دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی حسین رفیعی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 16 دی 1399
حسین رفیعی (زاده ۱۳۴۸ در اراک) بازیگر و مجری اهل ایران است. عمدهٔ شهرت وی به علت بازی در نقش «فَ فَ» در برنامهٔ تلویزیونی «نیمرخ» بوده‌است که در دهه هفتاد اجرا کرد.

بیوگرافی حسین رفیعی

حسین رفیعی (متولد ۱۶ دی ۱۳۴۸ در اراک) مجری برنامه های تلویزیونی و بازیگر اهل کشور ایران است. سه خواهر و یک برادر دارد فارغ التحصیل رشته نقاشی در مقطع لیسانس است.

کودک درون

در کودکی خیلی بیش فعال بودم رفیعی درباره شلوغ بودن و کودک دورن گفته است : من هنوز اگر درخت بلندی ببینم ازش بالا می روم. همسرم عادت دارد بگوید من سه کودک دارم نه دو کودک! من 45 ساله ای هستم که با کودک درونم زندگی می کنم. همیشه مادرم می گفت : این بزرگ می شود؟

عاشق نقاشی

حسین رفیعی اصلا قصد ورود به عرصه بازیگری را نداشته و عاشق نقاشی بوده و پدرش نیز نقاش بوده و در ۱۱ سالگی اولین گالری نقاشیش را به مناسبت دهه فجر در مدرسه محل تحصیلش به پا کرده است. حتی در مصاحبه های خود عنوان کرده است که اگر به گذشته برگردد، همان شغل و حرفه پدرش و نقاشی را انتخاب می کند.

شروع فعالیت

فعالیت هنری اش را از سال ۱۳۷۲ با برنامه «۳۹» آغاز کرد و در فیلم های سینمایی مانند «سفر به چزابه»، «شیر و عسل» بازی کرد. وی از سال ۱۳۷۷ مجری گری را نیز تجربه نمود.

ورزش حرفه ای

من سالها ورزش کردم، به صورت حرفه ای و آماتور : سوارکاری، شنا، اسکی، ورزشهای رزمی مانند بوکس – بدنسازی و در حال حاضر اسکی و کوه نوردی را دنبال میکنم.

مهارت های حسین رفیعی

موسیقی کار کرده ام و دو سالی شاگرد استاد جمشید عندلیبی هم بودم. سه تار کار کرده ام ، در دانشگاه شاگرد دکتر آریان پور بوده ام. نجاری و رنگ چوب هم بلدم ، مرمت و کار پتینه را بلدم حتی مدتی هم رفتم و خیاطی آموختم هیچ وقت خودم را محدود به بازی و اجرا نکردم. مدتی هم در رادیو حضور داشتم و روی صحنه تئاتر هم رفته ام.البته هنوز هم در هیچ کدام از این رشته ها استاد نشده ام.

بیماری قطع پای حسین رفیعی

آسیبی که حین نجاری به پایم وارد شد ، حواشی زیادی به دنبال داشت. تا اندازه ای که اگر در اینترنت سرچ کنید خبرهایی درباره قطع شدن پای من یا تصادفم به همراه پسرم هم دیده می شود!

استامینوفن تلویزیون

زمانی که من در سال 72 وارد تلویزیون شدم ، مردم پنج انتخاب داشتند که شبکه های یک تا پنج بود. آن زمان دوستان به من می گفتند استامینوفنِ تلویزیون ، می گفتند هر شبکه ای که می زنیم برنامه ای از تو در حال پخش است.

حسین رفیعی در ادابازی خندوانه

حسین رفیعی در شهریور ۱۳۹۶ با حضور در برنامه خندوانه در مسابقه ادابازی شرکت کرد و با امیر کربلایی زاده هم گروه شده تا با سایر رقبا مسابقه دهد.

ازدواج

حسین رفیعی سالهاست که ازدواج کرده و متاهل میباشد وی با خانم عطیفه نظری گلپایگانی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج دو فرزند به نام های باربد و نارگل می باشد.


2 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
(فیلم) خودزنی هوادار دو آتیشه نساجی در حاشیه بازی با پرسپولیس / اگه نرم تو استادیوم خودمو میکشم!
نگاهی به تغذیه مدرسه ساده و سالم پناه و نبات دخترای شاهرخ استخری در بلژیک+عکس/ مثل همیشه مقوی و مفید
ویراستاری تخصصی مقاله
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
زیبایی خاص و چشم نواز پریناز ایزدیار با مدل موی مجعد/ چشارو نگاا😍+عکس
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه