دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی دمت آکالین و همسرانش + عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 16 بهمن 1398
دمت آکالین (ترکی استانبولی: Demet Akalın؛ زادهٔ ۲۳ آوریل ۱۹۷۲) چهره نامی موسیقی پاپ ترک است.

بیوگرافی دمت آکالین

دمت آکالین به انگلیسی Demet Akalin در 23 آوریل 1972 در گولجوک، استان قوجاایلی ترکیه متولد شد. قد او 173 سانتیمتر است. او دوران مدرسه را در شهر خود به اتمام رساند.

زیباترین دختر ترکیه

بعد از شکست در کنکور رشته مورد علاقه خود با یاری مادرش وارد آژانس مد شده و به عنوان مدل شروع به کار کرد و در سال ۱۹۹۰ زیباترین دختر ترکیه انتخاب گردید.

شروع فعالیت

چندین سال به عنوان مدل کار کرد و روزی با کشف صدای خود تصمیم به اجرای موسیقی کرده و در یکی از مکان های پرطرفدار آن زمان که سرشناسان موسیقی ترک نیز در آنجا به اجرای ترانه می پرداختند، شروع به کار کرد.

آلبوم

دمت در سال ۱۹۹۶ اولین آلبوم خود به نام Sebebim (دلیلم) را روانه بازار کرد که با استقبال رو به رو شد. در سال ۲۰۰۰ آلبوم رمیکس Yalan Sevdan (عشق دروغین تو) را روانه بازار کرد. در سال ۲۰۰۳ آلبوم Unuttum (فراموش کردم) را روانه بازار کرد.

ازدواج اول

در سال ۲۰۰۶ دمت با اوز کیهان ازدواج کرد اما ۲ سال بعد با رسانه ای شدن خیانت اوز از او جدا شد.

ازدواج دوم

در سال ۲۰۱۰ در حالی که برای ارائه آلبوم جدید خود به نام Zirve (بالا) آماده می شد با اوندر بکنسیر ازدواج کرد. اما پس از ۴ ماه از اوندر -که حالا مدیر برنامه های او شده بود- به دلیل اختلاف مالی جدا شد.

ازدواج سوم

او در سال 2012 با اوکان کورت ازدواج کرد، حاصل این ازدواج یک دختر به نام هیرا می باشد که در سال 2014 به دنیا آمد.

طلاق

دمت آکالین خواننده مشهور ترکیه از همسرش جدا میشود. دلیل جدایی دمت آکالین و همسرش اوکان کورت نیز مشخص شد. مهمترین دلیل این جدایی برای دمت، دخترش هیرا است. دمت آکالین که به دلیل بدهی بالای همسرش از او جدا میشود، اعلام کرد، هنگامی که ماموران توقیف اموال، به دلیل این بدهی ها، به منزلمان آمدند، هیرا گریه کرده و گفت: "لطفا حداقل سگم را نبرند." و این نیز باعث شد که دیگر صبرم به سر آمد و تصمیم به جدایی گرفتم. اوکان کورت بدهی به مبلغ 150 میلیون لیره ترک داشته است که حکم توقیف اموال نیز به همین دلیل صادر شده است. ولی این توقیف اموال که تا لوازم اتاق هیرا نیز انجام شده است، او را به نقطه جدایی کشیده است. پس از توقیف تلویزیون و کامپیوتر اتاق هیرا، گریه کرده و گفته است که حداقل سگم را نبرند و این نیز موجب تصمیم نهایی دمت آکالین شده است. دمت 6.5 سال قبل با اوکان کورت ازدواج کرد و دو روز قبل در یک جلسه دادگاه از او جدا شد.

شیک پوشی

خوش پوشی دمت زبانزد می باشد به گونه ای که مدتی پس از پوشیدن مدل جدیدی، آن مدل پس از مدتی در ترکیه مد می شود. و بسیاری از تولید کنندگان لباس اسپانسر او می شوند. او همچنین چندین بار به عنوان بهترین خواننده زن موسیقی پاپ ترکیه انتخاب شد، از جمله ۲ بار از سوی جشنواره موسیقی کرال در سال های ۲۰۰۶ و ۲۰۰۷.


16 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 11 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل سابمیت مقاله
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه