دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی افشین جعفری خواننده و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

دوشنبه، 16 دی 1398
افشین جعفری با نام هنری افشین (زاده ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۷ در بابل، مازندران) خواننده، آهنگساز، شاعر، نوازنده گیتار موسیقی در سبک‌های پاپ است

بیوگرافی افشین جعفری خواننده

افشین جعفری با نام هنری افشین (متولد ۱۶ اردیبهشت ۱۳۵۷ در بابل) خواننده ایرانی است. افشین در سال ۱۳۵۷ در بابل به دنیا آمد و از هفت سالگی به همراه خانواده اش درتهران زندگی کرد. او در ۱۰ سالگی به نواختن گیتار پرداخت و سپس شعر گفت و آهنگ ساخت. می گوید خجالتی و گوشه گیر هستم.

از بابل تا تهران

در بابل به دنیا آمده و در شهر تهران بزرگ شده پدرش اهل فیروزکوه و مادرش بابلی هست .و مدتی هم در ساری زندگی کرده

خانواده و شروع فعالیت

دو برادر بنام امیرعلی و آرش و یک خواهر بنام اتنا دارد 10 ساله بود که به تشويق شوهر خاله اش، کيا شعر گفت و شروع به آهنگسازی کرد.و بهتشویق فامیل هابعد از گرفتن دیپلم به آلمان مهاجرت کرد. یکی از اعضای تیم افشین، برادرش امیرعلی هست.

مهاجرت

در سال 1373 به همراه خانواده به آلمان و شهر منهایم مهاجرت کردم دليل اصلی رفتن من از ايران اين بود که مادرم در آلمان زندگی می کرد، من هم مثل همه جوانها آرزوی خارج شدن از ايران رو داشتم بدون اينکه بدونم اين طرف چه خبر هست.

تحصیلات و آموزش

من در ايران ديپلم گرفتم وقتی به آلمان آمدم برای خوانندگی به مدت شش ماه تحت تعليم يک استاد فرانسوی بودم و تمرين صدا می کردم.

آلبوم و شهرت

اولین بار در سال 1378 با همکاری شرکت پارس ویدیو اولین آلبوم خود بنام بوی بارون را منتشر کرد؛ شهرت افشین از سال 84 شروع شد و در سال 92 با ترانه دختر شیرازی در سال 92 به اوج رسید.

ازدواج

او با یک خانم به نام پگاه ازدواج کرده است و دارای دو فرزند دختر و پسر است

همسرش پگاه

پگاه 35 سال سن دارد و به همراه خانواده اش به هلند مهاجرت کرده اند و قبلا در حرفه مدلینگ فعال بوده و البته در موزیک ویدیوهای افشین هم بازی می کند.

خوانندگان مورد علاقه

از خوانندگان ایرانی صدای فریدون فروغی را دوست دارم از بین خوانندهای دیگر هم از يکی يا دو تا از آهنگهاشون ممکنه خوشم بياد و به آهنگ بعضی هاشون گوش بدم ولی خواننده خاصی در نظرم نیست و بين خواننده های خارجی من از شاده (Shade) خيلی خوشم مياد.

شغل دوم

در دبی آموزشگاه موزیک دارد او در حال فراهم آوردن شرایطی برای گسترش فعالیت خود در آکادمی موسیقی و هنریش از دبی است؛ در این آموزشگاه تدریس سلفژ، موسیقی، رقص و … می شود.

کنسرت های افشین

افشین بیشتر از ۳۰۰ کنسرت در سرتاسر دنیا داشته و در اکثر کشورهای بزرگ دنیا مثل آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلیس، دوبی، ترکیه، آلمان، هلند، سوئد، دانمارک، نروژ، سوئیس، فرانسه، ایتالیا، تاجیکستان، بلژیک، اتریش و … چندین بار برنامه داشته است.


90 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب