دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی ارسلان قاسمی و جنجال ازدواج او+ عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 10 آذر 1398
ارسلان قاسمی (زادهٔ ۱ خرداد ۱۳۷۴ در تهران) یک بازیگر نوجوان ایرانی است.

بیوگرافی ارسلان قاسمی

ارسلان قاسمی متولد 1 خرداد سال 1374 در تهران، بازیگر است. دیپلم کامپیوتر دارد در دانشگاه غیر انتفاعی تبریز بازیگری خوانده است و در حال حاضر دانشجو می باشد، در موسیقی نیز وارد شده و تابحال دو ترک موسیقی نیز منتشر کرده است.

اعضای خانواده

قاسمی در یک خانواده 5 نفری بدنیا آمده است دو خواهر بزرگتر از خود دارد که یکی 10 و دیگری 12 سال از او بزرگتر هستند پدرش مدیر عامل شرکت کشتیرانی و مادرش هم مدیر مهدکودک است.

چطور بازیگر شدم

خانم بهاره رهنما از دوستان صمیمی مادرم هستند وقتی که متوجه شدند آقای جعفری جوزانی دنبال پسر بچه ای با مشخصه ی ظاهری من می گردد از مادرم خواست که برای تست به دفتر ایشون برم. خوشبختانه بعد از تست پذیرفته شدم و اولین بار با فیلم در چشم باد در سال 82 جلوی دوربین رفتم.

من بچگی نکردم

بچگی ام از دست رفت من به هیچ وجه بچگی نکردم الان حسرت خیلی چیز ها را دارم. ناراحت نیستم اما به هر حال هر چیزی یک قیمتی دارد. من کارم را دوست دارم و این هزینه را برای آن پرداخت کردم، پس ناراحت نیستم.

چرا هنر نخواندم

زبان انگلیسی ام خوب بود و کامپیو تر هم بلد بودم فکر کردم این برایم راحت تر است دوست های نزدیکم هم کامپیو تر می خوانند و به خاطر آن ها دوست داشتم من هم کامپیو تر بخوانم مدتی هم در یک دانشگاه غیرانتفاعی در تبریز بازیگری را زیر نظر اساتیدی مثل ایرج راد، افشین هاشمی و .. گذراندم.

علایق ارسلان قاسمی

او حسابی به ورزش علاقمند است و بیشتر شنا – اسب سواری و اسکی میکند بهترین تفریح اش سفر با خانواده است.

شایعه ازدواج با ترلان پروانه

مدت هاست شایعه زدواج ارسلان قاسمی و ترلان پروانه در فضای مجازی شنیده می شود و با وجود اینکه بارهای تکذیب شده ولی عده ای همچنان این دورا زن و شوهر می شناسند.

هک شدن اینستاگرام

مدتی نیز هک شدن اینستاگرام ارسلان قاسمی و انتشار چند عکس برهنه و دستکاری شده همراه بود که با ورود پلیس فتا موضوع ختم به خیر شد.

برادر آزاده نامداری

آزاده نامداری در پستی در شبکه اجتماعی اش از ارسلان قاسمی بعنوان داداش نداشته اش یاد میکند که نداشته و حالا پیدا کرده است.

خصوصیات اخلاقی

کلا فردی هستم که زود با همه صمیمی می شم و با همه ارتباط برقرار می کنم. به همین دلیل دوستان زیادی دارم. معمولا در خانه فرد آرامی هستم.

مستقل بار آمده ام

مـن چون از دوران کودکی ام وارد یک حرفه شدم وادار شدم ساعتی دور از خانواده ام باشم در نتیجه روی روحیه ام تاثیر مثبت زیادی گذاشت و مـن حسابی مستقل بار اومدم با این کـه خانواده ام را حسابی دوست دارم اما اگر بـه واسطه ي کار چند صباحی از آنها دور باشم انچنان هم دلتنگ نمی شوم و میتوانم از پس کارهایم بربیایم.

دنبال دستمزد نیستم

در بازیگری اصلا بـه دنبال دست مزد نیستم کار خوب رابه دست مزد بیشتر ترجیح میدهم در تمام این سال ها هیچ موقع بدون دست مزد کار نکردم ««در چشم باد»» هم کـه کار اولم بود چون سه سال باید بازی میکردم سه قرارداد متفاوت امضا کردم ولی هیچوقت دوست ندارم بخاطر پول نقش خوب را از دست بدهم.

فوت دوستم بیتا فرهی

بیتا توکلی، دوست و هم بازی خوبم در سریال در چشم باد بود که متاسفانه در سانحه رانندگی فوت کرد. فوت او تاثیر خیلی بدی روی من گذاشت و بسیار ناراحتم کرد وقتی این خبر را شنیدم، نمی توانستم باور کنم.

شروع خوانندگی

ارسلان قاسمی طی چند وقت اخیر دو ترانه به همراه سینا دست خوش با تنظیم محمد جواندر خوانده است وی در مصاحبه ای گفت دوست دارم زمینه فعالیت موسیقی ام را گسترش دهم و کارهای جدیدی را به همراه دوستان عرضه کنم.


51 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
سابمیت مقاله چیست؟
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل اکسپت مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل سابمیت مقاله
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی