دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی کامران و هومن و همسرانشون + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 17 دی 1398
کامران و هومن، با نام خانوادگی جعفری، خوانندگان دوئت برادر و بنیان‌گذاران گروه کامران و هومن هستند که در سال ۲۰۰۵ (۱۳۸۴) اولین آلبوم مستقل خود را با نام بیست عرضه کردند.

بیوگرافی کامران و هومن

کامران جعفری متولد ۴ آذر ۱۳۵۷ و هومن جعفری متولد ۲ آذر ۱۳۵۹ هستند. انها هم چنین یک خواهر کوچک تر بنام کتایون که کتی صدایش میزنند دارند، کامران فارغ التحصیل تکنسین خلبانی و هومن در رشته تجربی درس خوانده است.

بیوگرافی کامران جعفری

کامران جعفری، متولد ۴ آذر ۱۳۵۷، برادر بزرگ ترِ هومن و فرزند بزرگتر خانوادهٔ جعفری، در محله گیشا در تهران متولد شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند.

بیوگرافی هومن جعفری

هومن جعفری، برادر کوچک ترِ کامران، در ۲ آذر ۱۳۵۹ در محلهٔ گیشای تهران متولد شد و در حال حاضر در شهر لس آنجلس در ایالات متحده آمریکا زندگی می کند. و فعالیت خود را در عرصه هنری از نواختن پیانو در مونترال کانادا شروع کرد.

خواهر

کتی خواهر کامران و هومن از هر 2شون کوچیکتره و در اهنگ اون با من هم میتونید ببینیتش کتی خواهرشون به عنوان بازیگر در برخی آهنگ ویدیو ها ایفای نقش کرده و همچنین طراح آهنگ ویدیو فرشته نجات نیز بوده است، شغل اصلی وی سونوگرافی بانوان می باشد.

ازدواج

کامران ۳۹ ساله و هومن ۳۷ ساله هنوز ازدواج نکردند و مجرد می باشد. کامران از دختری خوشش میاد که اولا ایرانی باشه چون به گفته خودش من عاشق دخترای ایرانی هستم و دختری باشه که توی اجتماع رفت و آمد کنه یه ذره شیطون باشه قیافه و پول هم اصلا مهم نیست. هومن هم از دختری خوشش میاد که از عشق نترسه بدونه هنرمند بودن کار سختیه کامران با خنده میگه :”یعنی درکش کنه” هومن هم میخنده و میگه آره یعنی درکم کنه.

فعالیت ها در بلک کتس

از سال ۱۹۹۹، کامران و هومن به طور رسمی از اعضای بلک کتس محسوب شدند و از همان زمان فعالیت های خود را شروع کردند. آلبوم سیندرلا، به عنوان اولین آلبوم آنها، با استقبال خوبی از طرف نسل جوان ایرانی مواجه شد. بعد از آلبوم سیندرلا، آلبوم پاپ فادر در سال ۲۰۰۳ به بازار عرضه شد. در این زمان، کامران و هومن به عنوان دو جوان موفق و بااستعداد که آیندهٔ خوبی در انتظارشان بود، در بین مردم فارسی زبان شناخته شدند و مورد توجه عموم قرار گرفتند. بعد از مدتی، آن ها تصمیم گرفتند که به صورت مستقل روی ایده ها و موسیقیشان که متفاوت با بلک کتس بود کار کنند و به این ترتیب از گروه بلک کتس جدا شدند.

جدایی از بلک کتس

بعد از جدایی از گروه بلک کتس، کامران و هومن به طور رسمی فعالیت خود را شروع کردند. کامران، در مصاحبه با کانال تلویزیونی تپش، علت اصلی جدایی او و برادرش از گروه بلک کتس را اختلاف سلیقه دانست. رامین زمانی و سعید سیام از همان ابتدا آن ها را حمایت کردند.

مریم حیدرزاده

به واسطهٔ رامین زمانی بود که کامران و هومن با مریم حیدرزاده، شاعر و ترانه سرای ترانه های دو آلبوم اولِ این گروه آشنا شدندو نخستین آلبوم کامران و هومن با نام بیست درسال ۱۳۸۴ عرضه شد. تمام اشعار این آلبوم توسط مریم حیدرزاده سروده شده بود.

رنگ های مورد علاقه

کامران : آبی را خیلی دوست دارم و رنگ سفید به من آرامش میده، گل رز هم چون سمبل عشق هست رو دوست دارم، هومن نیز به رنگ قرمز و آبی آسمانی و گل آفتاب گردان و رز علاقه دارد.


38 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 06 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله
حسن ریوندی : برق کوچه مون رفت کُفری شدم زنگ زدم اداره برق گفتم کوچه رو‌به‌رو برق داره ما نداریم ، گفتن الان درست میکنیم 5 دقیقه بعد برق اونام رفت
(عکس) تولد 41 سالگی امید حاجیلی در کنار پدر، مادر و برادرزاده‌ی باکلاسش با یک کیک کاملا موسیقیایی/ به به چه خانواده‌ی خوش استایلی👌
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
کتک کاری و کشتی گرفتن بامزه و خنده دار جوجه خروس سمج با یک توله سگ!+ ویدئو
نیوشا ضیغمی: ترجیح میدم عکس از بچم نذارم چون تحمل توهین به نوزاد بیگناهم رو ندارم+فیلم
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
رنگی‌هایی که در جهان به نام ایران ثبت و شناخته شدند!+ تصاویر