دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی کاظم هژیرآزاد و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 25 شهریور 1399
کاظم هژیرآزاد (زاده ۱ فروردین ۱۳۲۹ در تهران) بازیگر تئاتر و سینمای ایران است.

بیوگرافی کاظم هژیرآزاد

کاظم هژیرآزاد متولد 1 فروردین 1329 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایرانی است.تا سال دوم هنرستان صنعتی تحصیل کرده است تا اینکه وارد عرصه تئاتر شد . او دانش آموخته لیسانس بازیگری از هنرکده آناهیتا است .

شروع فعالیت

سال دوم هنرستان صنعتی تهران در تابستان سال 1349 برای فرا گرفتن هنر بازیگری ، به هنرکده آزاد هنرپیشگی آناهیتا رفتم در چندین نمایش صحنه ای و تلویزیونی با گروه آناهیتا شاگردی و بازی کردم . سال 1361 ناگزیر از گروه جدا شدم و به صورت آزاد ، در گروه های مختلف تهران و نیز در تلویزیون و سینما به همکاری و بازی پرداختم که این همکاری در این سه حوزه هنوز ادامه دارد.

شروع بازیگری

در سال 1350 وقتی 21 ساله بود با حضور سه قسمتی در سریال رستم و سهراب اولین و آخرین تجربه بازیگری اش را در تلویزیون قبل از انقلاب را بدست آورد او سپس بعد انقلاب در سال 1364 با سریال هوای تازه به بازیگری بازگشت و از سال 1367 در 38 سالگی با فیلم تحفه ها به کارگردانی ابراهیم وحیدزاده بازی کرد.

نویسندگی

هژیر آزاد در زمینه نوشتن یک تک پرده ای بنام سوسنگرد مربوط به جنگ تحمیلی و نیز یک تک پرده ای در مورد پشت صحنه تئاتر و همچنین یک مجموعه داستان به نام کیف چاپ کرده است.

مسئولیت ها

او در مورد نقد تئاتر و مسائل مربوط به صنف تئاتر نوشته های پراکنده ای در مطبوعات به چاپ رسانده است و هم اکنون عضو هیئت مدیره انجام بازیگران خانه تئاتر می باشد.

علاقه به نقش کمدی

نقش های کمدی را خیلی دوست دارم وخیلی دوست دارم در این مسیر خودم را آزموده کنم ولیاز همان ابتدا که وارد بازیگری شدم، نقش های سنگین و جدی به من دادند.

ازدواج

هژیرآزاد با خانم زویا امامی بازیگر ازدواج کرده است. وی در امورد خانواده خود میگوید: همسر من، خانم زویا امامی، بازیگر است، پسر بزرگم آرش، موزیسین است، پیانو درس می دهد و همسرش نیز ویولن تدریس می کند، آرمان پسر دیگرم در دانشگاه هنر کرج، تار و سه تار می خواند و همه مان به نحوی به هنر وصل هستیم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
سابمیت مقاله چیست؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک