دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

زنی با بزرگترین گونه دنیا 

جمعه، 08 اردیبهشت 1402
ساعدنیوز: زنی با استفاده از جراحی پلاستیک به بزرگترین گونه دنیا دست پیدا کرد. گونه این زن آنقدر بزرگ شده است که حتی طرفداران اینستاگرامی‌اش هم نگران او شدند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز به نقل از برترین ها، زنی با استفاده از جراحی پلاستیک به بزرگترین گونه دنیا دست پیدا کرد. گونه این زن آنقدر بزرگ شده است که حتی طرفداران اینستاگرامی‌اش هم نگران او شدند.

«آناستازیا پوکرش‌چوک»، مدل اوکراینی اینستاگرام، از جدیدترین عمل جراحی خود رونمایی کرد. او به طرفدارانش گفت،‌ به‌قدری پرکننده در گونه‌هایش قرار داده که حساب آن از دستش خارج شده است. اما باز هم احساس می‌کند هنوز آنقدر که دوست دارد، گونه‌هایش را بزرگتر نکرده است. البته آناستازیا به‌تازگی در ترکیه عمل جراحی بزرگ کردن «سینه» هم انجام داده است.

از 91هزار طرفداران اینستاگرامی این زن 33 ساله، فقط 2200 نفر از گونه‌های بزرگ او تعریف کردند و ظاهر او را جذاب دانستند. اما کاربران دیگر، نظرات متفاوتی داشتند. برخی به او هشدار دادند، اگر به این منوال ادامه دهد، 50 سالگی‌اش را هم نخواهد دید. برخی دیگر هم می‌گفتند، ممکن است با این تعداد عمل جراحی مخالفتی نداشته باشند، اما بدن او دیگر تحمل این همه جراحی را نخواهد داشت.

برخی از کاربران هم گفتند، «مگر بدن‌های فعلی‌مان چه مشکلی دارند که این همه جراحی را تحمل کنند.»

عده‌ای از کاربران هم به او گفتند، «دلیل این همه جراحی تو، فقط به خاطر شهرت و کسب درآمد است.» اما آناستازیا می‌گوید، «این حرف صحت ندارد و من عاشق این ظاهر خود هستم و هر جراحی که انجام می دهم، به دلیل علاقه‌ام به آن است.»


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
هزینه چاپ یک کتاب
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
دکوراسیون دلنشین و دهه شصتی حیاط خانه احسان علیخانی+عکس/ حوض آبی رنگ وسط حیاط با دو صندلی مخصوص آقای مجری و مادرش
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویدیو/ بازسازی دیجیتالی ویرانه‌های باستانی "تخت‌جمشید" توسط "میثم کشاورز" طراح ایرانی/ تصویرسازی و پویانمایی به سبک فیلم‌های هالیوودی
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
ترجمه تخصصی کتاب
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍