دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زندگی خصوصی هدیه تهرانی و همسرش + عکس های جذاب ودیدنی 

دوشنبه، 28 بهمن 1398
هدیه تهرانی (متولد ۴ تیر ۱۳۵۱ در تهران) هنرپیشه سینمای ایران است. وی همچنین در زمینه عکاسی فعالیت دارد.هدیه تهرانی برنده دو سیمرغ بلورین از جشنواره فیلم فجر می‌باشد.

بیوگرافی هدیه تهرانی

هدیه تهرانی متولد 4 تیر ماه 1351 در تهران میباشد. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و ورزش تای چی چوان فعالیت دارد. هدیه تهرانی جز بازیگرانی است که سبک زندگی خاص خود را دارد. هدیه تهرانی یک گیاه خوار است.

خانواده

هدیه تهرانی در یک خانواده ی اهل گرگان به دنیا آمده است. وي داراي مدرک ديپلم ميباشد و تحصيلات اكادميک ندارد، پدر هدیه تهرانی رضا جوادیه تهرانی بامادر هدیه تهرانی که از خانواده ی میرزایی که از گرگانیان اصیل بودند ازدواج ميکند.

شروع فعالیت

در فروشگاه در حال قدم زدن بودم و می خواستم براي کارهای دکوراسیونم حصیر بخرم که سنگینی نگاه دو نفر را لابهلای قفسه ها روی خودم حس کردم؛ ازیتا حاجیان و محمدرضا شریفی نیا که آن ها هم براي خرید به فروشگاه آمده بودند. من در اول به پیشنهاد حاجیان براي بازي پاسخ « نه» دادم ولی حاجیان و شریفی نیا شماره تماس مادرم را گرفتند و تماس شان با ما قطع نشد رفتن به دفتر سینمایی هدایت فیلم و عکس« رضا رخشان» براي تست گریم کافی بود تا وارد حرفه بازیگری شوم. من هم مثل خیلی های ديگر با مسعود کیمیایی آغاز کردم.« سلطان» اولین فیلمم با قرارداد 600 هزار تومانی بود. هیچ وقت بصورت جدّي و عاشقانه پی گیر بازیگری نبوده است ولی به هر جهت برایش جذابیت داشته است. جذابیتی که دنیای نمایش به هرشکلش براي همه دارد.

هدیه تهرانی در چهارشنبه سوری

یکی از بهترین نقش آفرینی اش که منجر به اخذ سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر و تندیس زرین جشن خانهٔ سینما شد و تحسین نویسندگان و منتقدان را در پی داشت، بازي بیادماندنی وی در چهارشنبه سوری بود.

ماجرا جویی های هدیه تهرانی

همانطور که هدیه تهرانی خودش هم اعتراف می کند یک ماجرا جو هست وهمین حس کنجکاوی و ماجرا جویی پای او را به خرابی های زلزله بم ،بغداد ،افغانستان وکردستان عراق می کشاند .او خودش دراین باره گفته : هر جا ردی از ماجرا جویی و موقعیت و تجربه چیزهای بکر و تازه باشد خطررا با جان ودل می پذیرم و به دنبالش می روم .همیشه فکر می کنم که بهتر است بروم و ماجرا ها واتفاقات مختلف رااز نزدیک لمس کنم.

ازدواج

در ابتدای سال 1386 خبر ازدواج او منتشر شد. وی در آن هنگام سوپراستار شماره یک ایران بود و فیلم هایش اکثراً پرفروش می شدند. زندگی وی با هومن بهمنش به یک سال هم نکشید و از هم جدا شدند. همسر سابقش اصالتا سنندجی بود و در لاهیجان زندگی میکرد . پیش از ازدواج وی، شایعه شده بود که او و علی انصاریان تصمیم دارند با هم ازدواج کنند که شایعه ای بیش نبود.

نمايشگاه عکس هدیه تهرانی

هدیه تهرانی در ماه آذر سال 1388 نمايشگاه عکس هایش را در طبقات گوناگون منزل هنرمندان دایر کرد که این عکسها حدود 198 عکس بودند. این عکسها از 500 هزار تا 8 ميليون تومان قيمت گذاري شدند. وی با نمایندگان رسانه ها در خصوص این نمايشگاه جلسه ای داشت که در پایان با نقد سخت آن ها رو به رو شد و با چشمان گریان جلسه را ترک کرد.

انتصاب در کمیته تای چی چوان

هدیه تهرانی در شهریور ۱۳۹۲ به سمت نایب رئیس کمیته بانوان تای چی چوان منصوب شد. این انتصاب با واکنش های متفاوتی روبرو شد ولی از سوی مسئولین فدراسیون ووشو اعلام شد که وی سابقه مربی گری این رشته ورزشی را دارد.

علت بازی نکردن در فیلم لیلا

«البته آن موقع عقلم نمی رسید و شاید به خاطر اسم و اعتبار آقای مهرجویی باید قبول می کردم. اما این مضمون که مردی می خواهد زن بگیرد چون همسرش نازاست برایم قابل هضم نبود.»

عطر هدیه تهرانی

بعد از انتشار خبر تولید عطر به نام لیلا اوتادی، گفته شد او اولین ستاره ایرانی است که صاحب برند می شود. اما این طور نیست. بین هنرمندان ایرانی اولین عطر به نام هدیه تهرانی زده شده است. سال ۱۳۸۸ بود که خبر دادند یک عطر جدید فرانسوی به نام هدیه تولید می شود. کمپانی Robertet عطر Love foe ever، (عشق برای همیشه) را در شیشه های صورتی به نام هنرپیشه ایرانی زد. این کمپانی پیش تر عطرهایی را به نام هنرپیشه های هالیوودی زده بود.

اهدای نشان درجه یک هنر

در مراسمی علی جنتی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی به هدیه تهرانی و شماری دیگر از هنرمندان نشان درجه یک هنر اهدا کرد. اهدای این نشان با واکنش منفی اصولگرایان همراه شد.


28 پسندیدم 26 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
مرضیه گرگان
3 سال پیش

عشقی همشهری
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

همشهری خودمی عشقی
پاسخ
مرتضی
3 سال پیش

هدیه تهرانی بهترین هنرپیشه ایران هستند درود برایشان
پاسخ
ارزو
3 سال پیش

فیلم روزهای نارنجی دیدم از بازی هدیه تهرانی لذت بردم. هنرمند با اخلاق باوقار سینمای ایران . درود به هدیه تهرانی
پاسخ
شادی
4 سال پیش

هدیه تهرانی نیکی کریمی زنده یادعسل بدیعی تکرار نشدنیای سینمای ایران هستند.
پاسخ
رها
4 سال پیش

الان مجرده؟
پاسخ
رها
4 سال پیش

زعفرانیه
پاسخ
م م
4 سال پیش

وای قبل رو اشتباه قرستادم
پاسخ
سمیه
4 سال پیش

کاشکی منم تونسته بودم مثل ایشون بشم،اماحیف وصدحیف تمام روزای جوونیم دارن تمام میشن،هدیه خانوم واقعادوست داشتنی هستید،ای کاش میتونستم باهاتون درارتباط باشم،امامنواین همه خوشبختی،،،محاله......
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

سلام خانم هدیه تهرانی نماد یک خانم با شخصیت و با وقاری است که به زن ایرانی بها و ارزش میدهد زنی که در پی عمل جراحی و پایین آوردن سن خود برای گول زدن دیگران نیست
پاسخ
ارزو بیاتی
4 سال پیش

جا داره از خانم هدیه تهرانی تقدیر و تشکر کنم بابت فیلمهای بسیار زیبا و خاطره انگیزشون و بگم که هر جا که باشن جاشون تو قلب مردم ایران هست
پاسخ
امیر ساشا
4 سال پیش

دوست داشتنی،ماه،تمام عیار،عشق،چشم من،عشق همیشگی من
پاسخ
منیره
4 سال پیش

دست خانم حاجیان واقای شریفی نیادردنکنه که خانم هدیه تهرانی روکشف کردن برای ملت ایران باعث افتخارن
پاسخ
ابوذر کریمی از الموت شرقی
4 سال پیش

خانم هدیه تهرانی واقعا هنر پیشه قهار و دوست داشتنی هستن ،من ایشونو خیلی دوس دارم ایشون خیلی سنگین و محترم هستند کاش بقیه هم از ایشون یاد میکرفتن زمانی که ایشون نقش آفرینی میکردن قطعاً فیلمهای ایشون پر طرفدارترین فیلمها بوده ،هر جا که هستن ایشالله موفق و پیروز باشن، من خیلی دوست دارم که ایشونو از نزدیک ببینم ، ابوذر کریمی هستم از الموت شرقی
پاسخ
ارش برومند
4 سال پیش

جاداره اینجا ازخانم تهرانی قدردانی کنم، بخاطر متانت و سنگینی تورفتار ومنشش ویک سنگینی وجاحتش درجامعه، بااینکه بازیگر موردعلاقه ام نیست.اما خوب خوبه، درزمان اوج وسوپراستاریش باالان ک بعدی خلاچندساله امده ازهیچ نظرتفاوتی نداره. پس الان نکته مهم اینه ک زمان اوجش باالان یکشکله پس زمان جایزه فجر سیمرغ نصیبش شده ک بادزیرقب قباش ننداخته. این خیلی ارزش داره.
پاسخ
شیرین
4 سال پیش

هدیه تهرانی دوست داشتنی خانوووم با وقار همه چیز تمومه
پاسخ
کوروش
4 سال پیش

واقعا با اینکه تو دهه90 کم فیلم بازی کرده بازم واسه خیلیا دوست داشتنیه. تو بازیگری هرچقدر هم سوپراستار باشی ولی یکی دوسال فیلم بازی نکنی خیلی زود فراموش میشی اما هدیه تهرانی تا ابد تو قلب ماست
پاسخ
کوروش
4 سال پیش

واقعا بهترینه .یادمه تو دهه هشتاد هرفیلمی که هدیه تهرانی تو نقش افرینی کرده بود چندباری میرفتم سینما نگاه میکردم.خوشتیپ خوش رو باشخصیت تو بازیگری هم که نامبر وانه.اصن ساخته شده واسه فیلمهای رمانتیک و عاشقانه.درود برتو تا آخر طرفدارتم
پاسخ
ارزو
4 سال پیش

کجا میشه خانم هدیه تهرانی دید .😭
پاسخ
زهره
4 سال پیش

بعد از گذشت این همه سال هنوز برایم بهترینی ای کاش لا اقل دور همی مدیری شرکت میکردی
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ "ماخونیک" هفتمین روستای عجیب جهان معروف به «لی‌لی‌ پوت‌های» ایران
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
(فیلم) تمرینات سخت و طاقت فرسای هادی چوپان برای پسرش محمد حافظ / تا پسرشو قهرمان مستر المپیا نکنه بیخیال نمیشه!
ویدیو/ تبدیل تنۀ درخت به راه‌پله فقط میتونه کار یه مهندس خلاق باشه/ یا راهی خواهم یافت، یا راهی خواهم ساخت...
ویراستاری تخصصی مقاله
(تصاویر) شگفت انگیزترین پرندگان نایاب جهان با خاصترین ظاهر و رنگ هایی که شبیهشان را نمیتوان یافت
پشت‌پرده علاقه عجیب ایرانی‌ها به خرید بچه میمون! / دیگر سگ و گربه جواب نمی‌دهد!