دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی پانته آ مدیری مجری شبکه من و تو و همسرش + عکس های جالب و دیدنی 

سه شنبه، 24 دی 1398
پانته آ مدیری با نام اصلی نیلوفر مدیری، متولد اردیبهشت ماه ۱۳۴۸ در شهر زیبای کرمانشاه است.

بیوگرافی پانته آ مدیری

اومتولد 1350 استان کرمانشاه محله فیض آباد است. محلهٔ فیض آباد یکی از قدیمی ترین محله های کرمانشاه است و در نزدیکی یکی از پنج دروازه ورودی به شهر قرار داشته که در میان کرمانشاهیان به دروازهٔ یهودی ها معروف بوده است. طایفه مدیری ها از طوایف یهودی در کرمانشاه به حساب می آید و پانته آ نیز یک یهودی زاده است.

خانواده

دوران کودکی پانته آ

او با داشتن هوش بالا تحصیلات مقدماتی خود را در مدرسه پهلوی سپری کرد و هر سال بین شاگردان برتر استان بود و در مقطع دوم تحصیلی (راهنمایی کنونی) دچار مشکل شد، چرا که با آنالیز و رمز گشایی پرونده های ساواک یک سال پس از انقلاب مشخص شد که پدر پانته آ یکی از مخبرین سازمان اطلاعات و امنیت شاه بوده است. هر چند همان زمان مشخص شد که پدرش فقط یک خبرچین ساده بوده و گناهی نداشته است اما ترس از زندانی شدن سبب شد تا به همراه خانواده اش به ترکیه فرار کنند.

رادیو زمانه

پانته آ در حین تحصیل با گروه های مختلف سیاسی و فرهنگی همکاری می کرد. وی به همچنین به دلیل آشنایی کامل با زبان انگلیسی و هلندی به یکی از مسئولین رادیو زمانه معرفی شد و به عنوان یکی از گویندگان رادیو زمانه در آمستردام هلند کار خود را آغاز کرد.

مهاجرت غیرقانونی

پانته آ مدیری مجری سابق «من وتو» که اجرای برنامه های «اتاق خبر» و «تونل زمان» این شبکه را برعهده داشت و مجری حال حاضر شبکه «ایران اینترنشنال»، به خاطر انجام مشاوره های غیرقانونی در زمینه مهاجرت غیرقانونی (قاچاق انسان) متهم شناخته شد.

وی طی دادگاهی در بیستم جولای محکوم به پرداخت هزار و دویست پوند گردید. مجری اشاره شده همچنین مجبور به پرداخت غرامت هزار و صد پوندی و مبلغ نهصد و نود پوند بابت هزینه اتهاماش در دادگاه شد. «پانته آ مدیری» پس از مشکلی که برای او بوجود آمد، از شبکه «من و تو» خارج و به شبکه ماهواره ای «ایران اینترنشنال» که روزنامه گاردین پیش از این از تامین بودجه آن توسط دربار سعودی خبرداده بود، پیوست.

مجریان شبکه من و تو از نگاه جناح های مذهبی

شبکه من وتو با مجریان فاسد،پانته آ مدیری،پریسا سحرخیز،تیام و … علاوه بر این گرایش جنسی دو تن از مجریان مرد این تلویزیون یعنی «تیام بصیری و امید خلیلی» از دیگر حواشی شبکه انگلیسی من وتو بود

که البته از جانب این دو مجری نه تنها تکذیب نشد بلکه آنها با انتشار کامنتی در فیس بوک به این انحراف جنسی اشاره کرده و آن را جزئی از واقعیت موجود دانستند که به هیچ عنوان قابل سرزنش نیست!


129 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
جاسم
4 سال پیش

خیلی هم بهتر از آزاده نامداری
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)