دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

عکس /

زنی که 27 سال است ناخن های خود را نگرفته است! 13 متر ناخن رو چجور حمل میکنه؟! + عکس 

جمعه، 04 آبان 1403
ساعدنیوز: در دنیایی که هر کسی دوست دارد به شکلی منحصر به فرد ابراز وجود کند، روش دایانا آرمسترانگ (Diana Armstrong) واقعا قابل توجه است. دایانا با ناخن هایی به اندازه 13 متر رکورد جهانی بلندترین ناخن دست یک زن را در اختیار دارد که بیش از دو برابر رکورد قبلی است.

به گزارش سرویس عکس ساعدنیوز، طبق اعلام گینس این زن رسما عنوان بلندترین ناخن دست را به دست آورده است. از دوران جوانی، تگزاسی ها علاقه زیادی به ناخن و هنر ناخن داشتند. او با علاقه لحظاتی را به یاد می آورد که از مادرش می خواست ناخن هایش را اندازه بگیرد و فکر می کرد که آیا می تواند آنها را با رنگ های شاد رنگ کند.

او در این باره گفته: “من همیشه ناخن های بلندی داشتم اما در نه این حد. حتی وقتی کوچک بودم همیشه ناخن های بلندی داشتم. مادرم همیشه ناخن هایش را بلند می کرد بنابراین من همیشه ناخن هایی مثل مادرم داشتم.”

داستان در سال 1997 زمانی که دایانا با از دست دادن دلخراش دختر 16 ساله اش روبرو شد چرخش غم انگیزی پیدا کرد. مثل یک روز معمولی شروع شد. او از فرزندانش خواست قبل از اینکه به فروشگاه بروند از خواب بیدار شوند.

هنگام خرید او یک تماس ناراحت کننده از دختر دیگرش دریافت کرد. او گفت: “تیشا بیدار نمی شود.” دخترش به طرز غم انگیزی در خواب بر اثر حمله آسم درگذشت. او می گوید “آن روز بدترین روز زندگی من بود.”

لاتیشا یک روز قبل از مرگش ناخن های مادرش را مرتب کرده بود و دایانا بعد از آن اتفاق به این راحتی نمی توانست ناخن هایش را کوتاه کند. او در این باره گفته: “هر بار که به ناخن هایم نگاه می کنم به دخترم فکر می کنم. فکر می کنم او فرشته نگهبان من است.”

دایانا چطور با وجود ناخن های خیلی بلندش کارهای روزانه اش را انجام می دهد؟

سوالات زیادی درمورد نحوه انجام کارهای روزمره، توالت و حمام رفتن و بسیاری سوالات دیگر درمورد ناخن های بلند دیانا وجود دارد. او در مصاحبه ای درمورد این سوالات توضیح داد:

“وقتی من به دستشویی می روم مثل هر کس دیگری است که به دستشویی می رود. من فقط با ناخن هایم به روشی متفاوت از آنها کار می کنم. من از دستمال توالت زیاد استفاده می کنم.”

او تغییرات زیاد دیگری در سبک زندگی اش داده و ترجیح می دهد از لباسهای زیپ دار اجتناب کند و رانندگی را کنار بگذارد زیرا با وجود ناخن های بلندش این کارها برای او چالش برانگیز است.

برخی از فعالیت های روزانه تقریبا برای او غیرممکن است مانند شستن ظرف ها و مرتب کردن تخت. او در این باره توضیح داد: “من باید بسیار بسیار مراقب حرکاتم باشم.”

او طیف وسیعی از واکنش ها را از سوی کسانی که متوجه ناخن های بلند او در ملاء عام می شدند تجربه کرد که بیشتر آنها مثبت و دلگرم کننده بود. به ویژه از طرف کودکان. او می گوید:

“وقتی بچه ها به سراغ من می آیند من به آنها می گویم چند سالت است؟ و کودکی مثلا می گوید هفت سالم است من به آنها می گویم ناخن های من 28 ساله شان است و از شما بزرگترند.”

اکنون نوه های دایانا مسئول نگهداری از ناخن های او هستند

نوه های دایانا اغلب تا پنج ساعت را به سوهان کردن و مرتب کردن ناخن های او با استفاده از 20 بطری لاک در یک جلسه اختصاص می دهند.

اخیرا بعد از گذشت 30 سال او تصمیم گرفت ناخن هایش را کوتاه کند

ناخن های او اکنون و پس از کوتاه شدن در موزه ای در فلوریدا به نمایش عموم مردم گذاشته شده است.


برای دیدن مطالب مشابه اینجا کلیک بفرمایید.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
داستان های هزار و یک شب ؛ شب اول : داستان دهقان و درازگوش
بسته فیلم امروز | سفارش عجیب عمو رشید برای یک اعدامی، عصبانیت مریم امیرجلالی از رضا عطاران، دلخوری اکبر عبدی از قضاوت‌ها و مجسمه جالب مهران غفوریان با تمام جزئیات
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟