دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

زندگی خصوصی سوشا مکانی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

چهارشنبه، 29 بهمن 1399
سوشا مکانی (زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی ) بازیکن فوتبال اهل ایران است

بیوگرافی سوشا مکانی

سوشا مکانی (زاده ۲۷ آبان ۱۳۶۵ در بندرانزلی ) بازیکن فوتبال اهل ایران است. او سابقه بازی در باشگاه فوتبال نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس و تیم ملی فوتبال ایران را دارد.

شروع بازی

سوشا به طور رسمی فوتبال را وقتی 10 سالش بود از تیم نونهالان استقلال انزلی شروع کرد. سپس به تیم های جوانان، امید و بزرگسالان کوثر تهران پیوست.

بازی حرفه ای

سوشا مکانی دوران حرفه ای فوتبال خود را با باشگاه فوتبال فجر سپاسی شروع کرد و به مدت دو فصل در آن ماند؛ همچنین او 42 بازی و 1 گل در کارنامه خود در این باشگاه دارد.

پرسپولیس

سوشا در تاریخ ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ با عقد قراردادی دو ساله به باشگاه فوتبال پرسپولیس پیوست، سوشا مکانی هرگز شهرآورد ایران را نباخته است؛ همچنین وی در شهرآورد معروف چهارتایی حضور داشته است او نزدیک به چهل بازی رسمی برای پرسپولیس انجام داده است.

حواشی پایان ناپذیر سوشا مکانی

سوشا مکانی در تاریخ 13 دی ماه 1394 به دلیل انتشار عکس های خصوصی اش در شبکهٔ اجتماعی تلگرام و اینستاگرام، بازداشت شد. و مدتی در زندان اوین نیز بود، او در حالی مدعی بود شبکه اجتماعی اش هک شده است که مورد قبول واقع نشد و 6 ماه از فوتبال ایران محروم شد وی در 10 بهمن ماه 1394 به تمرینات تیم بازگشت.

حضور سوشا مکانی در سینما

در سال نود وچهار با بازي در فیلم آن اواز غمناک به کارگردانی آرش سنجابی به صورت رسمی وارد حرفه بازیگری هم شد. وی در این فیلم نقش یک خبرنگار را بازي کرده است. جواد عزتی، شاهرخ استخری و تینا آخوندتبار از ديگر بازیگران این فیلم بودند.

لباس های میلیونی

سوشا مکانی به لباسش خیلی اهمیت می دهد و همیشه با مد روز اروپا لباس می پوشد می گوید دوست دارم چیزی بپوشم که تن هر کسی نباشد.چیزی که من می پوشم شاید 10 سال دیگر در ایران مد شود از برندی کفش می خرم که ارزان ترین کفشش 4 میلیون تومان است.

اوقات فراغت

من به کتاب خواندن علاقه دارم و موسیق های خوب را هم گوش می دهم البته مجلات مدلینگ هم زیاد می خوانم و بیشتر وقتم را در خانه هستم تا بیرون

ازدواج

سوشا مکانی چندین با نامزد شده است ولی هیچ کدوم از نامزدی هایش به ازدواج ختم نشده است و هم اکنون هم مجرد می باشد.

خودم باید پاسخ خدای خودم را بدهم

در مورد زندگی شخصیش و اشتباهاتش می گوید من هر کاری کردم خداوند می خواهد مجازاتم کند. اما من زندگی شخصی ام را واقعا دوست دارم چون من پاک زندگی کردم و همین برایم کافی است اگر هم کاری کردم خودم باید پاسخ خدای خودم را بدم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 15 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
گام به گام مراحل چاپ کتاب
مراحل اکسپت مقاله
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
سابمیت مقاله چیست؟
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC