دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی لیلی فرهادپور و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

شنبه، 06 دی 1399
لیلی فرهاد پور نویسنده و بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال 1340 در تهران است

بیوگرافی لیلی فرهادپور

لیلی فرهادپور بازیگر سینما و تلویزیون و نویسنده در اسفند ۱۳۴۰ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته علوم ارتباطات و روزنامه نگاری و همچنین مترجمی زبان انگلیسی می باشد.

شروع نویسندگی

لیلی فرهاد پور در اولین گام فعالیت هنری خود ، نویسندگی را پیشه کرد و در این زمینه با برخی دفاتر روزنامه و مطبوعات همکاری کرده است . اولین رمان لیلی فرهاد پور « شنبه های راه راه » نام داشت که به این رمان به چاپ رسید و رمان دیگر او نیز با نام «خط چهار مترو » پس از چاپ و انتشار در لیست کاندیداهای جایزه ادبی مهرگان قرار گرفت.

گلایه از دستمزد رمان نویسی

او از دستمزدی که بابت نوشتن رمان نصیبش میشود به شدت گلایه مند است و در همین باره گفته است فکر کن چندین سال زحمت میکشی تا رمانت را چاپ کنی اما رقمی که دستت را میگیرد چیزی در حدود یک میلیون تومان است که واقعا تمسخرآمیز است و کفاف چرک نویسها و امکاناتی که صرف نوشتن کردی را هم نمیدهد. اما برخلاف آن سینما جائیست که یک نصف روز میروی برای کار کردن و علاوه بر اینکه از معاشرت و همنشینی با اطرافیانت و عوامل فیلمسازی لذت میبری، چند برابر دستمزد نوشتن رمان، را میتوانی صاحب شوی.

شروع بازیگری

لیلی فرهادپور بدون گذراندن دوره های بازیگری و نیز بدون هیچ پیش زمینه و تجربه قبلی در سن ۴۴ سالگی در فیلمی به نام لطفا مزاحم نشوید به عنوان بازیگر جلوی دوربین محسن عبدالوهاب رفت. او در فیلم رگ خواب، حمید نعمت الله نیز بازی کرده بود، اما تمام آن شخصیت و سکانس هایش حذف را کردند وی گفته من قبل از اینکه بازیگر باشم نویسنده هستم وی همچنین در سال ۱۳۹۰ در فیلم بوسیدن روی ماه به کارگردانی همایون اسعدیان در کنار هنرمندانی همچون شیرین یزدان بخش، رابعه مدنی، مسعود رایگان و صابر ابر بازی کرده است از جمله آثاری که در آنها نقش آفرینی کرده میتوان به فیلم های سینمایی دوران عاشقی طبقه حساس و سریال تلویزیونی جلال الدین و ماه و پلنگ و …. اشاره کرد.

فعالیت در موسسه « آپ آرت مان »

لیلی فرهاد پور علاوه بر نویسندگی و بازیگری مدیر مسئول موسسه « آپ آرت مان » نیز هست . این موسسه یک موسسه ی فرهنگی هنری است که مجوز آن به منیژه حکمت تعلق دارد و ریاست آن بر عهده ی پگاه آهنگرانی بازیگر جوان سینما و تلویزیون است.

ازدواج

خانم فرهادپور ازدواج کرده و دارای یک فرزند پسر به نام بهرنگ تنکابنی است که سردبیر نشریه فرهنگ و آهنگ است.

ماجرای بازداشت

خانم فرهاد پور اول بهمن ماه 1388 در منزلش بازداشت شد، ایشان مادر بهرنگ تنکابنی سردبیر نشریه فرهنگ و آهنگ است که پسرش هم 15 دی 1388 بازداشت شده بود البته این بازداشت موقت بوده و پس از مدتی آزاد شدند.

تحریم 8 ساله

کسانی که احیانا دولت احمدی نژاد را قبول داشتند احترام می گذارم ولی آن ها را قبول ندارم من به تنهایی جشنواره مطبوعات، جشنواره تئاتر فجر، جشنواره فیلم فجر و تمام موارد مرتبط با این دولت را تحریم کردم و هشت سال به هیچ کدام نرفتم

اینستاگرام لیلی فرهاد پور

لیلی فرهاد پور در اینستاگرام نیز پیج شخصی داشته و حدودا یک هزار نفر دنبال کننده دارد

lilyfarhadpour


پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل سابمیت مقاله