دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی فریبا طالبی و همسرش امیر صد هزاری + عکس های جذاب ودیدنی 

یکشنبه، 06 بهمن 1398
فریبا طالبی متولد چهارم اردیبهشت ۱۳۶۴ و فارغ التحصیل دانشگاه هنر . گرایش بازیگری می باشد.

بیوگرافی فریبا طالبی

فریبا طالبی متولد 4 اردیبهشت 1364 در مشهد ، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس سینما هنر گرایش بازیگری از دانشگاه هنر می باشد او علاوه برای کار بازیگری تجربه مجری گری کودک را دارد فریباطالبی در سریال ” کیمیا” به کارگردانی ” جواد افشارزاده” در نقش یکی از دوستان صمیمی “کیمیا” ایفای نقش کرد.

شروع فعالیت

پانزده سالم که بود یک فراخوان زده شد برای مجری برنامه کودک تلویزیونی و من خیلی خوشحال بودم و رفتم تست دادم که خدا همراه من بود من اونجا اولین حضورم جلوی دوربین رو تجربه کردم و مجری برنامه کودک شدم.

وزن اضافی

من یکسال تمام پشت کنکور بودم و درس خوندم به حدی که ۲۵ کیلو اضافه وزن آوردم بخاطر اینکه فقط درس میخوندم و غذا میخوردم و هیچ فعالیت دیگری نداشتم چون خیلی علاقه و آرزو داشتم دانشگاه هنر درس بخونم بعد از اتمام تحصیل در سریال ها و فیلم های مختلفی به ایفای نقش پرداخته ام.

رفع ایرادات برای بازیگری

خیلی افراد دوست دارند بازیگر شوند ولی ایرادات زیادی در بیان ، لهجه و … دارند ولی انتظار دارند چرا فلان خانم الان داره فلان نقش رو بازی می کند و من الان تو اون جایگاه نیستم ولی متوجه نیست که تو باید مشکلاتت رو برطرف کنی. مثلا : من وقتی اومدم تهران یک ته لهجه زبان مشهدی داشتم خودم متوجه نبودم ولی همه می گفتند وقتی عصبانی میشی لهجه ات میزنه بالا این ایرادات باید برطرف شود تا تو بتونی از فرصت ها و جایگاه هایی که قرار میگیری استفاده کنی.

ازدواج

فریبا طالبی در شهریور 96 خبر ازدواج خود با امیر صدهزار را رسانه ای کرد همسرش نیز از همکاران طراح لباس وی در مزون فاندو می باشد، خانوم طالبی با انتشار عکس ازدواجشان نوشت : امير عزيزم همسر مهربانم خوشحالم از كنار تو بودن و كنار تو ماندن عاشقانه تر از هميشه كنار تو خواهم ماند تا اخرين لحظه لحظه از نفسهايم .

شغل دوم

فریبا طالبی علاوه بازیگری شغل دیگری نیز دارد و در زمینه طراحی مد و لباس با برند fundo فعالیت می کند وی با برگزاری شو های فصلی مد و لباس مدل های جدید از مانتو ها و پالتو ایرانی را برای علاقمندان به معرض تماشا و خرید می گذارد . مزون fundo علاوه بر بزگزاری شو لباس طراحی لباس چهرهای های سرشناش دنیای موسیقی و بازیگری را نیز بر عهده دارد.


3 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
گام به گام مراحل چاپ کتاب