دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی آندره استراماچونی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی 

پنجشنبه، 21 آذر 1398
آندره‌آ استراماچونی (ایتالیایی: Andrea Stramaccioni، زادهٔ ۹ ژانویهٔ ۱۹۷۶) بازیکن بازنشسته و مربی فوتبال اهل ایتالیا است.

بیوگرافی آندره آ استراماچونی

آندره آ استراماچونی متولد 9 ژانویه 1976 در ایتالیا، مربی می باشد. فارغ التحصیل رشته حقوق از بزرگترین دانشگاه ایتالیا بنام La Sapienza می باشد با 183 سانتی متر در پست مدافع فوتبال رو شروع کرد و حالا سرمربی می باشد.

ازدواج و همسرش

آندره آ استراماچونی در سال 2011 وقتی 35 ساله بود با دختری بنام دالیلا ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر و یک دختر بنام جولیا می باشد همسرش مدیر یک سایت در حوزه سلامت مادران باردار می باشد.

خداحافظی در 18 سالگی !

استراماچونی فوتبال را از سال 1994 در 18 سالگی زمانی که در تیم بولونیا بعنوان مدافع حضور داشت شروع نکرده تمام کرد، او همان سال های اولیه دچار آسیب جدی شد و از فوتبال کنار رفت.

گرفتن مدرک مربیگری

بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی در نقش مربی برای تعدادی از تیم های آماتور جوانان حاضر شد تا اینکه در سال 2001 بعنوان استعداد یاب جوانان تیم رم Az Sport انتخاب شد.

مربیگری از رم تا اینتر میلان

در سال 2005 به استخدام باشگاه رم بعنوان مربی تیم جوانان درآمد و با تیم های پایه این باشگاه چندین عنوان قهرمانی نیز بدست آورد در سال 2009 مجوز مربیگری یوفا را گرفت تا بتواند در رده سری آ و ب کار کند، در نهایت سال 2011 وقتی 35 ساله بود از رم به سرمربیگری جوانان اینتر میلان رسید در سال اول توانست این تیم را مسابقات قهرمانی اروپا به نام Next Generation قهرمان کند.

سرمربی بزرگسالان اینتر

تیم اصلی اینتر میلان در فصل 12 – 2011 با دو تغییر مربی نتوانست موفق ظاهر شود در نهایت با تصمیم عجیب سران باشگاه استراماچونی در 9 بازی مانده تا پایان لیگ سرمربی این تیم شد استراماچونی که تا قبل از انتخاب به سرمربیگری تیم اصلی اینتر حتی مشخصاتی در ویکی پدیا نداشت توانست در 9 بازی مانده با 5 برد 2 تساوی و 2 باخت و پیروزی دلچسب 4 بر 2 مقابل آث رم توجهات را به خود جلب کند او بخاطر همین موفقیت قرار داد خود را بعنوان سرمربی تا سال 2015 با اینتر بست اما در سال اول حضورش سال 2013 با کسب نتایج ضعیف از این تیم برکنار شد.

جدایی و محو استراماچونی

بعد از جدایی تلخ از اینتر، استراماچونی تجربه های بسیار ناموفقی پشت سر گذاشت، او با تیم اودینزه در فصل 2014 با کسب رتبه 16 بازهم برکنار شد در نهایت همین شکست باعث شد دیگر تیمی به دست او در کشورش داده نشود.

ناموفق در یونان

آقای مربی سال 2015 راهی یونان شد و سرمربی تیم پاناتینایکوس را بدست گرفت، اما کسب نتایج ضعیف باعث شد دسامبر 2016 از این تیم هم کنار برود.

ناموفق در چک

در 28 می 2017 با قرارداد 2 ساله به باشگاه اسپارتا پراگ چک رفت اما حذف از لیگ اروپا و جام حذفی باعث شد در 6 مارس 2016 از این تیم هم کنار گذاشته شود.

سرمربی استقلال

آندره آ استراماچونی که رزومه موفقی ندارد قصد دارد با توافق یکساله به مبلغ 440 هزار دلار رقمی بالغ بر 6 میلیارد تومان سرمربی تیم استقلال تهران شود بعد از جدایی شفر فرهاد مجیدی سرمربی موقت این تیم می باشد.


4 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 18 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
عکس قدیمی دیده نشده از جواد نکونام و لیلا اوتادی با یک ژست عجیب و غریب! / واقعا مغز طراح این ژست رو باید تو موزه نگه داشت!
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
تماشای بازی تیم استقلال در کنار مزار جوان تازه فوت شده توسط دوستان بامعرفتش+ویدیو/ بامرام شما هستن بقیه اداتون رو درمیارن👌