دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / چهره ها /

زندگی شخصی سحر تبر + عکس های متفاوت از این شاخ اینستاگرامی 

یکشنبه، 14 مهر 1398
سحر تبر یکی از شاخ هاي‌ مشهور اینستاگرام میباشد. او بعد از عمل جراحی و تغییرات در آرایش خودرا با ظاهری وحشتناک معرفی کرد که همین باعث مشهور شدن سحر تبر شد. سحر تبر قبل از عمل چهره زیبا و معمولی داشت ولی بعد از عمل تبدیل به چهره اي وحشتناک ماننده عروس مردگان انیمیشنی شد.

سحر تبر کیست

فاطمه . خ معروف به سحر تبر متولد 3 اسفند 1376 در تهران می باشد. چهره متفاوت و ترسناک وی در مدت کوتاهی فالوورهای زیادی را دورو برش جذب کرده و حالا در زمره شاخ های پوچ فضای مجازی فعالیت می کند.

ازدواج سحر تبر

سحر تبر هنوز ازدواج نکرده و مجرد است ولی یک بار شکست عشقی بدی خورده است.

عمل زیبایی یا جنون و یا لاغری ؟

شایعات محتلفی برای این چهره سحر تبر ساخته شده است. عده اي بر این باورن عمل زیبایی وی جواب نداده و باعث تغییر قیاقه اش شده، عده اي نیز میگوید او به دلیل شکست عشقی که خورده میـــخواهد خودش را شبیه عروس مرده در بیاورد، و دیگرانی هستند که معتقدن وی به دلیل بیماری آنورکسیا که فکر میکند چاق هست به شدت خودش را لاغر کرده است.

فتوشاپ و گریم

با کمی جست وجو دریافتیم تا یک سال پیش چهره واقعی وی در شبکه هاي اجتماعی انتشار یافته است و هر انچه اتفاق افتاده در چند ماه گذشته هست، به نظر میرسد او با کمی لاغر شدن و استفاده از گریم و فتوشاپ سعی در متفاوت نشان دادن خود است. در تمام تصاویر وی فتوشاپ نقش اصلی را داشته و خیلی هم حرفه اي عمل نکرده است، جزئیاتی فراوانی از کج کوله شدن پاها و خمیدگی دیوار در عکسها همه ی نشان دهنده خلاقیت هنری وی می باشد!

فالوورهای پیگیر

سحر تبر در مدت کوتاهی فالورهای شبکه اجتماعی اش را نزدیک 200 هزار نفر رسانده، بشدت دراین اوخر شاکی بود که پشت سرش حرف زیاد است ولی حالا از این که سرزبان ها افتاده خوشحال است و دوست ندارم پیگر شایعات پشت سرش باشد.

انتشار دابسمش

وی بیشتر با انتشار دابسمش از موزیک هاي مورد علاقه اش در شبکه یوتیوب طرفدار پیدا کرده بود.

قضاوتم نکنید!

برام عجیبه آدما، نمیشناسن مارو، منو نمیشناسن، شما ها منو نمیشناسین، شما ها فقط یه عکس منو دیدین، جوری میان راجبم قضاوت میکنید، جوری میان فحش میدین یکسری هاتون، آخه وقتی چیزی ازم نمی دونید چی باعث میشه بیاین اینجوری فحش بدین به من …خوب واقعا خیلی مسخرس، یه عکسایی که اینقد ساده و معمولیه اینقد مسخرس، اینقد فحش نباید پشتش باشه، یعنی یه آدمی نیستم که دنبال حاشیه باشم تو hین داستان، دنبال این چیزا نیستم، این سبکو انتخاب کردم چون زندگیمه، چون دوسش دارم …

شباهت به آنجلینا جولی یا عروس مردگان و زامبی ؟

گفته می شود ایشان به دلیل علاقه به آنجلینا جولی دوست داشته است با عمل های زیبایی شبیه او شود اما با وجود چندین عمل به عروس مردگان تیم برتون شبیه شده است. سحر به به خاطر عکس هایش با چشمان آبی کمرنگ، بینی سربالای عجیب غریب، استخوان بندی مخروطی و لب های درشت دختر زامبی لقب گرفت. رسانه ها او را به خاطر وزن ۳۹ کیلوگرمی و اینکه به دنبال شباهت پیدا کردن با آنجلینا جولی است سرزنش می کردند.

علت دستگیری سحر تبر

مهر ماه 98 خبر رسید فاطمه خ مشهور به سحر تبر بخاطر گریم های مشمئز کننده در حساب اینستاگرامی خود به دستور دادسرای ارشاد تهران بازداشت شده است. از جمله اتهامات این چهره هنجارشکن، ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، گسترش اباحه گری و تشویق جوانان به فساد می باشد.


34 پسندیدم 8 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه ها
ناشناس‍
1 سال پیش

😂😂
پاسخ
عسل
3 سال پیش

نه یعنی که اعدامش کنید بابا چه راحت 😑😑
پاسخ
بازدیدکننده
4 سال پیش

ای کاش من یکم قیافه اینو داشتم البته قبل از عمل رومیگم واقعا ادم نباید کاری به صورتش داشته باشه بگو آخه تو چیکار داشتی با قیافت ادم نباید بخواد شبیه بقیه باشه آدم باید خودش باشه چه از نظر چهره چه از نظر رفتار فرقی نمیکنه من وقتی چهره این خانم رو میبینم یاد یکی از همکلاسی هام میوفتم و اون همکلاسیم رو هم خیلی دوست دارم بخاطر همین میگم نباید میرفت عمل میکرد😐😊
پاسخ
علی
4 سال پیش

ول کن به ما چی
پاسخ
Jansis
4 سال پیش

ولمون کن بابا حوصله داری این مزخرفات رو گوش کنی؟
پاسخ
Nrgws
4 سال پیش

اصلا به ما چه بذارین هر کاری میخواد بکنه ما دمش نیستم که اگه رفت جهنم یا بهشت باهاش بریم ما تاوان کارای خودمونو میدیم
پاسخ
ناشناس
5 سال پیش

اگه حال نداری بخشش هم زحمتی نداره دادا
پاسخ
کاربر
5 سال پیش

اعدامش کنین بابا حال نداریم
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
ویدیو/ سوال چینی "حامد آهنگی" از مترجم‌ زبان چینی/ اومد اداشونو دربیاره ولی محتواش جالب‌تر شد
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
ترجمه تخصصی متن
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
تبدیل پایان نامه به مقاله و کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه