زندگی خصوصی مصطفی زمانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی

  شنبه، 20 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
زندگی خصوصی مصطفی زمانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی
مصطفی زمانی (زادهٔ ۳۰ خرداد ۱۳۶۱، املش) بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است

بیوگرافی مصطفی زمانی

مصطفی زمانی متولد 30 خرداد 1361 در فریدونکار می باشد و اصالتا از اهل شمال کشور می باشد. وی دارای کارشناس مدیریت صنعتی می باشد.

تصویر

خانواده

مصطفی زمانی در شهرستان اَملَش به دنیا آمده و از هفت سالگی با خانواده به فریدون کنار نقل مکان کردند ، مصطفی زمانی فرزند سوم خانواده است و سه برادر و یک خواهر هم دارد پدرش مازندرانی و مادرش گیلانی است.

تصویر

تقلید صدا در کودکی

در گذشته بازیگری برایم جدی نبود البته بچه که بودم تقلید صدا می کردم یا در نمایش های مدرسه نقش هایی را به عهده می گرفتم اما شیفته بازیگری نبودم ولی در روهایم می دانستم که روزی مشهور می شوم.

شروع فعالیت

مصطفی زمانی در سال 1383 با حضور در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی مرحوم فرج اله سلحشور به عنوان نقش اصلی اش ( حضرت یوسف یا یوزارسیف ) توانست به خوبی شناخته شود. و به شهرت رسید.

تصویر

بازی متفاوت در سریال نهنگ آبی

مصطفی زمانی در سریال نهنگ آبی هم ایفای نقش کرده است. در این سریال در نقش خسرو که گویا یک خلافکار است بازی می کرد و گریم کاملا متفاوتی داشت.

دوستان هنری

دوستان زیادی در حوزه های دیگر هنر دارم ولی همایون ارشادی و فرهاد آئیش از دوستان نزدیکم هستند و بیشتر اوقاتم با این دونفر هستم .

تصویر

تجربه عشق

دوبار! اولین بار فکر کنم 19 یا 20 سالم بود. دومین بار هم بماند. عشق 19 سالگی خیلی زجر داشت. خیلی احساسی بودم. در مرحله دوم عاشقی بامزگی و جذابیتش این بود که نمی فهمیدم که عاشق شدم و این خیلی برایم بامزه بود. یعنی آن موقعی که فهمیدم یک خنده قشنگ به خودم کردم. گفتم باریکلا! بالاخره عاشقشدی.

ازدواج مصطفی زمانی

وی هم اکنون در تهران زندگی میکند و مجرد اسـت. البته شایعاتی در مورد ازدواج وی با پگاه آهنگرانی در اینترنت منتشر شد کـه این خبر تکذیب شد.

تصویر

علاقه به موسیقی

مصطفی زمانی در رابطه با صدای محسن چاووشی معتقد است که در صدای او یک زخمی پیداست که دقیقا زمان خواندن سنتوری هم این زخم احساس می شد بطوری که این احساس را دارد که اگر صدای محسن علی رغم بازی خوب و بی نظیر بهرام رادان از روی فیلم حذف شود شاید باعث شود کل کار سنتوری زیر سوال برود،او همیشه می گوید محسن درد را همیشه شیرین روایت میکند.

غذای مورد علاقه

عاشق سوپ هستم . عاشق نودل هستم. عشق است دیگر، فقط رشته داشته باشد کافیست. یعنی من می توانستم در دهات های چین هم زندگی کنم و مدام نودل بخورم.

علاقه ورزشی

تنیس را دوست دارم ولی باشگاه بدنسازی زیاد نمی روم البته خودم بدم نمی آید ولی نمی توانم تحمل کنم. خنده ام می گیرد وقتی کسی کنارم فریاد می زند تا بتواند یک چیزی را بلند کند.

تصویر

عجیب ترین اتفاق

دو سال پیش می خواستم روزه بگیرم. روز اول روزه گرفتن آپاندیسم ترکید. برایم اتفاق بامزه ای بود.

بهترین بازیگر ایرانی

از بازیگران ایرانی کارهای اکبر عبدی را دوست دارم اکبر عبدی در همه نقش هایی که پیش از 15 سال اخیر بازی کرد شاهکار است ، من کسی مثل ایشان سراغ ندارم که دیوانه وار در نقش هایش فرو رود.

تصویر

علاقه به دیگر چهره ها

او در باشگاه بدنسازی با محمدرضا فروتن آشنا شد. او آرزوی بازی با مرحوم خسرو شکیبایی را دارد. او معتقد است که محمدرضا گلزار حقش بوده که به جایگاه خوبی در سینما برسد. پارسا پیروزفر را هنرمند با سوادی می داند. از نظرش حامد بهداد دوست داشتنی و عجب است. او علی دایی را سمبل اراده می داند.

گریه کردن راحت

نمی دانم چرا، گریه همیشه دم دستم است.و راحت گریه می کنم یعنی غم به دل ما راحت می نشیند و این به ذات و طبیعت هر کسی بر می گردد و من با طبیعتم نمی جنگم. نقش فرهاد بیشتر به دوران بیست و دو سالگی ام نزدیک است ولی به الان نه.

تصویر

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (669 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (196 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (30 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان