر، را لبیک گفته و با مبارزه و مقابله با دشمنان شهید شدند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما به این مراسم‌ها نیاز داریم تا ضمن پیمان بستن با آرمان‌هایشان، راهشان را که همانا جاری شدن احکام اسلامی در کشور است، ادامه دهیم.

ملک‌شاهکوهی ادامه داد: ما اگر ندانیم برای چه در این مراسم‌ها حضور داریم، وقت تلف کردن است.

وی افزود: یکی از اصلی‌ترین راه شهدا، دلدادگی به خدا، ایمان، اعتقاد و پایبند بودن به ارزش‌های الهی است و این نشان می‌دهد شهدای نه برای دنیا، بلکه برای دین جنگیدند.

وی خاطرنشان کرد: شرایطی که به لحاظ احکام دینی در کشور، استان و شهرهای ما از منظر حجاب دیده می‌شود، مورد رضایت شهدا نیست و باید برای اجرای احکام الهی گوش به فرمان و دستور رهبری و ولی امر زمان خود باشیم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر این که کارگران ستون فقرات تولید هستند، باید به امورات این قشر از جامعه رسیدگی کنیم.

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: همچنان که کارگران مدیران را درک می‌کنند و از آنان راضی هستند، باید مدیران نیز شرایط آنان که به شدت از سوی دشمنان تحریک می‌شوند، را درک کنند.

وی بیان کرد: نگاه عمیق کارگران باعث شد که دشمنان در بمباران‌های فرافکنانه خود، موفق نباشند.

وی اضافه کرد: وقتی رهبر معظم انقلاب برای شنیدن سخنان کارگران ساعت‌ها وقت می‌گذارند، پیامش به کارگزاران نظام نیز وقت گذاشتن مشابه و حتی بیشتر برای کارگران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تحریف حقایق و واقعیات انقلاب و دگرگون جلوه دادن آنچه انقلاب در واقعیت است، شبه‌افکنی، ایجاد تردید در ادامه مسیر انقلاب بخشی از اقدامات دشمنان است.

ملک‌شاهکوهی افزود: متاسفانه در اغتشاشات اخیر برخی در برابر این اقدامات سکوت کرده و باور کردند که انقلاب سقوط می‌کند و از بین خواهد رفت.

وی یادآور شد: همین مطالب دشمن مبنی بر این که اگر بیرون نیایید در آینده کشور سهمی نخواهید داشت، در دوران دفاع مقدس هم از سوی برخی خبرگزاری‌های معاند مداوم تکرار می‌شد، اما به برکت خون شهدا که همیشه در کشور جاری و ساری است و هر از گاهی شهدایی همچون شهید آیت‌الله سلیمانی در بابلسر، شهید مدافع امنیت در سبزوار و موارد دیگر برای بقا، پایداری، تداوم و استحکام این نظام، انقلاب و کشور تقدیم می‌شوند.

وی افزود: دشمن برای ایجاد بی‌انگیزه کردن و خالی کردن ته دل مردم، تغییر در باورها، کمرنگ کردن اصول انقلاب و غیرت دینی هزینه‌های زیادی مصوب و اختصاص می‌دهند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با ایجاد مساله بی‌حجابی در جامعه به دنبال گرفتن غیرت و تعصب مردان و زنان ایرانی است و تلاش دارد با ایجاد 2 دستگی بین شیعه و سنی، اقوام و مذاهب، باحجاب و بی‌حجاب به اهداف خود برسد.

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: از زنان محجبه و باچادر شهر گرگان می‌خواهیم مصادق بارز جهاد فی سبیل الله به خیابان‌های بالای شهر گرگان بروند و خود را بدون هیچ درگیری و تنشی نشان دهند.

وی بیان کرد: این کار در واقع مبارزه با استکبار جهانی است و باعث عصبانیت دشمن می‌شود.

وی یادآور شد: این زنان و دخترانی که چادر از سر زنان و دختران در خیابان‌ها می‌گرفتند مامور دشمن هستند و دشمنی طوری روی القائات و باورها و اعتقادات آنان و سایر نیروهایش کار کرده که حادثه بانک ملی بابلسر و شهادت آیت‌الله سلیمانی رقم می‌خورد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: ادامه این بی‌بندوباری منجر به ریختن کانون‌های خانواده و برهنگی در جامعه اسلامی می‌شود.

ملک‌شاهکوهی اظهار کرد: همه نیروهای مسلح در همه سطوح، ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر، نیروی امنیتی براساس وظایف ابلاغی پای کار بوده و از هیچ کوششی دریغ نکردند و امروز نیاز داریم تا مردم نیز به میدان بیایند و بدون زد و خوردی، مواردی را دیدند به شماره‌های 110، 113 و 114 اطلاع دهند.

وی افزود: کسی در این مسیر حق درگیری و کتک کاری ندارد، زیرا این مساله برابر با رسیدن دشمن به خواسته‌هایش که همان 2دستگی‌ست، منجر می‌شود.

وی یادآور شد: کوچک نشان دادن پیروزی انقلاب، غیرکارآمد نشان دادن ملت در مقابل استکبار جهانی و ایجاد یاس و ناامیدی و القا آن به جامعه به ویژه نسل جوان از برنامه‌های دشمن است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: در مساله سوریه در حالی که 85 کشور برای برکناری بشاراسد متحد شده بودند؛ ایران به تنهایی در برابر آنان ایستاد، امروز به جایی رسیده که همان کشورها در تلاش برای ایجاد سفارتخانه‌های خود هستند و این نشان از قدرت و صلابت ایران اسلامی دارد.

ملک‌ شاهکوهی اظهار کرد: ارتش آمریکا در حالی که از قدرت‌های نظامی جهان است، اما بسیار شکننده نشان داده و از سوی دیگر برای معکوس جلوه دادن این واقعیت با برنامه‌ریزی و هزینه‌های گزاف در فضاهای رسانه‌ای مجازی مختلف، نشان داده که استاد حرکات و تحرکات روانی است.

وی بیان کرد: والدین امروز باید مراقب فرزندان خود و شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ای باشند، زیرا به جرات می‌توان گفت که آمریکا و صهیونیسم در منازل ما وارد شده‌اند.

وی افزود: در گلستان که نماد وحدت بین اقوام و مذاهب است، دشمن دست به اقداماتی زد و عده‌ای هم بلندگوی آنان شدند، اما با هوشیاری، درایت و مدیریت نیروهای نظامی، مسلح و امنیتی نتوانستند به اهدافشان برسند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: خواهران و برادران و بدخواهان نظام بدانند که این نظام صاحب دارد و آنقدر با خون شهدا آبیاری و تنومند شده که با این بادها نمی‌لرزد و به لطف خدا به راحتی نمی‌شکند.

در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا، به ویژه شهدای کارگر کشور، خاصه 72 شهید جامعه کارگری گلستان، از خانواده شهیدان مهدی شکوری و سیدرضا حسینی‌نوده به عنوان شهدای مدافع حرم جامعه کارگری این استان تجلیل شد.

اجرای سرود و همچنین مداحی و مرثیه سرایی توسط یکی از فرزندان شهدای استان مازندران به عنوان مداح میهمان، از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (405 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (167 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (32 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) هادی چوپان ریشش را زد و سبیل گذاشت ؛ قهرمان بدن سازی با سبیل دسته دارش قابل شناسایی نیست (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس