دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی دیوید بکهام و همسر و فرزندانش + عکس های جالب و دیدنی 

یکشنبه، 29 دی 1398
ساعد نیوز : دیوید بکام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکام (به انگلیسی: David Robert Joseph Beckham) (زادهٔ ۲ مهٔ ۱۹۷۵ در لندن)، بازیکن فوتبال بازنشسته، مدل اهل انگلستان و مدیر عامل باشگاه فوتبال اینتر میامی است.

بیوگرافی دیوید بکام

دیوید بکهام با نام کامل دیوید رابرت جوزف بکهام در 2 می 1975 در لیتن استون، لندن انگلیس متولد شد. او بازیکن فوتبال مشهور اهل انگلستان است. قد او 183 سانتیمتر می باشد.

خانواده دیوید بکهام

پدرش ادوارد آلن بکهام یک آشپز و مادرش ساندرا جورجینا یک آرایشگر بودند. دیوید یک خواهر بزرگتر به نام لین ژورژینا و خواهر کوچکتر به نام جوآن لوئیس دارد.

حمایت خانواده دیوید بکهام

پدر و مادرش طرفداران متعصب منچستر یونایتد بودند و به این ترتیب دیوید هم از طرفداران این تیم شد، او در یکی از مدارس فوتبال بابی چارلتون در منچستر شرکت کرد و بازی های درخشان او به زودی مورد توجه قرار گرفت.

ازدواج

همسر او ویکتوریا آدامز یکی از خوانندگان اسپایس گرلز است. او چهار فرزند به نام های بروکلین (متولد 4 مارس 1999)، رومیو (1 سپتامبر 2002)، کروز (20 فوریه 2005) و هارپر (متولد 10ژوئیه 2011) دارد. او و همسرش ویکتوریا عکس عروسی خود را به یک مجله به قیمت ۲,۲ میلیون دلار فروختند!

مدلینگ خانوادگی

خانواده 6 نفره دیوید بکهام (همسر و 4 فرزندش)، یکی از معروف ترین خانواده ها در دنیای مد و لباس هست که با استقبال مجلات مد قرار گرفته است. از دیوید و همسرش که از مدل های معروف و خواننده قدیمی اسپایس گرل هستند تا 4 فرزندش که مخاطبان میلیونی در اینستاگرام دارند، این خانواده در طول سال بار ها با فلاش دوربین ها در سراسر جهان قرار می گیرند. خانواده ای خوش پوش و مد باز، عنوانی هست که می توان به خانواده بکهام اطلاق کرد.

خیانت دیوید بکهام به ویکتوریا بکهام

شایعه همیشه برای افراد مشهور وجود دارد و بکهام نیز از این قضیه مستثنا نبود. در سال ۲۰۰۴ یکی از دستیاران شخصی بکهام ادعا کرد دیوید با ربکا لاوس، دستیار سابقش رابطه داشته، یک هفته بعد، سارا ماربیک مدل متولد مالزیایی هم ادعا کرد که با بکام رابطه داشته اما دیوید این اتهامات را مضحک خواند. در سپتامبر 2010 ایرما نیکی ادعا کرد که با بکام رابطه جنسی داشته است اما این ادعا هم توسط بکام رد شد.در سال 2018 در روز عروسی پرنس هری و مگان مارکل عنوان شد که دیوید شب قبل از مراسم عروسی با دختری به نام کارا کبل وایت به خوشگذرانی پرداخته است. بکهام و همسرش هر دو جواب های قاطعانه ای به رسانه ها دادند. دیوید در این مورد گفت که او ازدواج کرده است و عاشق فرزندان و خانواده خودش است. همچنین ویکتوریا نیز گفت که او به همسرش اعتماد کامل داد و اخبار و شایعه ها نمی توانند تأثیری روی زندگی آن ها داشته باشند.

وسواسی

دیوید بکام مبتلا به اختلال وسواسی اجباری (OCD) می باشدکه تحت درمان می باشد.

تتو

دیوید بیش از 40 تتو یا خالکوبی بر روی بدنش دارد که در بین آن ها نام همسر و فرزندانش هم دیده می شود.

درآمد دیوید بکهام

درامد دیوید بکهام و همسرش در کنار هم قابل اندازه گیری لحظه ای نیست اما بر اساس آماری که در سال ۲۰۱۷ منتشر شده است، او در دنیای مد و فشن بیش از ۱۲۲٫۴ میلیون دلار سرمایه گذاری کرده است. همچنین برآورد شده است که این دو زوج برای خدماتی که به عنوان مدل انجام دادند در سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۷ توانستند ۲۴٫۳ میلیون دلار کسب کنند. ثروت او حدود 450 میلیون دلار تخمین زده می شود.

علاقه به فوتبال در دوران کودکی

دیوید فوتبال را از سنین کودکی شروع کرد و پس از پایان دبیرستان در چینگ فورد، فوتبال را به صورت حرفه ای ادامه داد. در مصاحبه ای در سال 2007 عنوان کرده که هر وقت معلم ها از من می پرسیدند که در آینده دوست داری چه کار شوی؟ من می گفتم فوتبالیست و آن ها می گفتند نه شغلی که بتوانی در آن درآمد داشته باشی.

شروع فوتبال

در سال 1985 وقتی 10 ساله بود با حمایت پدرش در مدرسه فوتبال Ridgeway Rovers ثبت نام کرد و بعد از 2 سال در 12 سالگی به مدرسه فوتبال تاتنهام هاتسپور رفت از سال 1989 بمدت 2 سال به جوانان باشگاه Brimsdown Rovers رفت و در نهایت در سال 1991 وقتی 16 ساله بود به آکادمی جوانان منچستر یوناتید پیوست.

ورود به لیگ حرفه ای

بکهام کمتر از یکسال حضور در جوانان منچستر به تیم بزرگسالان راه یافت و تا سال 2003 وقتی 28 ساله بود در این تیم بازی کرد و در 265 بازی 62 گل بثمر رساند پست او هافبک می باشد

رئال مادرید تا خداحافظی

بارسلونا اولین باشگاهی بود که رسماً درخواست خود را مبنی بر تمایلش جهت جذب دیوید بکهام تقدیم منچستر یوناتید کرد اما در این بین تنها یک تیم بود که توانست گوی سبقت را برای جذب این ستاره انگلیسی برباید. بنا برایندر سال 2003 با یک قرارداد 4 ساله به رئال مادرید رفت و در این تیم بسیار درخشید سپس سال 2007 به تیم لس آنجلس گلکسی کالیفرنیا رفت.

آث میلان

نیم فصل دوم سال های 2009 و 2010 را با توجه به تعطیلات لیگ آمریکا، به صورت قرضی در تیم آ. ث میلان سپری کرد. بکام در اواخر ژانویه 2013 در تمرینات آرسنال شرکت کرد ولی آرسن ونگر مربی این تیم به جذب او علاقه ای نشان نداد.

پاری سن ژرمن

در نهایت باشگاه پاری سن ژرمن با عقد قراردادی 5 ماهه او را به تیم جذب کرد، او در سال 2013 در همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. جالب است بدانید که دیوید همه ی مبلغ قرارداد با تیم پاری سن ژرمن را به خیریه بخشید. دیوید در سال 1996 به تیم ملی انگلیس دعوت شد و تا سال 2012 برای این تیم به میدان رفت.


4 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
هستی
4 سال پیش

❤❤❤❤
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب