دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زندگی خصوصی زانیار خسروی و همسرش + عکس های جذاب و دیدنی 

یکشنبه، 17 آذر 1398
زانیار خسروی (زادهٔ ۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران)، خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا، تنظیم‌کننده است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام ۲۸ منتشر نمود.

بیوگرافی زانیار خسروی

زانیار خسروی متولد 2 اردیبهشت 1364 در تهران، خواننده است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق از دانشگاه فرهنگ است، وی برادر کوچکتر سیروان خسروی می باشد که هر دو در آهنگسازی و خوانندگی فعال هستند.

خانواده و کلاس موسیقی

زانیار در تهران بدنیا آمده و اصالتا کرد است.پدرش اهل کرمانشاه و مادرش سنندجی می باشد، او به همراه تنها برادرش از کودکی در آموزشگاه موسیقی شروع به یادگیری این حرفه کردند.

ازدواج

زانیار خسروی با آرنیکا صادقی همکلاسی دانشگاهی اش ازدواج کرده است ارنیکا صادقی متولد سال 1365 در تهران، فارغ التحصیل رشته گرافیک است، ارنیکا صادقی دو خواهر یکی بزرگتر و یکی کوچک تر از خود به نام شکوفه و شکیبا صادقی دارد. پدر وی یکی از کشتی گیران بود و بعد از بازنشستی مربی کشتی شدند و در سال ۱۳۹۲ فوت کردند.

از فوتبال تا حقوق

زانیار همزمان با موسیقی بصورت حرفه ای به سمت فوتبال رفت و تا 12 سالگی در تیم تهران الف بازی می کنم، او در دانشگاه بخاطر شغل پدرش که وکیل بود در رشته حقوق تحصیل کرد.

ترانه نویسی تا خوانندگی

بعد از دانشگاه اولین ترانه اش را برای آلبوم برادرش نوشت و سپس از سال 87 با آهنگ همینه که هست بصورت مستقل خوانندگی کرد و با موزیک ویدیو آن به نام مگس معروف شد او سپس در همان سال با آهنگ ریسک به محبوبیت رسید.

از زیرزمین تا مجوز

زانیار در 11 اسفند 1392 با اولین آلبوم خود به نام 28 توانست بعد از 4 سال انتظار مجوز رسمی فعالیت خود را دریافت کند.

بازیگری

زانیار خسروی تاکنون دو مرتبه بازیگری را هم تجربه کرده است نخستین مرتبه آن در فیلم سینمایی برف روی کاج ها در سال 1390 بود و دومین مرتبه در سریال خانگی؛ عشق تعطیل نیست در سال 1393 بود.

مدلینگ

زانیار مدت هاست علاوه بر موسیقی و بازیگری بصورت حرفه ای، بعنوان مدل تبلیغاتی با شرکت های مشهور از جمله سان استار همکاری می کند

از کیش تا چالوس

از سفر به جزیره کیش خیلی خوشم می آید اما آنهم با ماشین نمی شود رفت، جاده رویایی من جاده چالوس است، واقعا حرکت در این جاده لذت می بردم.

کنسرت های زانیار خسروی

زانیار خسروی پس از انتشار اولین آلبوم رسمی اش تور کنسرت های خود در تهران و شهرستان ها را آغاز کرد. بلیط های اولین کنسرت او در مدت کم تر از یک روز به فروش رفت و این انگیزه ای برای ادامه فعالیت های او در عرصه موسیقی بود. از جمله کنسرت های تاثیرگذار در فعالیت های هنری زانیار می توان به کنسرت مرداد ۱۳۹۵ و اجرای مشترک با سیروان اشاره کرد. در این کنسرت، سیروان خسروی روی استیج آمد و دو قطعه «دوست دارم زندگی رو» و «بدون تو» را با همراهی یکدیگر اجرا کردند.


12 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
مراحل چاپ کتاب با بهترین کیفیت
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی