دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه / اخبار عمومی /

زنگ خطر برای تیم امید ایران به صدا در امد! 

دوشنبه، 05 فروردین 1398
کد خبر: 28295
ساعد نیوز:بازی های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو در یازده گروه در جریان است که در پایان تیم های اول بهمراه ۵ تیم برتر دوم راهی دور نهایی بازی ها می شوند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز؛  بازی های دور نهایی تیم ملی امید با حضور ۱۶ تیم در تایلند برگزار می شود. تایلند هم در بازی های مقدماتی حاضر است و صعود ۱۰ تیم اول و ۵ تیم دوم در شرایطی است که تایلند در موقعیت صعود قرار نگیرد. اگر تایلند جز یکی از ۱۵ تیم باشد یک تیم دیگر به جمع صعود کننده ها افزوده می شود تا در نهایت بازی های نهایی با حضور ۱۶ تیم برگزار شود.

جالب اینکه در حال حاضر تیم ملی امید که با ۶ امتیاز در رده دوم جدول گروه c قرار دارد جز ۵ تیم برتر دوم نیست و این نشان می دهد برای صعود می بایست در روز آخر بازی ها با پیروزی در برابر عراق صدرنشین گروه شود. در غیر اینصورت ممکن است با نتایجی که در روز پایانی بازی ها رقم می خورد نتواند به عنوان تیم دوم راهی دور بعدی بازی ها شود. هم اکنون ۵ تیم همانند ایران ۶ امتیازی هستند اما تفاضل گل آنها نسبت به ایران بهتر است.

این پنج تیم عبارتند از فلسطین در گروه B بازی ها که تفاضل گلش مثبت ۱۰ است. عربستان، استرالیا، میانمار و ویتنام هم تفاضل گلشان بهتر از ایران است و اگر در حال حاضر قرار به صعود ۵ تیم به دور دوم بازی ها باشد این پنج تیم صعود خواهند کرد. بنابراین امیدهای ایران نباید ریسک کنند و باید در روز آخر بازی ها به بهانه برد رودرروی عراق قرار گیرند.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله !
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب
مراحل سابمیت مقاله
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه