دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی نیما شاهرخ شاهی و همسرش + عکس های جالب و دیدنی 

شنبه، 30 آذر 1398
نیما شاهرخ شاهی (زادهٔ ۱۷ مرداد ۱۳۶۰) بازیگر ایرانی است. نیما شاهرخ شاهی بازیگر سینما و تلویزیون که در رشته مهندسی عمران در مقطع کارشناسی درس خوانده است.

بیوگرافی نیما شاهرخ شاهی

نیما شاهرخ شاهی متولد 17 مرداد 1360 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل مهندسی عمران در مقطع کارشناسی است، فقط یک خواهر دارد که آن هم در سوئد زندگی میکند، می گوید تنوع طلب است و دنبال هیجانی و اينكه امروز با فردايش فرق داشته باشد است.

ازدواج

نیما شاهرخ شاهی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است.

کودکی شیطون

از اون بچه های آب زيركاه بودم ! ظاهری آروم داشتم ولی حسابی شيطون بودم آتيش به پا می كردم و خودم كنار می رفتم و همه اين شرارت ها به اسم بنده خداهای ديگه تمام می شد برعكس بچه های امروز، از صبح تا غروب تو كوچه بودم و مشغول فوتبال با توپ پلاستيكی …

بازیگری بدون کلاس !

دوره بازیگری نگذرانده بودم، خیلی اتفاقی بود دستیار كارگردان آقای سامان مقدم در جست وجوی 2 بازیگر بود كه چهره نباشد. او دوست من را در دانشگاه دید از او خواست كه برای تست بازیگری به دفترشان مراجعه كند ، من نیز با او رفتم و در نهایت برای فیلم مگس در سال 1382 انتخاب شدم.

شهرت در اولین سریال

حضورش در فیلم پارک وی در سال 1385 چهره راو را شناخته تر کرد اما در اولین تجربه حضور خورد در تلویزیون با سریال فاصله ها در سال 89 به شهرت و محبوبیت رسید.

شغل دوم

من مهندس عمران هستم و هفت سال در رشته خودم كار كردم اما چندین سال است به صورت حرفه ای بازی می كنم و به نوعی الان شغل اصلی من بازیگری است، اگر كار نبود دوباره خدا را شكر رشته ای دارم كه به آن رجوع كنم. .بازیگر جوان کشور مان در آمد اصلی خود را از راه ساخت وساز در میاورد و بازیگری را تنها برای عشقش است که ادامه می دهد. نیما شاهرخ شاهی یک کافی شاپ در مجتمع تجاری خلیج فارس محله ولنجک یه نام (الی) دارد.

موسیقی

موسیقی را خیلی دوست دارم، با سبک های مختلف آن آشنایی دارم، اما در زمینه موسیقی شخصا اقدامی نکرده ام سال 82 با فیلم مکس سامان مقدم خوانندگی را تجربه کردم که جزو اولین موسیقی های رپ فارسی بود و دیگر تکرار هم نشد.

عاشق مسافرت

من عاشق مسافرتم و دلم می خواهد جاهای جدید را ببینم خواهرم سوئد زندگی می كند و ناخودآگاه وقتی به آنجا میروم به جاهای دیگر هم سر می زنم. به هر حال ویزا كه داشته باشی می توانی راحت به كشورهای مختلف همجوار سفر كنی و چند جا را از نزدیك ببینی، به نظرم آدم باید از خانه اش بیرون بزند و دنیا را تماشا كند.

ورزش

من ورزش می كنم و به شدت حواسم به سلامتی ام هست. به نظرم وقتی سلامتی نباشد روز مرگ یك بازیگر است، صخره نوردی ام بد نیست، بدن سازی، اسکواش، شطرنج و پینگ پنگ را هم از کودکی تا امروز ادامه داده ام، در تکواندو کمربند سبز دارم. همه این ورزشها را دوست دارم.

مسافرت هایی که دوست داشتم

جزیره ایبیزا در اسپانیا واقعا زیبا است. البته پاریس هم دوست داشتنی است. پاریس و خانه هایش اصالت بی نظیری دارند. پاریسی ها بافت خانه های قدیمی خودشان را حفظ کرده اند. این خیلی دلپذیر است.

یک روزنامه خوان حرفه ای

واقعا برای مطالعه وقت ندارم اما یک روزنامه خوان حرفه ای هستم؛ به خصوص روزنامه های ورزشی و در این زمینه اطلاعات بسیار فوق العاده ای دارم كه باعث تعجب خودم هم شده است.

زندگی بدون حاشیه

راستش من در همین موقعیتی را كه خدا به من لطف داشته می دانم و در این سال ها سعی كرده ام جزو بی حاشیه ترین ها باشم، تنها جایی كه ممكن است دیده شوم در محل فیلمبرداری كارم است و تمام تمركزم را روی شغلم گذاشته ام، به كارم عشق می ورزم و خدا را شكر می كنم در كاری هستم كه واقعا دوستش دارم؛ برای همین دلم نمی خواهد آن را با حاشیه خرابش كنم.

خوشبختی را در لمس چیزهای كوچك می بینم

همیشه بدترین اتفاقات زندگی را بهترین اتفاقات میدانم و این برای من شعار نیست خیلی هم سخت است. وقتی ماجرایی پیش می آید به سختی می توانم آن را بپذیرم اما بعد به داشته هایم فكر می كنم، گاهی چشم كه باز می كنم شاكرم كه زنده ام و می توانم ببینم، راه بروم، بنویسم، بخوانم، همیشه می گویم می توانست از این بدتر هم شود خوشبختی را در لمس چیزهای كوچك می بینم و در چیزهای خاص و عجیب نیست، از نظر من خوشبختی یعنی حال خوب. حتی سعی می كنم با كسانی باشم كه به من انرژی مثبت می دهند و حال مرا بهتر می كنند، من زندگی را دوست دارم.

اینستاگرام نیما شاهرخ شاهی

Instagram / NimaShahrokhshahi


10 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله آی اس آی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل اکسپت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
گام به گام مراحل چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI