دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی نازنین بیاتی + عکس های جذاب و جنجالی 

دوشنبه، 11 آذر 1398
نازنین بیاتی (۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران) بازیگر اهل ایران است.

بیوگرافی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد 15 دی 1368 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر با گرایش طراحی صحنه از دانشگاه آزاد می باشد، علاوه بر بازیگری، مدتی طراحی لباس و صداپیشه بوده و موسیقی هم کار می کند.

خانواده

مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است.

ازدواج

نازنین بیاتی هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

ماجرای خبر فوت اشتباه نازنین بیاتی

امسال در حین پخش مجموعه گلشیفته ، و درگذشت سورنا غضنفری بازیگر این مجموعه ، وقتی صفحه رسمی سریال گلشیفته برای اطلاع رسانی از خبر فوت این بازیگر عکسی سه نفره را منتشر میکند بسیاری از خبرگزاری ها عکسی ناواضح از نازنین بیاتی را به اشتباه به جای عکس سورنا غضنفری درج کردند.

علاقه نازنین بیاتی به خسرو شکیبایی

نازنین بیاتی علاقه زیادی به بازی خسرو شکیبایی دارد و زمانی که راهنمایی بوده یکبار استاد شکیبایی را سر صحنه فیلمبرداری دیده واز همان زمان آرزو بازی با ایشان را داشته است .نازنین بیاتی بازی با مرحوم شکیبایی را یکی از حسرت های زندگی اش می داند.

آرزوی نازنین بیاتی

نازنین بیاتی آرزو دارد که هیچ آدمی حسرت به دل از دنیا نرود. او در برنامه خندوانه گفت :مادربزرگ من یک روز صبح به منزل ما زنگ زد و میخواست با من صحبت کند اما من به مادرم گفتم که من کار دارم و نمیتوانم و همان شب مادربزرگم از دنیا رفت و حسرت شنیدن صدایش برای همیشه به دل من ماند.

از نقاشی تا بیزینس

نقاشی را از کودکی شروع کردم و دیپلم من گرافیک بود تفریحاتم از فضای هنر زیاد دور نیست؛ در اوقات فراغت کتاب می خوانم، فیلم می بینم یا نقاشی می کنم و یک بیزینس هم در کنار بازیگر انجام می دهم. یکی از علاقه های شخصی من دیدن فیلم در سینماست، سعی می کنم با دوستانم به دیدن فیلم های خوبی که اکران می شود بروم.

از علاقه تا شروع

علاقه اش از ترم چهار دانشگاه با درس مبانی بازیگری شروع شد در سال 91 که 23 ساله بود از طریق یکی از دوستانش برای تست فیلمی به دفتر پرویز شهبازی (کارگردان) رفت و بدون تجربه قبلی برای بازی در فیلم دربند انتخاب شد.

افتخار با اولین فیلم

برای بازی در فیلم دربند که اولین تجربه اش بود نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر شد که در نهایت به هانیه توسلی رسید او اما در رای گیری نویسندگان و منتقادن توانست بهترین بازیگر انتخاب شود.

شهرت

بیشتر شهرت خانم بیاتی از رخ دیوانه سال 93 شروع شد، سپس سال 96 با فیلم های مغزهای کوچک زنگ زده، آینه بغل و سریال گلشیفته در شبکه خانگی به اوج خود رسید

طراحی لباس

بعد از حضور در سینما در همان سال 91 بعنوان طراح دکور و طراحل لباس وارد مجموعه عروسکی شکرستان شد و صداپیشه شخصیت رویا و پشیگو را نیز انجام داد. خانوم بیاتی در سریال عروسکی شکرستان در سال 91 به عنوان طراح دکور، طراح لباس و صداپیشه شخصیت رویا و پیشگو حضورت داشت.

شباهت به ترانه علیدوستی

برای من جای خوشحالی است که بگویند شبیه خانم ترانه علیدوستی هستم، ایشان به نظرم یکی از بهترین بازیگران سینمای حال حاضر ماست.

تفاوت بعد از بازیگری

دوستان قدیمی من می گویند از وقتی که بازیگر شدی تغییر نکردی و خودت را برایمان نگرفتی؛ فقط تجربه ات در این کار بیشتر شد؛ حتی با دوستانم گرم تر هم شدم خیلی راحت همه جا می روم، اتوبوس و مترو سوار می شوم و با مردم زندگی می کنم خوبی اش این است که دیگر مانند قبل وقت بطالتی ندارم.

پر انرژی هستم

من در کل آدم پرانرژی هستم و اگر قرار باشد کاری انجام بدهم خیلی دوست دارم به آن چیزی که می خواهم خیلی زود برسم مثلا وقتی دارم نقاشی می کشم دوست دارم زود تمام بشود

دختر سر به زیر و آرام

هر بازیگری دوست دارد که نقش های متفاوتی را امتحان کند و خودش را محک کند، من خیلی سعی کردم که با انتخاب هایم از قالب یک دختر معصوم و سر به زیرو بیرون بیایم.


150 پسندیدم 38 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز سه شنبه 02 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه ها
F
3 سال پیش

واقعا زیبایی و منم یه 15 دیی هستم❤️ دوست دارم❤️ و تو فیلم مانکن عالی بودی ❤️😘
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش دوسش دارم
پاسخ
النا
3 سال پیش

نازنین خیلی خوشگلی و بازیگریتم معرکس فقط یه چی کمه که اونم همه گفتن و اینکه امیرحسین خیلی بهت میاد👌👌👌👌
پاسخ
النا
3 سال پیش

نازنین خیلی خوشگلی و بازیگریتم معرکس فقط یه چی کمه که اونم همه گفتن که امیر ارمان بهت میاد👌👌👌👌
پاسخ
**
3 سال پیش

خانم بیاتی اصلا عاشق نشدن آقای آرمان هم که نوجوون بودن عاشق شدن این حرفایی که درباره ی عشق این دو نفر به هم می زنین خیلی هردوشون رو ناراحت می کنه چون که براشون حاشیه به حساب میاد و به هم علاقه ندارن آقای آرمان هم به خاطر پایان تلخ مانکن گریه می کرد. آقای آرمان هم به همه دخترای بازیگر میاد خخخ
پاسخ
☆☆
3 سال پیش

راست می گه شاید به هیچ وجه به هم علاقه نداشته باشن فیلم که دلیل نمیشه شهاب حسینی و ترانه علیدوستی هم فیلم شهرزاد رو با هم بازی کردن و خیلی عاشقانه تر بود ولی هردو متاهل هستن
پاسخ
آنیتا بیاتی
3 سال پیش

سلام نازنین خیلی به امیرحسین آرمان‌میای کاشکی ازت خواستگاری کنه ولی امیر هنوز دوست نداره ازدواج کنه پس چرا قسمت آخر سریال آخر مانکن امیرحسین آرمان برای نازنین جون گریه کرد به هم می‌خورد برای هم ساخته شدید
پاسخ
نازنین
3 سال پیش

من که شک ندارم مطمئنم عاشق هم هستید شب اخر سریال مانکن امیر واسش گریه میکرد وقتی تنها بود ای ناقلا ها
پاسخ
نازنین
3 سال پیش

من حس میکنم با هم ازدواج میکنن نازنین جون چرا اقدام نمیکنی هم خودت هم امیر حسین میدونین همدیگر رو دوست دارین
پاسخ
نازنین
3 سال پیش

خیلی به امیر میایی امیدوارم که بهم برسبد
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

جان جانان💟💟💟❣❣❣
پاسخ
بازدیدکننده
3 سال پیش

خوشگل
پاسخ
باران
4 سال پیش

نازنین جون خیلی دوست دارم معرکی به نظر منم تو خیلی به امیر حسین ارمان میا.ی باهاش اذدواج کن دوتا خوشگلین و عشقمم هستین دوستون دارم
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

راست میکه چرا شایعه درست میکنین
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

نازنین بیاتی به طرفدارات یک چیزی بگو دارن برای امیر حسین آرمان شایعه میسازن خجالت بکشین 😡😡😡😡😡😡😡😡🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬 اصلا هم بدرد هم نمیخورین
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

🤬🤬🤬🤬🤬
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

🤬🤬🤬🤬🤬🤬
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
پاسخ
پریناز
4 سال پیش

🤬🤬🤬🤬🤬🤬👹👺👿👿👿👿🤬🤬🤬🤬🤬🤬🤬
پاسخ
مشاهده همه دیدگاه ها دیدگاه خود را ثبت نمایید
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
ویدیو/ داستان کوتاه انگلیسی «سه خرس» با زیرنویس فارسی چسبیده/ یادگیری آسان اصطلاحات خاص
خلاقیت خنده دار دانش آموز علاقمند به ازدواج در پاسخ به ورقه امتحانی حماسه بزرگی آفرید+ عکس/کمر جوابِ درست به سوالها شکست😂
(عکس) تغییری که دولت سیزدهم در ساختمان ریاست جمهوری ایجاد کرد / در عکس یادگاری دولت رویت شد
ترجمه تخصصی کتاب
پیام تشکر و قدردانی حمید گودرزی خطاب به مردم بابت همدردی هموطنان و هنرمندان با وی پس از فوت مادرش+عکس
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
(عکس) ادعای یک کاربر فضای مجازی: کاپشن پزشکیان دو رو است، کاپشن جدید نخریده!
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)