دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی هومن برق نورد و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 15 تیر 1399
هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد.

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد (زادهٔ ۵ دی ۱۳۴۸) وی با بازی در سریال زمانه نقشی ماندگار از خود برجای گذاشت. بازیگر ایرانی تئاتر، سینما و تلویزیون است.

شروع فعالیت

هومن برق نورد از جمله افرادی است که رؤیای بازیگری اش خیلی زود به حقیقت تبدیل شد. برق نورد در ابتدای سالهای جوانی اش با تئاتر و بازیگری آشنا شد و خیلی زود به جمع بازیگران تئاتر پیوست. اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای مجید جعفری او را به این عرصه وارد کرد.

تلویزیون و محبوبیت

با مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور راهی تلویزیون شد. او با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

بازیگرانم مورد علاقه

رابرت دنیرو ، آل پاچینو و آنتونی هاپکینز را دوست دارم و معتقدم رابرت دنیرو در همه فیلم هایش صد در صد زندگی می کند و آل پاچینو در جایی از یک فیلم بازی خود را ارائه می دهد.

ازدواج

هومن برق نورد سالهاست ازدواج کرده است اما فرزندی ندارد.

غذای مورد علاقه

به هر غذایی علاقه دارم بشرطی که در آن تکه های گوشت نباشد شدیدا از گوشت متنفرم و عاشق میرزا قاسمی، قرمه سبزی و خورشت قیمه هستم و باید بگویم شدیدا از غذاهایی که توسط آبزیان درست شده باشد بیزارم

دوستان صمیمی

من هیچ وقت آدم رفیق بازی نبودم و الان هم نیستم و درحال حاضر یک دوست دارم که با او رفت و آمد می کنم. اون هم بهنام تشکر هست. بقیه همه دوستانی هستند که همکارند و در طول روز آنها را می بینم. از اول هم اهل رفیق و رفیق بازی نبودم، بیشتر اهل خانواده بودم تا اهل رفیق بازی، یعنی اگربه مهمانی دوستانه ای دعوت می شدم قطعا آن را رد می کردم. از مهمانی خانوادگی بیشتر لذت می بردم.

نظم در زندگی

من بی نظم ترین فرد روی زمینم؛ از لحاظ زمانبندی، وقت و خواب. اگر کار نداشته باشم تا وقتی هوا روشن می شود بیدارم. از آن طرف ۲ بعدازظهر از خواب بیدار می شوم، صبحانه مفصل می خورم و ساعت ۱۱،۱۰ شب شام می خورم و دوباره تا صبح بیدارم.

اوقات فراغت

در اوقات فراغتم یا به سفر می روم یا در خانه می مانم و پلی استیشن بازی می کنم. با همین کارها خستگی ام را رفع می کنم. البته کارتون هم می بینم و از کارتون هیچ وقت نمی گذرم. من «تام و جری» و «همینه ها» را و همچنین عروسک هایشان را دوست دارم.

رژیم غذایی

اصلا به خودم نمی رسم، رژیم می گیرم اما نه به آن معنا که به خودم بگویم باید ۲۰کیلوگرم لاغر شوم؛ روزی ۲ساعت پیاده روی کنم، باشگاه بروم، رژیم بگیرم و چربی نخورم، من نمی توانم با برنامه زندگی کنم. زندگی ام درعین بی برنامگی برنامه خودش را دارد و خودم می دانم می خواهم چکار کنم.

آرزوی زندگی

من در همین سن هم عاشق اسباب بازی هستم و بیشتر اوقات فراغتم در منزل را صرف بازی با آنها می کنم آرزویم این است اگر عمری بود و پیر شدم یک فروشگاه اسباب بازی فروشی بزنم و آنجا با خیال راحت بازی کنم و از دیدن بچه ها لذت ببرم.


15 پسندیدم 7 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 14 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
بازدیدکننده
3 سال پیش

عااااااااااااااااااالی هستید شما
پاسخ
مصطفی
4 سال پیش

موفق‌باشی‌اقای‌برق‌نورد
پاسخ
Arian
4 سال پیش

اطلاعات شما در مورد نداشتن فرزند ایشان اشتباه هست ، ایشان دو فرزند دو قلو از ازدواج اولشون ( هر دو بالای ۲۰ سال سن ) دارن که هم اکنون به همراه همسر اولشون در نیوزلند زندگی می کنن..
پاسخ
علی
4 سال پیش

خیلی دوست دارم داداش
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

به هم میان پایدار باشن انشاالله
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

چقد زن وشوهر به هم میان. شاد باشید
پاسخ
ناشناس
4 سال پیش

معلومه روح لطیفی دارن ،خودش و همسرش موفق وشا د باشن وبه تمام آرزوهایشون برسن 🥰🥰🥰🥰
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تبدیل پایان نامه به مقاله !
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب