دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی امیر محمد متقیان و خانواده اش + عکس های جالب و دیدنی 

چهارشنبه، 27 آذر 1398
وی که متولد ۱۳ آذر ۱۳۷۴ است تا پایان سال سوم دبستان در ساوه زندگی می‌کرده‌است. شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه‌نویسی بود.

بیوگرافی امیرمحمد متقیان

امیرمحمد متقیان متولد 13 آذر 1374 در ساوه، بازیگر و مجری است دانشجوی لیسانس رشته کارگردانی است، مادرش ساوه ای و پدرش اهل تهران است، مجری گری را دوست ندارد و می خواهد بازیگر باشد، می گوید کلا خجالتی بودن تو زندگی تو کارم نبود.

ازدواج !

امیرمحمد متقیان ازدواج نکرده و حالا حالا مجرد است !

شروع بازیگری از تئاتر

تا پایان سال سوم دبستان در ساوه زندگی می کرده است شغل پدرش چاپ و طراحی تابلو و پارچه نویسی بود وی پس از آشنایی با یک کارگردان تئاتر در شهر ساوه وارد بازیگری تئاتر می شود و قبل از ورود به تلویزیون در ۲ تئاتر شهرستانی روتین بازی کرده است.

اولین بلبل زبانی و ورود به نئانر

معمولا تابستان ها كه بیكار بودم، همراه بابا به مغازه می رفت یك روز كه ایشان برای انجام كاری از مغازه بیرون رفت، یكی از كارگردانان تئاتر ساوه برای سفارش بنر تبلیغاتی مراجعه كرد من مشخصات كار را ثبت كردم و موقع خداحافظی گفتم لطفا بیعانه را فراموش نكنید ! همین جمله باعث شد تا از من خوشش بیاید لبخندی زد و گفت شما پسر همین آقایی هستید كه اینجا مغازه دارد ؟ گفتم بله، خلاصه مبلغی داد و بی آنكه چیزی بگوید رفت اما طولی نكشید كه پیشنهاد حضور من در تئاترش را با پدرم در میان گذاشت آن زمان كلاس دوم ابتدایی بودم.

ورود به تلویزیون

امیرمحمد که به عنوان مهمان در برنامه کودک و نوجوان شبکه جام جم در تابستان سال 84 حضور یافته بود با داریوش فرضیایی مجری برنامه آشنا شده و توانسته بواسطه بلبل زبانی اش به تلویزیون راه یابد.

رویاهای دست نیافته

عاشق سینه چاک ماشین و بازیگری است و از 8 سالگی خاک صحنه خورده، ضربه زدن به توپ فوتبال و دوچرخه سواری در کوچه را رویای روزهای رفته اش کرده است همان روزهایی که شادمانه های رنگ وارنگ و خنده های ریز را بر لب های همسالانش می نشاند.

خوانندگی

امیرمحمد صدای ششدانگ و دلنشینی هم دارد و تاکنون بیش از 30 ترانه شاد و کودکانه را با عموپورنگ همخوانی کرده و خوانندگی ده ها اثر موسیقایی در ژانر مذهبی را نیز به تنهایی به عهده داشته است.

الگوی من عمو پورنگ است

الگوی من عموپورنگ است. او با این سن و سال و کسوت، خودش را کاملا اندازه بچه ها می کند و حرف ها و شوخی های خیلی ساده و بچگانه به زبان می آورد تا آنها لذت ببرند و شاد باشند

دستمزد

کدام مجری و بازیگر را دیده ای که دستمزدش را به رسانه ها بگوید ؟ فقط همین را می توانم بگویم که دستمزدم از همه بازیگران کودک بیشتر است، البته شاید این مبلغ حق من نباشد. اما لطف خداست و با مرامی تهیه کننده است.

سفرهای خارجی

سرد و گرم روزگار را چشیده ام و هم کشورهای مختلف مثل امارات متحده، قطر، هلند، بلژیک، انگلیس، فرانسه، سوئد، دانمارک، فنلاند، سوئیس، روسیه و …را دیده ام

مداحی

آموزش خاصی در این زمینه ندیده ام البته قبل از این که خواننده شوم، مداح بودم مراسم زیارت عاشورای مدرسه را خودم می گرداندم و ایام محرم هم در تهران و ساوه نوحه می خواندم.

از تماشای کارتون خوشم نمی آمد

من از بچگی که فهمیدم تلویزیون، تلویزیون است، فیلم نگاه می کردم و از تماشای کارتون خوشم نمی آمد. البته این به معنای نفی برنامه های کودک نیست و کاملا معتقدم بچه ها باید پای برنامه های خودشان بنشینند اما وضعیت من به شکلی خدادادی این گونه بود که همیشه بزرگانه حرف می زدم و عقلم هم خیلی بزرگانه بود. معمولا دور و بری هایم می گفتند بچه ! چرا این قدر قلمبه سلمبه حرف می زنی ؟!

بازیگران محبوب

دوست دارم جا پای بازیگرانی چون استاد پرویز پرستویی یا آقای امین حیایی بگذارم، من عاشق همه بازیگران هستم و هر جا ببینمشان، دستشان را می بوسم زیرا آنها بودند كه راه خاكی و سنگلاخ تلویزیون را برای ما آسفالت كردند.


62 پسندیدم 237 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مارال
1 سال پیش

سلام امیر جونم واقعا شما یک استوره هستی نمونه ایی میشه ازتون درس های زندگی آموخت به وجود چنین عزیزی جددأافتخار می کنم خیلی دوست داشتم درزندگیم مثل شما سرشناس بشم اما افسوس نشد یک رشته هنری دیگری روانتخاب کردم مشغول فعالیتم اما باوجودشما انرژی گرفتم تا روی پایم به ایستم خودم رو روی بهترین قلعه هاببینم ان شاءالله براتون موفقیت سعادت در طول مراحل زندگیتون آرزومندم موفق موئیدباشیدآقاامیرگلم دوستت داریم ارادتمندیم،🤗🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️🌹
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂😂❤️❤️😂
پاسخ
تارا
2 سال پیش

❤️❤️
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

جووون بچه خوشگل
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

امیر جون عشقی❤️
پاسخ
سید امیر محمد مصری
2 سال پیش

سلام امیر محمد متقیان جون من تورو خیلی خیلی دوست دارم و عاشقتم موفق باشی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

❤️❤️
پاسخ
مایا
2 سال پیش

موفق باشی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

سلام امیرمحمد من نیکان مهدوی هستم من ازبچگیم برنامه هاتون رومیدیدم تا الان دقیقاً روزاولی که اومدی تو برنامه عموپورنگ هم یادمه توسبدبودی وپستونک میخوردی شیشه شیرتم دستت بودوایییی چقدزودگذشت من الان بیست و نه سالمه وبچگیم باعموپورنگ گذشت خیلی ممنون بابت تمام خاطرات زیبا انشاالله همیشه موفق باشید🌹🌹🌹🌹
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

امیرمحمد جون خیلی دوست دارم موفق باشی
پاسخ
نرگس کاظمی
2 سال پیش

سلام فقط خیلی ساده میتونم بگم ممنون بابت همه ی خاطرات زیبا
پاسخ
امیرحسین خیامی
2 سال پیش

یکی از برنامه هایی که با معنای واقعی کلمه دلنشین و خاطره انگیز و زیباست همون برنامه ایی که با عمو پورنگ بازی می کرد و دوتا به اصطلاح فرزند داشت محله گل و بلبل بود البته فکر کنم این نام برنامه بود عالی عالی عالی عالی بود خدا عمرت بده آقا امیر محمد
پاسخ
Riruruurr
2 سال پیش

خیلی قشنگم بازی نمکنه عموپورنگ بهتره فقط همون موقع که گلدون خوان و اینا بود خوب بود
پاسخ
Jsnznznz
2 سال پیش

Fofkfmfnfnc
2 سال پیش

🛌😐
پاسخ
Jsjdjdnz
2 سال پیش

😐🤦🏼‍♀️😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

کراش بچگیام بودی😂
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

و بخاطرتون اسم داداشمو گذاشتم امیر محمد
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

امیر محمد متقیان من انقدر شما رو دوست دارم ک بخاطرتون رنگ ابی رو دوست دارم و حتا میخام بازیگر شم ک بیام کنارتون بازی کنم 🙂🙂 خیلی خوبین عالی هستین اصلا بهترینین 💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙💙 15 سالمه ولی هنوز برنامه های شما رو دنبال میکنم مث برادر میمونین برام و الگومم عمو پورنگ عععع💕💕💕💕 امید وارم هر جا هستین بدرخشین
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

😐😐😐😐😐😐
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
مراحل اکسپت مقاله
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی