دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی محمدرضا علیمردانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 31 اردیبهشت 1399
ساعد نیوز : محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در تهران) صداپیشه، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است.

بیوگرافی محمدرضا علیمردانی

محمدرضا علیمردانی (زادهٔ ۱۱ خرداد ۱۳۵۵ در تهران) صداپیشه، خواننده، مجری و بازیگر ایرانی است. او دارای مدرک کارشناسی تئاتر، نمایش و بازیگری است و تاکنون به عنوان دوبلور بسیاری از انیمیشن ها فعالیت داشته است. علیمردانی در سال ۱۳۷۰ بازیگری را به شکل آکادمیک آموخت و در سال ۱۳۷۴ رسماً وارد عرصهٔ تئاتر شد.

خانواده پدری

فرزند اول یک خانواده 8 نفری با 4 تا خواهر و یک برادر می باشد، می گوید خانواده ام اصلا راضی نبودن بازیگر شوم .

بیماری حنجره

علیمردانی از بدو تولد دچار بیماری ارثی لارنژیت بوده و تا ۱۴ سالگی توان حرف زدن نداشته است. خود او در این باره می گوید در حالیکه پزشکان از درمان وی ناامید شده بودند، با مطالعه سرگذشت مشابه یک قاری مصری با یک درمان سنتی مصری آشنا می شود و بعد از یک ماه سکوت مطلق، درمان می شود.

تئاتر

4 سال تئاتر کار کردم و به خانواده ام نگفتم . دروغ می گفتم .می گفتم کتابخانه بودم. زمین بازی بودم. پیش دوست هایم بودم. ولی اصلا به این سادگی ها که از آن حرف می زنم نبود. حتی سالن اصلی تئاتر شهر اجرا رفتیم. تئاتر "درج مشکین" را روی صحنه بردیم که کارگردانش شارمین میمندی نژاد بود در حالی که خانواده ام اصلا خبر نداشتند.بعد رفتیم سر کار سیاوش طهمورث به نام " نقل قول عاشقان" که سالن اصلی بود و به همین منوال گذشت و تئاتر های زیادی کار کردم.

کارهای تصویری

اولین باری که جلوی دوربین رفتم همان سالی بود که تئاتر را شروع کردم.یک کاری بود به نام "جنگ آفتاب". یک بخش جدی داشت که حمید فرخ نژاد کارگردانش بود. وحید نیکخواه آزاد تهیه کننده اش بود و رامبد جوان دستیارش بود.15 قسمت هم ضبظ شد ولی آن کار هیچ وقت پخش نشد. گذشت تا سال 75 که رفتیم سر کار داریوش کاردان که یک جنگ طنز داشت برای نوروز 76 که من و هادی کاظمی بودیم و شهاب عباسی که هر سه اولین تجربه تصویری مان بود.تا کار را اتود زدیم سریع با ما قرارداد نوشت. یادم هست جواد رضویان چند روزی رفت و آمد و آخر هم قرارداد ننوشت. یا حمید گودرزی چند هفته ای رفت و آمد و نقش کوچکی گرفت.

اولین بار که خانواده ات تو را توی تلویزیون دیدند

اولین بار که قرار بود تصویرم پخش بشود تا نیم ساعت قبل از پخش خانواده ام خبر نداشتند. وقتی گفتم پوزخندی زدند که "هه! باشه حتما پخش می شه. "ساعت شد 10 و تلویزیون هی گل و بوته نشان داد و من هی تیکه می شنیدم که "این تویی؟" تلفن را کشیدم و یواشکی رفتم اتاق آخری که توی کمد دیواری پریز تلفن داشت. از توی کمد زنگ زدم به دستیار کارگردان و گفتم :""چرا پخش نمی شه؟" گفت: " با یک ساعت تاخیر پخش می شه.11" شروع شد و خواهرم اسم مرا و هادی را خواند. همه کمی دقیق شدند و بعد از سلام و احوالپرسی آقای کاردان اولین آیتم پخش شد که من بودم و شهاب عباسی که گریم سن داری هم داشتیم. بعد دیدم همه با تعجب می گویند:" خودشه؟" و بعد دیدم پدرم جلوی خنده اش را می گیرد و مادرم خوشحال است. برنامه که تمام شد تمام شان مرا ماچ کردند و همسایه زنگ زد که" چقدر محمد رضا خوب بازی کرد.کی رفته؟" و توی دید و بازدیدهای عید سریع حرف به من می کشید که" چه کار خوبی کردید؟ کی این بچه را فرستادید صدا و سیما" و چون تمام 15 شب عید این جنگ پخش می شد خیلی ها آن را دیده بودند و این طوری شد که کم کم مرا و علاقه ام را باور کردند.

فعالیت خوانندگی

علیمردانی تاکنون تیتراژ مجموعه های انقلاب زیبا، جهل مرکب، نهنگ عنبر ۲(جان من و جان تو)و ساخت ایران ۲ جشن رمضان (خانه ات میهمانم) و کامیون را خوانده است. عده ای قطعهٔ «احوال تلخم» از وی را که تیتراژ مجموعه انقلاب زیبا بود را با صدای محسن چاوشی اشتباه گرفتند.[۶] از دیگر ترانه ها به قطعات میخواهمت،منحنی (اجرا در برنامه دورهمی)، همین الان یهویی،نه،مگه داریم مگه میشه اشاره کرد.

صداپیشگی

وی تا کنون به عنوان صداپیشه به جای بسیاری از شخصیت های مطرح کارتونی و سینمایی ایفای نقش کرده است که از این بین می توان به صداپیشگی شخصیت تختی در فیلم غلامرضا تختی (فیلم) (محصول ۱۳۹۷)، صداپیشگی نقش شیطان در مجموعه تلویزیونی سقوط یک فرشته،راوی انیمیشن های حیات وحش و دیرین دیرینو پویانمایی گورداله و پندانه و نقش قیطون خان در برنامه کودک و نوجوان رنگین کمان (شبکهٔ تهران) اشاره کرد. وی همچنین مدیر دوبلاژ انیمیشن رستم و سهراب، مبارک و صداپیشگی یکی از عروسک های جدید خندوانه به نام غنچه جلوه نیز بوده است. از دیگر کارهای او می توان به مجموعه انیمیش های شهر"مون" که به سفارش سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری ساخته شده است، اشاره نمود. علیمردانی در مقطعی یکی از اعضای انجمن گویندگان جوان بوده است.

ازدواج و خانواده

در دوران دانشجویی با همسرم که روان شناسی می خواند آشنا شدم شش هفت ماهی هم بیشتر آشنایی ما طول نکشید که ازدواج کردیم و سال بعدش هم بچه دار شدیم دخترم الان پانزده ساله است. هر دو هم خردادی هستیم. من در خردادماه ۴۰ ساله می شوم و او شانزده ساله. من ۱۱ خرداد هستم.


23 پسندیدم 32 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 16 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
حامد اهنگی
2 سال پیش

❤❤❤❤
پاسخ
شقایق
2 سال پیش

شما رو خیلی دوستت دارم صداتون عالیه منم از وقتی جوکر رو دیدم اشقتون شدم
پاسخ
سارا
2 سال پیش

سلام.به خانمتون بگید پلکهاشو عمل کنه خیلی خوب میشه.خودمم پشت چشمم اینطور بود عمل کردم خیلی خوب شد.موفق باشید
پاسخ
مهرسا
2 سال پیش

سلام به همگی من عاشقه اقای علیمردانی هستم و از ته قلبم عاشق کار ها شون هستم
پاسخ
سمیرا
2 سال پیش

سلام آقای علیمرادنی ،از برنامه جوکر عاشقت شدم خیلی دوست داشتنی هستین خوشبحال همسرتون و دخترتون آرزوی سلامتی برای شما و خانواده ی محترمتون دارم درکنار هم شاد باشید الهی
پاسخ
بازدیدکننده
2 سال پیش

من عاشق آهنگ های شما هستم 😍😍😍😍😍
پاسخ
فاطمه سادات رضوی
3 سال پیش

جناب آقای محمد رضا علیمردانی ... من بیشتر از اینکه از بالزيتون خوشم میاد... از صدای خاص و زیبای شما خوشم میاد... باور کنین من تمام موسیقی های شما رو دارم... عاشق اون آهنگ جان دار شما و امین بانی هستم و از اون بیشتر آهنگ ((نه)) ان شاءالله که همیشه تو زندگی سربلند و پیروز باشید... خداوند متعال روزی رسانتون باشه... کنار خانواده به خوبی و 7وشی زندگی کنید... فاطمه سادات رضوی 13 ساله هستم... فقط باید بگم شما بی نظیرین❤️
پاسخ
ارمیتا
3 سال پیش

سلام آقای علیمردانی من شما وخیلی دوست دارم وامید وارم روزی برسه بتوانم شما رو از نزدیک ببینم آرمیتا ۱۳ ساله
پاسخ
ثنا
3 سال پیش

❤❤❤❤❤❤💕💕💕تقدیم شما
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

یک دونه ای 🙏💓😍
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

یک دونه ای 🙏💓
پاسخ
ثنا
3 سال پیش

امیدوارم نور خدایی به زندگیتون بباره و دسته دسته گل امید وشادابی به زندگیتون بباره و مثل خورشید برق بزنه من خیلی دوست دارم شما رو از نزدیک ببینم انشالله خدا قسمت کنه رحمت خدا تمومی نداره و بی پایانه باید آدم عاشق خدای خودش باشه تا اون رحمت خدا نصبیبش بشه .
پاسخ
ارمیتا
3 سال پیش

سلام من اقای علیمردانی رو خیلی دوست دارم و امیدوارم زندگی شیرینی داشته باشند ارمیتا ۱۳ ساله
پاسخ
ارمیتا
3 سال پیش

سلام
پاسخ
ا
3 سال پیش

آقای علیمردانی شما خیلی انسان مهربون و شریفی هستین.خدا باز و یاورتون باشه.ایشالا همیشه تنتون سالم دلتون خوش باشه.
پاسخ
ثنا
3 سال پیش

همین که خدا پشت وپناه آدم باشه و پشت وپناه زندگیش باشه همین کافیه من اونو براتون آرزو می کنم و امیدوارم رحمت خداوند مثل بارون به زندگیتون بباره و زندگیتونو نور باران کنه.
پاسخ
ناشناس
3 سال پیش

دوست دارم
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

آقای علیمردانی از ته قلبم دوست دارم خوش به حال که دختر داری انشاالله حفظتون کنه انشاالله همیشه سلامت باشی موفق پیروز باشید
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

کاش من زنت میشدم
پاسخ
ثنا
3 سال پیش

خیلی دوستش دارم
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه