دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی حسن معجونی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 26 بهمن 1399
محمد حسن معجونی (زادهٔ ۲۸ دی ۱۳۴۷ در زنجان) بازیگر تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

بیوگرافی حسن معجونی

حسن معجونی متولد ۱۳۴۷ بازیگر، طراح و کارگردان تئاتر ایرانی می باشد. حسن معجونی دارای لیسانس ادبیات نمایشی و مدرس دانشگاه می باشد.

تحصیلات

من تحصیلات دنشگاهیم در رشته ادبیات نمایشی (تئاتر) انجام داده ام. گروه تئاتری لیو رو تاسیس کردم که با سریال مسافران درخشید و حالا کارگردانی و تدریس هم می کنم.

شروع فعالیت

از سال ۱۳۷۵ فعالیت در عرصه بازیگری را با تئاتر آغاز کرد و با حضور در نمایش هایی همچون شب های آوینیون به کارگردانی کورش نریمانی و عروسی خون به کارگردانی دکتر علی رفیعی به عنوان بازیگر توانا و مستعد معرفی شد.

بازی در سینما

حسن معجونی اولین فیلم سینمایی خود را در سال ۱۳۸۶ با بازی در فیلم “همیشه پای یک زن در میان است” تجربه نمود.

قاب تلویزیون

سال ۱۳۸۸ با ایفای نقش بهرام در سریال مسافران به کارگردانی رامبد جوان از قاب تلویزیون دیده شد و با همین کار توانست در بین مردم شناخته و محبوب شود. همچنین سریال شمعدونی با بازی حسن معجونی بسیار مورد توجه مخاطبین تلویزیون قرار گرفت. وی در فصل چهارم خندوانه به عنوان داور در مسابقه خنداننده شو حضور داشت.

علاقه به کارگردانی

حسن معجونی به کارگردانی علاقه خاصی دارد و می گویدبازیگر بودن من در تئاتر و سینما یک سوء تفاهم است و اصلا آن را دوست ندارم، تازه دارم متوجه می شوم که حتی باید تدریس را هم کنار بگذارم. لذتی که شبانه روز مدام در کارگردانی درگیر می کند، اصلا قابل مقایسه با بازی و تدریس نیست.

گروه لیو

حسن معجونی از موسسین و مدیر گروه تئاتر لیو است که می کوشد تنها نام گروه را یدک نکشد و تعاریف درست و استانداردی را که یک گروه نمایشی می تواند داشته باشد به عرصه ظهور برساندبه همین خاطر او در سال 1376 گروه تئاتر لیو را با هدف آموزشی شروع کرد تا اینکه از سال 1380 اجراهای این گروه شروع شد و حالا باسابقه ترین گروه نمایش کشور است.

اهل شوخی

بسیار اهل شوخی هستم در دوران کودکی هم بسیار شیطنت کرده ام از اون شیطنت های زیرکانه , همین حالا هم وقتی قرار باشد از ناراحتی فرار کنم و خودم را از شرایط بد بیرون بکشم ، شیطنت می کنم و برای خودم می خندم.

ازدواج

محمد حسن معجونی متاهل است. او ازدواج کرده و صاحب یک دختر است. اطلاعات زیادی از همسر وی در دسترس نیست.

زندگی در رشت

از تهران و حال و هوای این روزهایش فرار کردم و زندگی ام را به رشت منتقل کرده ام اما بازیگری این زندگی را مختل می کند ، هر وقت جایی کم بیارم برای اجراهای تئاتر به تهران می آیم و بر می گردم ، آنجا زندگی سبک تر و راحت تری دارم ضمن اینکه در رشت آنجا کار تئاتر هم می کنم .

رنگ و غذا

هر چیزی که با خاکستری مخلوط می شود. من در آن طیف هستم. اگر بخواهم دقیق تر بگویم، همه رنگ های سردی که با خاکستری مخلوط می شوند را دو ست دارم و در مورد غذا هم باید بگویم من عاشق خوردنم. از چیزی بدم نمی آید و هیچ غذایی نیست که من دوستش نداشته باشم.

صفحه اینستاگرام حسن معجونی

وی در اینستاگرام صفحه ای با آیدی hassanmadjoni دارد.


6 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تبدیل پایان نامه به مقاله !
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI