دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی خصوصی شهین تسلیمی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

پنجشنبه، 28 آذر 1398
شهین تسلیمی متولد سال 1334 بازیگر می باشد. اولین حضور او در جلوی دوربین به سریال باغ مظفر بر می‌گردد و در سریال زن بابا به شهرت رسید.

بیوگرافی شهین تسلیمی

شهین تسلیمی متولد 1334 در خشکرود، بازیگر است تا مقطع دیپلم درس خوانده است، سالها در هند، ترکیه و کانادا زندگی کرده و همسرش ساکن استرالیا می باشد و می گوید اتفاقی بازیگری شده است.

ازدواج با همسر استرالیایی

خانوم تسلیمی سالها پیش با احسان گرامی ازدواج کرده است، همسرش سالهاست مهاجرت کرده و در استرالیا ساکن است و گهگاهی به ایران رفت و آمد می کند.

زندگی از هند تا کانادا

مدتی به همراه فرزندان برای یادگیری زبان انگلیسی ساکن هند شد بعد به علت تحصیلات دخترش، اقامت ترکیه را گرفت خانوم تسلیمی و همسرش مدتی هم در کشور کانادا زندگی می کردند اما می گوید هر جا برم آخرش بر میگردم به وطنم، جایی که به دنیا آمدم.

از شروع تا خداحافطی

شروع بازیگری اش در ایام جوانی با تئاتر بود و حتی بهترین بازیگر از نظر مجله جوانان هم انتخاب شد اما با مخالفت خانواده این هنر را برای همیشه کنار گذاشت.

بازگشت دوباره با مدیری

در ابتدا قرار بودم دخترم بازیگر شود، آقای مهرجویی او را دیده بود و برای بازی دعوت کرده بود، اما دخترم علاقه ای نداشت تا اینکه آقا مصطفی شایسته من را دیدند و گفتند چهره ام برای کار تصویری خوب است در رفت و آمد اهالی هنری با الیزابت امینی آشنا شدم که ایشان من را به آقای مدیری برای سریال باغ مظفر سال 85 معرفی کردند و اینطور شد که فعالیت ام دوباره شروع شد.

شهرت

در سال 1387 با سریال بزنگان رضا عطاران و سریال زن بابا سعید آقاخانی در سال 88 به شهرت رسید و حضور موفقی در سریال های، دلنوازان، ماردانه، وضعیت و .. داشت.

ورزش و سلامتی

پیاده روی را دوست دارم اما برای سایر ورزش ها دیگر فرصت نمی کنم، مقداری اضافه وزن دارم که پزشکم توصیه کرده وزنم را پایین بیاورم و بعد ورزش بکنم خداروشکر بیماری خاص و حادی ندارم.

آشپزی درجه یک

از قدیم آشپزی را دوست داشتم و اطرافیانم هم از دستپختم تعریف می کنند، انواع خورش ها و قرمه سب ها رو خوب درست می کنم غذای مورد علاقه ام آبگوشت است.

از مرگ واهمه ندارم

از جوانی تا به امروز علاقه ای به دنیا نداشته ام، همین حالا هم از مرگ واهمه ای ندارم، هیچ دلبسته ای به دنیا و حتی اولاد نداشته و ندارم. دوست دارم آن دنیا را هم ببینم.


12 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
مراحل سابمیت مقاله
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
قیمت استخراج مقاله از پایان نامه
مراحل اکسپت مقاله
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟